به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 بهمن 91 [ 13:05]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    1,414
    سطح
    21
    Points: 1,414, Level: 21
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشورت با شما :ایا در انتخاب جزیی نگر شده ام؟یا نه اینها واقع بینیه؟

    سلام زهرا جان.ممنونم از زمانی که گذاشتین و راهنماییهاتون.
    حق با شماست اما من کلا زیاد توضیح میدم که شاید اینجا به ضررم شد.
    3 ماهه اول 7 جلسه رفت و امد که 1 جلسه در پارک و یک جلسه منزل ایشون رفتیم.جلسه هشتم رفتیم مشاور و از اون به بعد 2 تایی رفتیم بیرون.(فک کنم الان واضح تر شد) و البته واسه خودمم جالب بود خیلی طرفدار پیش مشاور رفتنه کلا برخلاف خیلی اقایون دیگه.
    1.راستش از اینکه مجبور بشم دفه بعد دوباره حرف رو پیش بکشم ،خیلی از اینکار احساس خوبی ندارم چون دوست ندارم فکر کنه که مته به خشخاش میذارم و یا خیلی گیرم.(چون از نظر خودم میگم چقده میپرسه البته تو دلم ها!).چون چندین دفعه مجبور شدم جلسه بعد حرفای جلسه قبل یا حتی قبلترو پیش بکشم.ولی چشم سوالای مهممو بازم مطرح میکنم.
    2.زمانو خودشون نمیگن همیشه مامانشون زنگ میزنه(به نظر شما علتش احترام به خانواده هامونه که خودش هیچ صحبتی در مورد جلسه بعد با خودم تو ماشین نمیکنه؟ یا که خانواده ها هم همچنان درگیر باشن؟یا واسه جلسه بعد مصمم نیستو میگه فکر کنیم،البته مامانش هردفه بازم میگه اجازه میدین برن بیرون این دفه هم؟)خوشبختانه ما هیچ گونه ابراز احساساتی نداریم.من که خیلی جدیم بجز دو دفه اخیر که نرمتر شدم(بنا به امر مامانم و دوستم) و ایشونم از حوزه اصلا خارج نمیشن حتی موبایل منو هم ازم نگرفته(که البته واسه خانواده ام کمی عجیب اومد).کلا خیلی من نمیفهمم ایا اصلا اگه این رابطه تموم شه ناراحت میشه یا نه واسش مهم نیس کلا؟؟؟؟؟؟
    غیر منطقی منظورم از روی محبته.مثلا من داداشمو دوس دارم و گاهی به حرفش هرچند غیر منطقی گوش میدم.هدفم روی خانواده فعلی اش و در اینده همسرشه،در واقع اینکه بدونم خودرای هست یا نه؟یا حاضره بخاطر محبت از حق خودش گذشت کنه؟
    در مورد مسایل مالی حق باشماست تصمیم تنها با خودمه.
    3.میشه لطفا موقعیت واسه تشخیص گذشت یا مهربونی یا مشورت گیری بازم بگین؟
    راستش تا الان از بیرون رفتن جز احترام به قوانین(البته خودش میگه داره رو خودش کار میکنه که درست رانندگی کنه)،احترام به شخص خودم(حالا در ماشین باز کردن،در خونه و یا تقدم و اینا)،نوع نگاهش،دقتش روی مسایل و البته جواب سوالام چیز خاص دیگه ای دستگیرم نشده.موقعیت بهم معرفی میکنین لطفا.
    بازم ممنونم از زمانی که گذاشتین.متشکرم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید samihastam تشکرکرده است .

    samihastam (پنجشنبه 23 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 49
    آخرين نوشته: جمعه 18 دی 94, 13:13
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 01 خرداد 94, 00:34
  3. پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: جمعه 09 خرداد 93, 14:26
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 08:09
  5. از یاداوری گذشته خیلی ناراحت میشه!:( فراموش میشه؟یا همیشه یادش بامون هست؟!
    توسط nazlin1990 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 آبان 90, 02:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.