سلام دوست عزیز
شوهر من هم دقیقا مثل شوهر شماست. خیلی غر میزنه. همش ایراد میگیره. چرا این کارو نکردی چرا فراموش کردی فلان کارو انجام بدی. اه این چیه درست کردی من این غدا رو دوست ندارم(در حالی که دست پخت هیچ کسو جز من قبول نداره غر میزنه ولی تا تهش می خوره) کلا آدم ایراد گیریه.باباش هم اینجوریه. گاهی اوقات کلافم میکنه. با یه مشاور راجع به این رفتارش صحبت کردم گفت وقتی شوهرت غر می زنه فکر کن اصلا گوشات نمی شنوه یا بهش بگو عزیزم این غر زدناتو خیلی دوست دارم. کم کم بهتر میشه!





دلیلشو میگم شاید کمکی کرده باشم


علاقه مندی ها (Bookmarks)