سلام
به به دیگه چی؟اونم به دلیل منفی بافی و حواس پرتی و عصبی بودن خواهرم!
در کل آدم افسرده ایه و فوق العاده منفی نگر و گوشه گیر و انزوا طلب!
اعتماد به نفس پایینی هم داره.
تا حالا به این فکر کردی که تو توی نظر خواهرت چطوری هستی؟احتمالا این رابطه دو سویه است.اگه تو شاکی هستی احتمالا اونم دلخوریایی داره.
خوب خواهر هم مثه پدر و مادر جزو توفیقات اجباری به حساب میاد و باید تحمل کرد.اما..
کسی که افسرده و منفی نگر و انزوا طلبه (البته به فرض اینکه تو درست میگی و اشتباه نکردی) یعنی یه جایی یه زمانی قلبش شکسته و روحش جریحه دار شده.
1-اگه واقعا نمیتونی کاری براش کنی بهار.میتونی غیر مستقیم به سمتی هدایتش کنی که برای درمان زخمش تلاش کنه.کتاب.سایت و وبلاگای مفید میتونه خوب باشه.
البته اینکار باید خیلی ظریف انجام بشه.و گرنه هر کسی ازاینکه فکر کنه خواهرش همچین تصوری راجبش داره چندشش میشه.
2-سهمتو از اشتباهات قبول کنی.
3-تفاوتهاتونو تفاوت ببین نه عیب.اینکه اون مثه تو شاداب و در حال ورجیک ورجیک نیست ممکنه از دید اون نوعی درونگرایی لذت بخش باشه نه یه عیب.
اگه اینطوره به چیزی که هست،خوب و بد،احترام بذار.و فقط تمرکزت رو روابطتون باشه نه اینکه اون کیه و چرا اینجوریه؟
4-سختگیر نباش.
من گاهی فکر میکنم اگه مثلا من بچه بهار بودمچقد اذیت میشدم.چون علاوه براینکه مهربونی خیلی سختگیری..و این ادمو دلزده میکنه و ناراحت.
شاید در رابطه با خواهرت سختگیری.اونوقت اون لجبازتر میشه و رابطتون بدتر.اونوقت تو مجبوری مدارا کنی تا بلاخره کم بیاری.
5-بهتره فعلا حواس پرتی رو رفع کنی.اونم که با نوشتن حله..وظایفشو کتبا بهش بده.و یه سیتم کلی تنبیه و تشویق برای همه کارکنانت بذار.
6-انقد سخت نگیر بهار.
7-حرفای اونم بشنو.شاید داره راست میگه خوب.
موفق باشی







چقد اذیت میشدم.چون علاوه براینکه مهربونی خیلی سختگیری..و این ادمو دلزده میکنه و ناراحت.

علاقه مندی ها (Bookmarks)