سلام
من تصمیممو گرفتم برای همراهی همسرم چون مطمئنم مشکلی پیش نمی آد. فقط نمی دونم چطوری برخورد کنم؟ دوست عزیزم یعنی شما می گوئید پیشنهاد بدهم شیرینی هم بگیریم؟
تشکرشده 13 در 5 پست
سلام
من تصمیممو گرفتم برای همراهی همسرم چون مطمئنم مشکلی پیش نمی آد. فقط نمی دونم چطوری برخورد کنم؟ دوست عزیزم یعنی شما می گوئید پیشنهاد بدهم شیرینی هم بگیریم؟
ronaak_sh (چهارشنبه 22 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)