با سلام
موضوعتون رو خوندم.
انشالله حل میشه. سعی کنید از در احساسات وارد بشید و بهش مستقیما بگید که چقدر دوستش دارید. باید ابتدا بهش بگید که چقدر به زندگی با اون متمایل هستید و دوستش دارید و بعد کاملا بطور مستقیم و واضح و البته با نرمی بیان کنید که فلان کارت در جهت ایجاد عشق و علاقه کمکی نمی کنه و بهش پیشنهاد کنید که بجای اینکار بیاید و از زندگیش لذت ببرد. نمی دانم چقدر همسرتان از شما تاثیر گذاراست. بگویید که مشکلات برای همه هست و زمانی که کنار هم و یکدل باشید می توانید بر انها غلبه کنید. یک زندگی مثبت برایش ترسیم کنید که البته مبتنی بر واقعیات هستند. فکر کنم شما خیلی مستقیم با او صحبت نکرده اید. مستقیم و راحت و با خوشرویی کاملا به او< بگویید> که فلان و فلان کمکی به هیچکدامتان نمی کند. بگویید که از او می خواهید که به نکات مثبت شما هم توجه کند بگویید همانطور که شما به نکات مثبت او توجه زیادی می کنید او هم کمی توجه کند. ناراحت نشوید اگر بازخورد خوبی اول نداشت. ادامه دهید و البته خودتان هم عمل کنید.
فعلا سعی کنید که این راه ها را امتحان کنید. چقدر مطالب این سایت رو خونده اید؟ سعی کنید مطالب را جمع آوری کنید و استفاده کنید. کمک کارتان خواهد بود.
امیدوارم بقیه هم نظراتشون را براتون بنویسند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)