من آقا صابر رو هفته اي سه روز و در مجموع 5-6 ساعت مي بينم و خيلي وقتم نيست كه باهم دوست شديم.اينكه ميگين ببرش تو جمع بايد بگم خود آقا صابر آدم اجتماعي هست و كلا گوشه گير نيست ولي شايد تو اين شرايط حس و حوصه تو جمع بودن رو نداشته باشه.امروز هم تو دانشگاه 2 ساعتي باهم بوديم.حالش زياد خوب نبود ولي داره تلاش خودشو ميكنه
[video=myspacetv]من هنوزم ميگم مراجعه به يه مشاور مي تونه خيلي راهگشا باشه.ما اينجا جمع شديم تا به دوستمون كمك كنيم.حالا آيا ما اگه 50 نفر هم باشيم و هممون هم تجربه شخصي داشته باشيم باز هم به اندازه مورد مشاوره يك ماه يك مشاور تجربه نداريم.البته قصد من خدايي نكرده بي ادبي به دوستان و كم اهميت نشان دادن مشاوره هاي دلسوزانشون نيست و همين كه به همديگر راهكار نشان مي دهيم خيلي خيلي ارزشمند و مفيد است اما جايگاه مشاوره هم بسيار بالاست.مخصوصا اينكه شايد يك فرد نتواند همه چيز را و همه شرايط را بي رودزبايستي براي ما توضيح دهد اما كنار مشاور اين مشكلات نيست
نوشته اصلی توسط رویای صداقت
نوشته اصلی توسط HMD








( شوخی بود!
)

علاقه مندی ها (Bookmarks)