خدای من سلام.
خدایا شکر شکر شکر به خاطر همه چیزهایی که به من دادی و ندادی.
خدایا
تنها کسی که باید دست به دامنش بشم توئی.فقط از تو می خوام.
خدایا شکرت که این حس زیبا رو تو دلم انداختی.خدایا ممنون که به من یادآوری کردی پدرت را دریاب.
پس خودتم کمک کن بتونم.خدایا ممنون به خاطر اینکه بابای به این خوبی نصیبم کردی.خدایا چقدر ذوق دارم که بتونم دستای گرمشو تو دستم بگیرم و اون موقع تو رو حس کنم.چون پدر و مادر نشونه هایی از تو اند.ببخش که تا به این سن با این نشانه ها بی توجه بودم.
خدایا می دونم سایت همدردی ،فرشته مهربان،و همه دوستان همدردی رو تو وسیله قرار دادی.حتی سارا بانو هم تو وسیله قرار دادی تا به من رتبه بده و من بیشتر تو تصمیمم مصمم بشم.تو انگار داری دعاهای شب تاسوعا و عاشورامو مستجاب می کنی.زمینشو فراهم کردی.پس یعنی از من حرکت از تو برکت.








پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)