سلام دوستان ، خب مثل اینکه من دوباره رفتنی شدم ! راستش هیچوقت تحمل حرف خوردن از کسی رو نداشتم و ندارم ! تحمل بی محلی رو ندارم ! از اینکه احساس کنم وجودم هیچ سودی به حال کسی نداره بیزارم ! از اینکه هیچ کس از حضورم در این محیط خوشحال نیست! بدتر از اون از اینکه نه تنها باعث خوشحالی کسی نیستم بلکه میبینم حضورم باعث اذیت شدن و ناراحتی دو سه تا از بچه های قدیمی تالاره واقعا ناراحتم؛ از اینکه اومدم تا سو تفاهم و کدورتهایی که اون دوستان ازم داشتن رو اصلاح کنم اما نشد ناراحتم ! خب وقتی موندنم باعث اذیت و ناراحتی دوستان و اذیت شدن خودمه بلا نسبت همه شما؛ مرض دارم بمونم !؟واقعا تو این چند روز که در تالار بودم چندبار دلم شکست و... بگذریم . خداحافظ و التماس دعا








علاقه مندی ها (Bookmarks)