سلام و به همدردی خوش اومدم!
شما دیگه زیادی حساسیت نشون میدین!!
اتفاقا از این که شوهرتون خوش اخلاق و مهربون هستن باید خداروشکر کنین
احتمالا شوهرتون روابط اجتماعی قوی ای دارن!این یه نعمت محسوب میشه که هرکسی نداره
خب دیگه جای شکی نمیمونه!!اصلا خودتون هم باهاشون برین!من نمیدونم شما برای چی دودل هستین!؟گفت که دوست نداره تنها با این خانم بره بنگاه









علاقه مندی ها (Bookmarks)