فهیمه جان
ممنون بابت اینکه کمکم کردی با این موضوع کنار بیام. راستش من یه پسر 4 ساله (بهتره بگم یک آتیش پاره!) دارم. بازم برای همه چی ممنون.
امیدوارم شما و همه بچه ها زندگی خوب و خوشی داشته باشند.
تشکرشده 13 در 5 پست
فهیمه جان
ممنون بابت اینکه کمکم کردی با این موضوع کنار بیام. راستش من یه پسر 4 ساله (بهتره بگم یک آتیش پاره!) دارم. بازم برای همه چی ممنون.
امیدوارم شما و همه بچه ها زندگی خوب و خوشی داشته باشند.
ronaak_sh (شنبه 25 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)