به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 68

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 04 بهمن 92 [ 23:53]
    تاریخ عضویت
    1390-7-02
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    1,769
    سطح
    24
    Points: 1,769, Level: 24
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با نامزد لجبازم چکار کنم؟؟؟؟؟؟

    با سلام
    موضوعتون رو خوندم.
    انشالله حل میشه. سعی کنید از در احساسات وارد بشید و بهش مستقیما بگید که چقدر دوستش دارید. باید ابتدا بهش بگید که چقدر به زندگی با اون متمایل هستید و دوستش دارید و بعد کاملا بطور مستقیم و واضح و البته با نرمی بیان کنید که فلان کارت در جهت ایجاد عشق و علاقه کمکی نمی کنه و بهش پیشنهاد کنید که بجای اینکار بیاید و از زندگیش لذت ببرد. نمی دانم چقدر همسرتان از شما تاثیر گذاراست. بگویید که مشکلات برای همه هست و زمانی که کنار هم و یکدل باشید می توانید بر انها غلبه کنید. یک زندگی مثبت برایش ترسیم کنید که البته مبتنی بر واقعیات هستند. فکر کنم شما خیلی مستقیم با او صحبت نکرده اید. مستقیم و راحت و با خوشرویی کاملا به او< بگویید> که فلان و فلان کمکی به هیچکدامتان نمی کند. بگویید که از او می خواهید که به نکات مثبت شما هم توجه کند بگویید همانطور که شما به نکات مثبت او توجه زیادی می کنید او هم کمی توجه کند. ناراحت نشوید اگر بازخورد خوبی اول نداشت. ادامه دهید و البته خودتان هم عمل کنید.
    فعلا سعی کنید که این راه ها را امتحان کنید. چقدر مطالب این سایت رو خونده اید؟ سعی کنید مطالب را جمع آوری کنید و استفاده کنید. کمک کارتان خواهد بود.
    امیدوارم بقیه هم نظراتشون را براتون بنویسند.

  2. 2 کاربر از پست مفید ketetefid تشکرکرده اند .

    ketetefid (دوشنبه 20 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چیکار کنم تنهام نذاره؟؟؟؟؟؟
    توسط donya66 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 04 مرداد 93, 16:22
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 27 مرداد 91, 21:33
  3. تنهابرم کربلا یا نه؟؟؟؟؟؟
    توسط baran-tanha در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 00:00
  4. با خودخواهی همسرم چه کنم ؟؟؟؟؟؟
    توسط samamalek در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 مهر 90, 08:12
  5. با این رابطه چی کار کنم ( ادامه یا قطع ) ؟؟؟؟؟؟
    توسط شوکا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: جمعه 24 تیر 90, 20:11

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.