لطفا اين تاپيك رو اگه ممكنه قفل كنيد
بايد كمي از اين محيط هم دور باشم و فقط با خودم خلوت كنم
ممنون
تشکرشده 1,286 در 287 پست
لطفا اين تاپيك رو اگه ممكنه قفل كنيد
بايد كمي از اين محيط هم دور باشم و فقط با خودم خلوت كنم
ممنون
[size=medium][align=center]هیچ وقت نگذارید كه هیاهوی بقیه صدای درونی شما را خاموش كند
و شجاعت این را داشته باشید كه از احساس قلبی تان و ایمانتان پیروی كنید...[/align][/size]
Royaye Sedaghat (پنجشنبه 30 آذر 91)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
تصمیم خوبی گرفتی رویای صداقت گل
برخودت مسلط شو و از هرچیزی که احساساتت را به سمت او برانگیخته میکنه پرهیز کن . از شنیدن آهنگها و ترانه های عاشقانه و ..... غمگین
خوندن اشعار و متنهای ادبی عشقولانه ای که از فراق و رنج دوری و .... میگه ، شنیدن اینجور حرفها و اس ام اسها ، نشستن پای درد دل کسانی که شکست عشقی داشته اند یا در ارتباط عشقی هستند . شنیدن صحبت دخترایی که عاشقند و ...... فاز و جهت مطالعات و شنیداریهات را عوض از هرآنچه احساساتت را تحریک میکنه دور کن .
این میشه بستر زدایی عزیزم
موفق باشی . میدونم که موفق میشی . چون اراده کرده ای و تا آلان هم خوب محکم ایستادی ، آفرین
.
فرشته مهربان (پنجشنبه 30 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)