به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 62

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 آبان 92 [ 15:06]
    تاریخ عضویت
    1391-9-11
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    697
    سطح
    13
    Points: 697, Level: 13
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    39

    تشکرشده 39 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختري را دوست دارم اما نمي دانم چه كاري درست است.

    من آقا صابر رو هفته اي سه روز و در مجموع 5-6 ساعت مي بينم و خيلي وقتم نيست كه باهم دوست شديم.اينكه ميگين ببرش تو جمع بايد بگم خود آقا صابر آدم اجتماعي هست و كلا گوشه گير نيست ولي شايد تو اين شرايط حس و حوصه تو جمع بودن رو نداشته باشه.امروز هم تو دانشگاه 2 ساعتي باهم بوديم.حالش زياد خوب نبود ولي داره تلاش خودشو ميكنه

    [video=myspacetv]من هنوزم ميگم مراجعه به يه مشاور مي تونه خيلي راهگشا باشه.ما اينجا جمع شديم تا به دوستمون كمك كنيم.حالا آيا ما اگه 50 نفر هم باشيم و هممون هم تجربه شخصي داشته باشيم باز هم به اندازه مورد مشاوره يك ماه يك مشاور تجربه نداريم.البته قصد من خدايي نكرده بي ادبي به دوستان و كم اهميت نشان دادن مشاوره هاي دلسوزانشون نيست و همين كه به همديگر راهكار نشان مي دهيم خيلي خيلي ارزشمند و مفيد است اما جايگاه مشاوره هم بسيار بالاست.مخصوصا اينكه شايد يك فرد نتواند همه چيز را و همه شرايط را بي رودزبايستي براي ما توضيح دهد اما كنار مشاور اين مشكلات نيست

    نقل قول نوشته اصلی توسط رویای صداقت
    عاقل تر از اينه كه كار دست خودش بده ، اما حالشو ميفهمم.عاقل بودنش كه البته اما گاهي عشق راه عقل رو مي بنده
    بهتره بذاريم به حال خودش باشه تا با قضيه كنار بياد.به نظرم 23 ساعت شبانه روز به حال خودش هست و يه ساعت هم كمك نياز داره
    ميدونم چه حسي داره ، زياد نبايد تحت فشار باشه كه زود باش از فكرش بيا بيرون!
    يكم وقت ميبره.100 درصد
    فقط بايد حس نكنه كه تنهاست.


    آقا صابر قضيه فرصت دوباره ست ها! من كلي بهش فكر كردم . خيالم راحته كه ميتوني ازين امتحان هم سربلند بيرون بياي.سخته اما اين نيز بگذرد...
    مواظب خودت باش

    نقل قول نوشته اصلی توسط HMD
    هنوز نتونسته از دختر مورد علاقه اش دل بكنه
    سنگ که نیست!مي دونم
    آدمه! توقع داری به این زودی دل بکنه؟نه من توقع ندارم.اينكه گفته بود من ديگه دل كندم ولي نكند رو خدمتتون عرض كردم
    باید سرگرمش کنی, ببریش تو جمع! کلا نزار تنها بمونه.
    اگر باز دلش پر کشید بزنی پس کلش! ( شوخی بود! )

  2. 3 کاربر از پست مفید mjr100 تشکرکرده اند .

    mjr100 (دوشنبه 20 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شوهرم بابچه مخالف است ومن به شدت بچه دوست دارم
    توسط آزیتا546 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: چهارشنبه 28 تیر 91, 12:46
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. همسرتان را آن گونه كه هست دوست بداريد
    توسط دانه در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 87, 09:50

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.