سلام بی دل جان
خیلی خوشحال شدم آن شدی. انقدر کم میای دیگه دیده شدنت تو سایت برام شده آرزو
واسه اینکه پستو حذف نکنن مجبورم یه چیزه مربوط به آشپزی هم بگم
یه نکته ی جدید میگم اگه استانبولی رو با پیاز سوخته درست کنید آخرش که در قابلمه رو بر داریدمیبینید تبدیل به ذغال شده!اینو امروز کشف کردم
راستی بی دل کباب تابه ای که نوشته بودی درست کردم خیلی خوشمزه شده بود.ممنون![]()













علاقه مندی ها (Bookmarks)