به نظرم این خصوصیت های زنانه تو وجود هر خانمی بالقوه وجود داره. فقط باید فعالش کرد.
چرا این قدر ناامیدین؟ باور کنین منم همون جوری مثل خانم شما بودم ولی درست شد. فقط کمی تلاش دو طرف رو می خواد و زمان می بره. کافیه بخواین. این قدر منفی فکر می کنین و احتمالا منفی عمل کردین که حتی اگر موقعیتش هم پیش اومده به همسرتون اجازه ندادین که نشون بده و پیشرفت کنه.
یه مدت این کارو بکنین. اگه جواب نداد اون موقع بیاین بگین نمی شه. اول که این فکرای منفی رو از خودتون دور کنین. امیدوار باشین. بعدشم شرایطش رو فراهم کنین و اگر یه لبخند کوچیک بهتون زد شروع کنین به بمبارون کردن همسرتون با حرفای عاشقانه و تاکید روی این که چقدر دوست دارین این جور رفتارا و رفتارای دیگه ازش ببینین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)