متاسفانه مجبور شدم سریع بیرون برم ونتونستم ادامه بدم.
در حال حاضر سوال من اینه که همسرم دقیقاچی بگه وچطو ر ؟تا احتمالا باعث فاصله بیشتر وجبهه گیری نشه.ودر ضمن ما جه طور رابطه رو صمیمی کنیم که باعث شه پسرم در مقابل وسوسه های دوستان مدرسه وعوامل بیرونی واکسینه بشه و به ما بگه چه اتفاقاتی براش میافته.
من تلاش میکنم راهنمایی های ani عزیز رو به کار ببندم وطبق نقل قول های خانم الف .ح داشتن تفریحات سالم و مدیریت انرزی و مراجعه به مراکز خیریه و...پیشنهادهای یسیار خوبی بود. babyعزیز سلام و ممنون .پستم با شما همزمان شد .مطالب بسیار مفیدی بیان کردید .دقیق مطالعه میکنم.ممنون از وقتی که گذاشتید.
پیشا پیش ممنون از راهنماییهای دوستان![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)