سلام دوستای خوبم
ممنونم که جوابمو دادید. می دونم من زیادی حساس شدم رو این موضوع . نمی دونم چی کار کنم. راستش من یه موضوعی رو یادم رفت بگم که خیلی مهمه. پدر همسرم یک صندوق خیریه قرض الحسنه دارند (کلا خانوادتا توی کارهای خیر پیشقدم هستند) که همسرم روی اون صندوق حساسیت ویژه ای داره و همیشه میگه پولی که افراد خیر اونجا میگذارند خیلی پاکه و ... و حتی یک ریالش هم نباید بی خودی به کسی داده بشه .حتی هر ماه یک مقدار از حقوق خودشم میریزه به حساب همون خیریه. خلاصه خیلی به اون جا اعتقاد داره. تا امروز ندیدم و نشنیدم که سفارش کسی رو به اون خیریه بکنه حتی اوایل زندگی مون میخواستیم خونه بخریم پول کم داشتیم با اینکه باباش اونجا رئیسه حاضر نشد وام بگیره از اونجا و میگفت حق ما نیست و ما لیاقتشو نداریم. (البته منم به اونجا اعتقاد پیدا کردم روزی که این حرف و گفت هفته بعدش بانک رفاه با 400 هزارتومان موجودی 15 میلیون تومان جایزه برنده شدیم! که باز 5 میلیونش رو ریخت به حساب خیریه!)
حالا این خانم برای خرید خونه یک مقدار پول کم داره (در حدود 7 میلیون) و همسرم با خیریه صحبت کرده که بره اونجا و این 7 میلیون را وام بگیره. (البته اینها رو هم خود همسرم بهم گفت) و من بهش اعتراض کردم که چرا اینکارو کردی گفت : این مورد واقعا فرق می کنه. این واقعا به این پول نیاز داره و .....
به نظرتون بازم نباید دودل باشم؟ می ترسم از دست بدمش.
کمکم کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)