به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 65

Threaded View

  1. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 خرداد 92 [ 09:05]
    تاریخ عضویت
    1391-2-05
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    1,025
    سطح
    17
    Points: 1,025, Level: 17
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جدایی به علت عصبی و پرخاشگربودن همسر

    واااای چقدر خوشحالم که با شما دوستان درارتباطم . باشه چشم شماها تسکین قلب من هستید دل عزیزم داداشم گفته بیا باهم صحبت کنیم برم یا نرم به طور یرمستقیم همینطور که گفتی انجام بدم؟ راستی دوستان اون چیزایی که اون شب همسرم بعد از که از خونه مامانم اینا اومدیم رو گفت فردا صبحش اس داد بهم که خیلی دوست دارم و بابت حرفای دیشب که بهت زدم عذاب وجدان گرفتم منم کلی گرم گرفتم باهاش و طرفدار همسرم عصر که همدیگر رو دیدیم گفت چیزایی رو که دیشب گفتم نری به پدر و مادرت بگیا گفتم اتفاقا به مامان یه گوشزدی کردم گفت قول بده نگی چون پدرت مریضه و مامانت ناراحت میشه دوست ندارم بگی الان اصلا موقعیت اونا واسه حرفای تو مناسب نیست بعدم من اصلا ناراحت نیستم دیشب کمی ناراحت بودم که اینجوری گفتم بخدا اصلا مهم نیست و از اینجور حرفا منم خودمو طرف همسرم نشون دادم و یه کارت مال بابام بود دست همسرم که باید بهش میدادش گفت ببر بده بهشون گفتم فعلا صلاح میبینم نرم خواهشا گیر نده تو این موضوع و من احساس کردم همسرم تو این مورد خوشحال بود بعدم گفت میای یه سر بریم خونمون منم با آغوش باز پذیرفتم هرچند تمایلی نداشتم و شب خودش بهم گفت چقدر خوبه آدم فقط فکر زندگیه خودش باشه چقدر من خل بودم دیشب سه ساعت حرف زدم تو رو هم ناراحتت کردم سر مسائل الکی منم گفتم خیلی خوبه که باهم صحبت کنیم و منطقی برخورد کنیم اما همیشه بهت گفتم نذار نفر سومی بیاد تو زندگیمون و بخواد به خاطرش ناراحتی به وجود بیاد حالا هرکی که میخواد باشه مهم نیست مهم خودمون و زندگیه خودمونه درسته پدر و مادر عزیزن اما از همسر که زیزتر نیستن همسرم هم پذیرفت و گفت که باید تغییر روش بده

  2. 2 کاربر از پست مفید 7289 تشکرکرده اند .

    7289 (یکشنبه 19 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مامان عصبیی شدم
    توسط arezoo_z1366 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 08 اردیبهشت 97, 09:50
  2. پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 اسفند 92, 17:43
  3. لطفا" من رو راهنمایی کنید , من خیلی عصبانیم
    توسط اسکارلت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 06 مهر 92, 14:43
  4. چیکار کنم از عصبانیتم کاسته بشه...(نیازمند راهنمایی شدید)
    توسط بی وفا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 مرداد 92, 16:36
  5. با برادر بد دهن و عصبیم به مشکل برخوردم...(بهتر ازاینجا جایی نبود که مطرح کنم مشکلمو)
    توسط بهار.زندگی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 فروردین 91, 20:08

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.