علت اضظرابت را ریشه یابی کن .
برای چی نگرانی ؟ از چه چیزی می ترسی ؟
و از کی دچار این حالت شدی ؟
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
علت اضظرابت را ریشه یابی کن .
برای چی نگرانی ؟ از چه چیزی می ترسی ؟
و از کی دچار این حالت شدی ؟
ani (سه شنبه 21 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)