من از جناب sci و بهار عذرخواهی می کنم . متوجه ی پیگیری ایشان نبودم .
فرشته بابت تذکرت تشکر می کنم .![]()
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
من از جناب sci و بهار عذرخواهی می کنم . متوجه ی پیگیری ایشان نبودم .
فرشته بابت تذکرت تشکر می کنم .![]()
ani (چهارشنبه 22 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)