من با حرفاي خانم آني كاملا موافقم واسه خانم ها تو يه برهه پيش مياد كه احساسات زيادي داشته باشن و يه زمان بي احساس باشن البته سن نامزدتون هم كمه وتا بتونه احساساتش و درست بشناسه طول ميكشه مطمئنا دوستون داره و اين احساس داره هرروز بيشتر ميشه ولي هنوز نميدونه اسم اين احساسايي كه داره چيه زمان ميبره تا درست دركشون كنه در مورد مرد بودن بهتره شماهم پيش مشاوري كه رفته بريد و دقيقا بپرسيد بايد چيكاركنيد چون اون مشاور باروحيات هردوتن آشناس.خانومتون و دكتر زنان و تغذيه بردين؟





دعام کنین دوستا ن خوب و گلم


علاقه مندی ها (Bookmarks)