خوش به حالتون واسه تموم مردای خوبی که قسمتتون شدن تو رو خدا قدرشونو بدونید.ببخشید اینو اینجا مینویسم ولی کاش شوهر منم یه خورده به من توجه میکرد.حالم از زندگیم بد میشه وقتی میبینم تموم زندگیش کسو کارشنو منو فقط برای خودشو کسو کارش میخواد.دلم بد جور گرفته.
امیدوارم همتون همیشه خوشبخت باشید








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)