سلام مجدد،
خانم آریایی (1 سابق!!) :)
من خوبم، از احوال پرسی تون ممنونم.
البته من دیدم که در دفتر مدیران به مشکل شما اشاره شده.
من لینک این موضوع رو برای مدیر همدردی خواهم فرستاد تا وقتی آنلاین شدند به مشکلات رسیدگی کنند.
هر چند که پیشنهاد می دهم حتماً از یک مرورگر دیگه یا حتی یک کامپیوتر دیگه هم امتحان کنید ببینید باز هم این مشکل رو دارید یا نه.
من همین الآن فرم پرداخت حق عضویت رو پر کردم و پرداخت اینترنتی رو هم انتخاب کردم و بدون مشکل ارسال کردم!! برای همین فکر می کنم مشکل از مرورگر شما یا کامپیوتر شما باشه.
شاد باشید.
رویای صداقت،
منظور شما رو از "موضوع" متوجه نشدم.
به شما هم توصیه می کنم از یک مرورگر دیگه و یا یک کامپیوتر دیگه فرم شارژ رو پر کنید و امتحان کنید.
با تشکر.








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)