چرا كسي نميگه چي كار كنم
چرااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااا ؟
تشکرشده 13 در 10 پست
چرا كسي نميگه چي كار كنم
چرااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااا ؟
حرفهاي نگفته ام رو اينجا بخون :
http://sokooooooot.blogfa.com/
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)