به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 فروردین 92 [ 03:42]
    تاریخ عضویت
    1390-10-18
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    912
    سطح
    16
    Points: 912, Level: 16
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 13 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنبل،بی اراده و بدون پشتکار هستم که مانع موفقیتم شده

    خب اینکه کارای شما به دائم به عقب میوفته یه مسئله س. و اینکه دائم احساس درجا زدن میکنید یه مسئله ی دیگه

    اینکه شما فکر میکنید "من الان باید برا ارشد بخونم نه کارشناسی" واقعا یه مشکله. به خاطره اینکه شما زندگی خودتون رو با دوستان و همکلاسی های سابق خودتون مقایسه میکنید. شاید شما حس کنید 2 سال از زندگی شما هدر رفته چون انصراف دادی و دوباره کنکور و.. . ولی باید به این سوال توجه کرد: چرا انصراف دادی؟ شاید به اون رشته علاقه نداشتین یا شاید به یه رشته ی دیگه علاقه ی زیادی داشتین.. مسئله اینه که خیلیا تا بعد از فارغ التحصیلی و حتی اشتغال نمیفهمن که به رشته ی خودشون هیچ علاقه ای ندارن! (شما باید به این 2 سال به عنوان "کاری که باید انجام میشد" نگاه کنید، نه در جا زدن و اتلاف وقت)

    از طرف دیگه: شاید شما زودتر از دوستانتون شاغل بشین. شاید شما زودتر ازدواج کردین و زودتر تشکیل خانواده دادین و..
    زندگی خودتون رو با دیگران مقایسه نکنید، چون زندگی واقعا قابل مقایسه نیست

    حالا مشکلات ساده تر! اینکه "بی اراده و بدون پشتکار هستم که مانع موفقیتم شده"

    انگار داشتم یه تیتر از دفتر خاطرات خودمو میخوندم! برای همین برام جالب بود که بیام ببینم دوستان چه جوابایی میدن.
    "قورباغه رو قورت بده" و "يك دفتر برداريد" و..! اگه همچین جملاتی به خودم توصیه میشد میگفتم: اخ جون کلی کار واسه نیمه کاره گذاشتن

    این چیزا که هیچوقت واسه من جواب نداد. کتابهایی مثل قورباغه رو قورت بده موقتا به ادم انگیزه میدن ولی دیر یا زود(معمولا همون زود!) انگیزه از بین میره و طرف برمیگرده سر جای اولش

    شاید از چیزی که قراره بگم خوشت نیاد ولی جواب من به این مسئله ی ظاهرا لاینحل نمازه. نه جدی، منطقیه. آدم به طور منظم روزانه چندبار انگیزه میگره و کنترل خیالاتش رو بدست میگره. منکه زمان کنکور دادن یه کتاب میذاشتم جلوم و ساعتها تو خیال... :

    درضمن، رو راست باشیم. این حس موذی تنبلی هیچوقت بیشتر از موقع نماز خوندن، فعال نمیشه. پس کم کم به کنترل اون هم کمک میکنه

  2. 2 کاربر از پست مفید بستنی تشکرکرده اند .

    Yasmn (یکشنبه 19 مرداد 99), بستنی (شنبه 18 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 شهریور 95, 14:54
  2. استفاده از سایتهای همسریابی بنطرتون خوبه یا نه ؟
    توسط سبکتکین 61 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 36
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 دی 94, 18:21
  3. چیکار کنم از عصبانیتم کاسته بشه...(نیازمند راهنمایی شدید)
    توسط بی وفا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 مرداد 92, 16:36

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.