[size=large][size=large][size=medium]سلام
ممنون از همتون
رویای صداقت عزیز.خوشحالم بابت حضور پر رنگتون.( البته به خاطر کنکورت شاید بد باشه)
من از ازدواج گریزان نیستم.ولی واقعا شرایطم مطلوب نیست.نقشه هایی دارم اما لااقل دو سال زمان میبره.پس قصد دارم اما شرایط لازم رو .................. .
راستی "اعصابم از دست همه پسراي تالار خورده!"؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟![]()
ممنون جناب hamed65.حتما بعد از این رعایت میکنم.باشه ،یه جمع بندی میکنم از مشکلاتم و در اولین فرصت از دوستان کمک میگیرم.
وشما اندیشه 22 گرامی.یه خط در میون حرفاتون رو تو خودم میبینم.دارم رو خودم خیلی کار میکنم.هر بدی داشته باشم دهن بین نیستم.از مشورت و انتقاد با اغوش باز استقبال میکنم.ولی در نهایت بعد از تحلیل نظرات کاری رو خواهم کرد که فکر کنم درسته.
ولی یه چیزی رو میدونید:
اگه کسی منو نخواست به خاطر اینکه از قیافم خوشش نیومد
خونوادم رو در شان خودش ندید
از شغلم احساس بدی داشت
تحصیلاتم به نظرش کم بود یا ........
مهم نیست.ولی
[size=xx-large]دیگه نمیذارم هیچکس منو ترک کنه واسه اینکه بی عرضم.
یا علی
[/size][/size][/size][/size]








علاقه مندی ها (Bookmarks)