به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 65
  1. #51
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اسفند 91 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 358 در 180 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: جدایی به علت عصبی و پرخاشگربودن همسر

    در مورد سيگار بهتره با يه مشاور مشورت كنيد يكي از دوستان من دو سال طول كشيد تا با مهربوني و محبت تونست شوهرشو ترك بده باهاش منطقي صحبت كنيد ازبچه اي بگيد كه قراره الگوش باشه.مطمئنا دوست نداره بچه اش سيگاري باشه پس بايد خودشو اصلاح كنه تا خدايي نكرده مثل خودش از پدرش تاثير نگيره.درمورد مهموني بهتره با سياست رفتار كنيد درظاهر نشون بديد دوست داريد بريد ولي در حرف نشون بديد نظر شوهرتون مهم تره اون اگه احساس كنه حرفش واسه شما خريدار داره خودش ترغيبتون ميكنه كه بريد مردا دوست دارن ببينن همسرشون ازشون حرف شنوي داره پدرم هميشه ميگه به مردا بايد گفت چشم ولي كارخودتو انجام بدي.

  2. کاربر روبرو از پست مفید saharjavid تشکرکرده است .

    saharjavid (سه شنبه 21 آذر 91)

  3. #52
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 خرداد 92 [ 09:05]
    تاریخ عضویت
    1391-2-05
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    1,025
    سطح
    17
    Points: 1,025, Level: 17
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جدایی به علت عصبی و پرخاشگربودن همسر

    سلام دوستان چرا دیگه کسی منو یلری نمیکنه . یه خبر خوب دوستان رفتارم با خمسرم بهتر شده و اونم خیلی بهتر رفتار میکنه اما خیلی زود سر هر چیزی عصبانی میشه راستی خودش بهم گفت شماره یه مشاوره رو گرفته منم ازش گرفتم که زنگ بزنم و باهم بریم

  4. 2 کاربر از پست مفید 7289 تشکرکرده اند .

    7289 (پنجشنبه 30 آذر 91)

  5. #53
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 اردیبهشت 93 [ 10:46]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,981
    سطح
    26
    Points: 1,981, Level: 26
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    439

    تشکرشده 527 در 189 پست

    Rep Power
    42
    Array

    RE: جدایی به علت عصبی و پرخاشگربودن همسر

    سلام
    من هم تمام کلام های دوستان رو در بالا تاییدمی کنم
    ببین عزیزم اول از همه غرور بی جایت رو کنار بزار . بهنظر من شما و خانواده ات بیشتز از شوهرتون مقصرید .
    جلو همسرت از خانواده ات طرفداری نکن یا کار هاشون رو تجیه نکن حتی ازش نخواه ببخشه . اگه داداشت کوچیکتر از شوهرته بگونفهمی کرده من می دونم حق با توئه . بگو خودت رو الکی به خاطر اون عصبانی نکن . بگو من پشتتم . مهم اینه .
    اصلا سعی نکن بخواهی به خاطر اینکه خانواده ات نقطه ضعف دارند تو هم بخواهی الکی ریز بشی به خانواده اش تا یک ضعف پیدا کنی . اتفاقا اگه چیزی هم دیدی باید بروت نیاری تا اون هم ازت یاد بگیره .
    نیازی نیست زیاد با خانواده ات رفت و آمد کنی . سعی کن به مادرت بگی موضوع رو . بگوکه شوهرت رو از هر کسی بیشتر دوست داری و حاضر نیستی کسی پششتش حرف بزنه . تقصیر شماست که این اجازه رو دادی که پشتش حرف بزنن.
    خیلی خامی کردی .
    پیش خانواده ات نرو . اگه مادرت زنگ زد که بیا جلو شوهرت بگو ببینم شوهرم چی می گه . اگه اون خسته نبود میاییم . بعد از شوهرت بپرس گفت نه . بگو هر چی شما می گی . ببین مقصر خانوده شما بودند و زخم شوهر شما وقتی التهام پیدا می کنه و می تونه فراموش کنه که بدونه تو پشتشی . واسه اون مهم تویی.
    یادت باشه خانواده ات رو توجیه نکن . فقط بگو بچگی کردن . نفهمی کردن .

  6. 2 کاربر از پست مفید sare jo0on تشکرکرده اند .

    sare jo0on (پنجشنبه 30 آذر 91)

  7. #54
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 خرداد 92 [ 09:05]
    تاریخ عضویت
    1391-2-05
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    1,025
    سطح
    17
    Points: 1,025, Level: 17
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جدایی به علت عصبی و پرخاشگربودن همسر

    سلام دوستان ساره جون من میدونم حرفتو هم قبول دارم اما تمام این حرفایی رو که میگی حتی بهتر زدم اما همسرم دوست داره تو عمل ازم ببینه که پشتشم البته الان خیلی خوب شده اما باید رو یه موضوع دیگه روش کار کنم سر هر چیزی غیر از موضوع من حتی تو کارش هر چیزی که بر وفق مرادش نباشه سریع عصبانی میشه و ناراحت و بعد از یک روز میگه چقدر الکی ناراحت شدم و شروع میکنه همون موقع بع بد وبیراه گفتن حالا به هر کی حتی اگه از سمت خانواده خودشم باشه فرقی نمیکنه حالا بگید چیکار کنم

  8. کاربر روبرو از پست مفید 7289 تشکرکرده است .

    7289 (پنجشنبه 30 آذر 91)

  9. #55
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اسفند 91 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 358 در 180 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: جدایی به علت عصبی و پرخاشگربودن همسر

    به نظرم بهتره پيش اون روانشناسي كه همسرتون پيدا كرده بريد و هرچه زودتر اقدام كنيد اول خودتون تنهايي بريد و مشكلات و بگيد بعد با همسرتون بريد. يه سري رفتارها در همسرتون از بچگي نهادينه شده كه تغيير دادنش زمان ميبره ولي ميشه تغييرش داد احتياج به يه كم صبوري و همراهي شما داره. خيلي خوشحالم كه از فكر جدايي اومديد بيرون اين خودش يه موفقيت محسوب ميشه شما نشون داديد زن قوي و محكمي هستيد پس بازهم تلاش كنيد مطمئن باشيد اين بار هم موفق ميشيد

  10. 2 کاربر از پست مفید saharjavid تشکرکرده اند .

    saharjavid (پنجشنبه 30 آذر 91)

  11. #56
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 خرداد 92 [ 09:05]
    تاریخ عضویت
    1391-2-05
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    1,025
    سطح
    17
    Points: 1,025, Level: 17
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جدایی به علت عصبی و پرخاشگربودن همسر

    سلام عزیزم ممنون از همراهیت باشه گلم اول خودم تنهایی میرم بعد حتما به طریقی همسرم رو میبرم اما بخاطر زندگیم دارم خیلی تلاش میکنم اما فقط از رفتارای داداشم هم زجر میکشم و ناراحتم و خیلی خوشحالم که با شما دوستان درد دل میکنم و خوب راهنمایی میکنین ممنون

  12. کاربر روبرو از پست مفید 7289 تشکرکرده است .

    7289 (پنجشنبه 30 آذر 91)

  13. #57
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اسفند 91 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 358 در 180 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: جدایی به علت عصبی و پرخاشگربودن همسر

    اين رفتارهاي برادرتون رو هم با مشاور مطرح كنيد حتما كمكمتون ميكنه خيلي سخت نگير و به زندگي عاشقانه با همسرت فكر كن حاشيه ها رو بريز دور درسته برادر عزيزه ولي آرامشت عزيرتره پس نذار چيزيز آرامش زندگيتو از بين ببره.

  14. 2 کاربر از پست مفید saharjavid تشکرکرده اند .

    saharjavid (پنجشنبه 30 آذر 91)

  15. #58
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 خرداد 92 [ 09:05]
    تاریخ عضویت
    1391-2-05
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    1,025
    سطح
    17
    Points: 1,025, Level: 17
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جدایی به علت عصبی و پرخاشگربودن همسر

    حرفت منطقی و درسته اما این رفتارای داداشم باعث شده همسرم بی تفاوت باشه و براش مهم نباشه هرچند اولا خیلی سرم غر میزد باببتش اما حالا اصلا ازش خوشش نمیاد و میگه هر وقت اون خونه باشه نمیاد پیش مامانم اینا البته من آرامش رو تو زندگی به همسرم و خودم زیاد میدم اما خودم در درون خودمم یکم ناراحتم

  16. کاربر روبرو از پست مفید 7289 تشکرکرده است .

    7289 (پنجشنبه 30 آذر 91)

  17. #59
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اسفند 91 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 358 در 180 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: جدایی به علت عصبی و پرخاشگربودن همسر

    ميفهممت عزيزم اين كاملا طبيعيه تو يه زن خانواده دوست هستي كه دلت ميخواد روابط بين خانوادت و همسرت خوب باشه ولي اين احتياج به زمان داره اگه به اولين تاپيكت نگاه كني ميبيني كه با گذشت زمان خدا روشكر شرايط بهتر شده پس به اين هم زمان بده و مثل هميشه درست و سنجيده رفتار كن تا هميشه درست بشه خودتم ناراحت نكن و فقط به خدا توكل كن

  18. 2 کاربر از پست مفید saharjavid تشکرکرده اند .

    saharjavid (پنجشنبه 30 آذر 91)

  19. #60
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 خرداد 92 [ 09:05]
    تاریخ عضویت
    1391-2-05
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    1,025
    سطح
    17
    Points: 1,025, Level: 17
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جدایی به علت عصبی و پرخاشگربودن همسر

    باشه گل نازم مرسی از دلداریت

    دل عزیزم دیگه نیستی شما چی میگی خیلی از تاپیک ها رو پاسخ ندادی منتظرتم گلم


 
صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مامان عصبیی شدم
    توسط arezoo_z1366 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 08 اردیبهشت 97, 09:50
  2. پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 اسفند 92, 17:43
  3. لطفا" من رو راهنمایی کنید , من خیلی عصبانیم
    توسط اسکارلت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 06 مهر 92, 14:43
  4. چیکار کنم از عصبانیتم کاسته بشه...(نیازمند راهنمایی شدید)
    توسط بی وفا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 مرداد 92, 16:36
  5. با برادر بد دهن و عصبیم به مشکل برخوردم...(بهتر ازاینجا جایی نبود که مطرح کنم مشکلمو)
    توسط بهار.زندگی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 فروردین 91, 20:08

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.