گمونم به جای 24 آذر ؛باید کلاً هفته ی آخر اذر رو به نام "هفته ی تولد گلی"نام گذاری کنن
آخـــه چرا اینهمه گلی رو خجالت می دین؟نمی گین من ظرفیت ندارم ها؟؟؟
خانوممی گلـــم بازم ازت ممنونم؛ قربون این محبت تو برم که تا شارژ کردی اومدی تبریک گفتی
آبنبات لیس زدن که خیلی باحال تره پدربزرگــــ؛ بابا من همین الانم آبنبات می خورم
ببین چه عروسکی اورده پدربزگ!!! آخ که چقد دلــم برا عروسک بازیتنگ شده بود ( آخرین بار سه روز پیش بود البته
، چیکار کنم خب تقصیر کودک درونه... به اون بخندین)
فکـــور؛ آره همون 21 شایدم کم تر باشه... قربونتکه فقط خودت سن واقعیم رو تشخیص می دی
![]()
می بینم تمهیداتی هم اندیشیدی که کلاً بعد این تولد جای گله برای هیچ کسی نمونه!!!
محمد خـــان تشریف بیارین که فکور جان برات غوغا کرده...
baby دیگه اصلاً راه نداره بهونه بیاری ها... کادومو زودی بفرست بیاد







نام گذاری کنن
نمی گین من ظرفیت ندارم ها؟؟؟
؛ قربون این محبت تو برم که تا شارژ کردی اومدی تبریک گفتی
؛ بابا من همین الانم آبنبات می خورم 
تنگ شده بود ( آخرین بار سه روز پیش بود البته
، چیکار کنم خب تقصیر کودک درونه... به اون بخندین)
که فقط خودت سن واقعیم رو تشخیص می دی
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)