به نظرم دردسرهای زیادی براتون ایجاد میشه.اماایشون میگه چون بچه کردستانن وزندگیشون اونجاس منم بایدبرم اونجا
حی اگه تهران هم میخواستین ساکن باشین باز هم تفاوت های فرهنگی و قومی مشکل ساز میشد.
شاید مثلا اگه یکی از تهران با یکی از شیراز یا اصفهان یا مشهد ازدواج کنه چندان مشکلی به وجود نیاد ولی خصوصا در شهرها و مناطقی که کلا رسم و رسومات و فرهنگ های خاص حاکم هست بهتره ازدواج هم بین خودشون صورت بگیره که مشکلات کمتر بشه.مثل ترکها،لرها،کردها،ترکمن ها،بلوچها،عرب ها....
اگر با مسائل و تفاوت های فرهنگی هم کنار بیاید،بعد مسافت و شرایط جغرافیایی براتون آزار دهنده میشه.در هر منطقه ای هم که ساکن بشید باز هم باید برای دیدن خانواده ها دائم در سفر و رفت و آمد باشید و مشکلات دلتنگی و ...
باز هم تصمیم نهایی با شماست
راستی عنوان تاپیکتون فکر کنم نامفهومه









علاقه مندی ها (Bookmarks)