سلام
دقیقا منم همین احساسو دارم ولی بیشتر تو ایران اینجوریه و خود ما خانم ها باعثش هستیم .
تشکرشده 13 در 6 پست
سلام
دقیقا منم همین احساسو دارم ولی بیشتر تو ایران اینجوریه و خود ما خانم ها باعثش هستیم .
پری 88 (چهارشنبه 29 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)