به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 66
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 15:01]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    444
    سطح
    8
    Points: 444, Level: 8
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    57

    تشکرشده 61 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تروخدا راهنماییم کنید - اس ام اس های مشکوک همسرم

    دیشب مجبور شدم برم خوشون چون مامان اینا شک میکنن اگه اینجا باشه و ما از هم دور بمونیم
    میدونین چیه دیگه دوس ندارم تنهاش بذارم دلم نمیخاد بیکار باشه یا تنها که یه وقت به اون فک کنه
    البته ظاهرا خیلی پشیمونه و تنها چیزی که فک نمیکنه طلاقه میدونم دوسم داره اما نمیتونم کارش رو فراموش کنم
    دیشب خوابدنی اصلا نمیتونستیم بخابیم نه اون نه من هر دوتامون چشممون رو دوخته بودیم به سقف
    دلم میخاست دستشو بگیرم و همش خدا خدا میکردم که بیاد طرفم و بگیردتم از رفتارش میدونستم اونم دلش میخاد
    نمیدونم چطوری میخام فراموش کنم تا مثل همیشه باهاش رفتار کنم
    فقط میخام بگم خدا تموم زنا و دخترایی که چشم به زندگی بقیه میدوزن نابود کنه من نفرینم تا آخر عمرم پشت اون زنه هست و از خدا میخام به بدترین شکل ممکن مرگش رو برسونه و هیچوقت روی خوش نبینه تو زندگیش.

  2. 7 کاربر از پست مفید khnaomi تشکرکرده اند .

    khnaomi (چهارشنبه 22 آذر 91)

  3. #22
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: تروخدا راهنماییم کنید - اس ام اس های مشکوک همسرم

    به جای اینکه زنی را نفرین کنی و برای خودت یک عقده درست کنی ...............اول به نقد درست خودت بپرداز که با نقد درست خودت اول از همه از کمی ها و اشتباهات خودت باخبر می شی و در نتیجه مبتلا به عقده و حس زن ستیزی و نفرت و دلخوری از شوهرت و ....نمی شوی .


    و نکته ی بعدی اگر چیزی را دلت می خواهد که انجام بدهی در رابطه با همسرت سد نساز . وقتی دلت می خواهد که بغلش کنی خوب بکن .
    این سدها ست که دیوار می سازد .....بعد یک داستانی که درست شد .....مجبور می شویم بنشینیم و سایر زنان را نفرین کنیم که اجازه نمی دهند و نمی گذارند که ما هر کاری که دلمان می خواهد انجام بدهیم و دمار از روزگار همسرمان با کمترین و کوچکترین بهانه در بیاوریم و او هم بچه ی خوبی باشد و جیک نزند و صدا و تصویر کلا نداشته باشه مگر مواقعی که ما دلمان می خواهد !!



  4. 7 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (پنجشنبه 07 دی 91)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 15:01]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    444
    سطح
    8
    Points: 444, Level: 8
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    57

    تشکرشده 61 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تروخدا راهنماییم کنید - اس ام اس های مشکوک همسرم

    شما فک میکنین من کم گذاشتم برا همسرم؟؟
    نه خانم یا آقای محترم رفتارم باهاش از لحاظ زن بودن هیچی کم نداشت شاید بخاطر اینکه هنوز نامزدم نمیتونستم زیاد پیشش باشم اما وقتی هم پیش هم بودیم واقعا بودم باهاش
    همه مارو مثال میزدن وقتی حرف دوس داشتن و احترام گذاشتن بود
    بخاطر یه عده زنای عقده ایی که نمیتونن برا خودشون زندگی بسازن و وقت خالیشون رو با مردای متاهل میگذرونن به این بهونه که تنهاییم و نیتمون خراب کردن زندگی بقیه نیس من نمیتونم اینارو دعا کنم
    هرکس هرجور میخاد فک کنه
    جواب دل شکسته و اشکای چشم من رو خدا بهشون میده
    هر قطره اشک من سیلی میشه تو زندگیشون
    مگه اینکه شما فک کنین خدا هم با اینطور آدماس
    خداحافظتون

  6. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: تروخدا راهنماییم کنید - اس ام اس های مشکوک همسرم

    سلام خانومی عزیز

    هی خانوم کجاکجا؟چه زود میخوای بری:)

    میتونم درک کنم چه حس منفی داری..وقتی به یکی دلبسته ای و فقط به همون فکر میکنی ته دلت انتظار متقابل داری.که اونم همینطور باشه.اونم سفت و قرص و محکم فقط و فقط به تو فکر کنه.

    کسی نمیخواد اینجا تو رو محکوم کنه..میدونم این نفرینها برای اروم شدن دل پردردته..
    اما بیخیال اون زن شو.اون زن نتیجه رفتارشو میبینه پس با فکر کردن بهش خودتو ازار نده.
    الان فقط به خودت و همسرت فکر کن.تو دلخور و ازرده ای..حق داری..باید با همسرت یا نامزدت در این مورد حرف بزنی..
    تجربم میگه وقتی حین درددل کسی رو متهم نکنی بیشتر تایید و نوازش میگیری.

    مثلا همون دیشب یه فرصت خوب بوده.یه کم ناز و دلبری که دیگه بلدی..از همونا خرج میکردی..وقتی میومد طرفت دو قطره اشک.بدون شکایت کردن.تا خودش ازت بپرسه چی شده؟چرا گریه میکنی؟
    و تو بگی خیلی ناراحتم.وقتی فکر کنم مرد زندگیم ممکنه به کسی دیگه فکر کنه...
    و اون میاد دلجویی..شک نکن..اونوقت نه وا بده نه بی محلی کن..اروم اروم فقط حسهای منفیت رو بگو.بدون متهم کردن مستقیم اون.
    مگه تایید و نوازش روحی نمیخوای؟همسرت بهت میداد.

    بعد که تخلیه و اروم میشدی میذاشتی اون حرف بزنه..از خواسته هاش بگه..بدون اینکه بترسه.

    بعد دوتایی دنبال راه حل بگردین.مثلا میگفتین تعداد ملاقاتهامونو بیشتر کنیم.یا اون میگفت دوست داره چطوری باشی؟

    این محکوم شدنت نیست.اشنایی با خلقیات همدیگه است.


    باید یاد بگیرید با هم حرف بزنید.و خوب گوش کنید.وگرنه برای جبران سمت راه های دیگه میرید.

    میگفت از مشکلات انقد داغون شده بودم که دنبال کسی رفتم که هیچی ازم ندونه و فقط بیخیال باشه
    من داغونم الان خیلی داغون
    راجب همین ازش میپرسیدی.
    ایا تو وقتی باهاش حرف میزنی مشکلاتتونو بهش یاداوری میکنی؟ایا بهش گفتی همه جوره قبولش داری یا فکر میکنه اگه داغون و ناراحت بیاد سمتت تو طردش میکنی؟؟

    به هر حال یه صمیمیتی این وسط کم رنگ شده که میشه درستش کرد.
    نگران نباش خانومی..به خودت فرصت بده تا اروم اروم ببخشیش.بهش انگیزه بده تا برای راضی کردن تو تلاششو بیشتر کنه.

    موفق باشی

  7. 9 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (پنجشنبه 16 آذر 91)

  8. #25
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: تروخدا راهنماییم کنید - اس ام اس های مشکوک همسرم

    مشکل این است که ما همیشه فکر می کنیم ما آدم های کاملی هستیم و همه ی رفتارها و احساسات و اعمال ما درست است و این دیگران هستند که مشکل دارند !

    این حرف به معنی این نیست که دیگران بی مشکل و مسئله هستند اما ما به قاعده و سهم خودمان از تجربه نگاه می کنیم .
    قرار است که از دل این تجربیات ما بزرگ تر بشویم و رشد بیشتری داشته باشیم .
    این نگاه من خوب و دیگری بد .....نگاه ایراد داری است . نه شما کامل هستی و نه همسرت و نه آن خانم و نه حتی دیگرانی که در حوالی شما زندگی می کنند و نه حتی آدم های سطح جهان . این جهان بستر رشد است . یک مدرسه است برای هر یک از ما و برای هر کس به نوعی .

    و اما

    تائیدها و نوازش های بیرونی هم از همین ابتدا یاد بگیر که به درد زندگی تو نمی خورد . اگر در بطن زندگی مشکلی داشته باشی یا نداشته باشی . چون ما هستیم که به این نگاه ها و تائیدها اعتبار و ارزش های مثبت یا منفی می دهیم .

    ضمن اینکه درک می کنم یک دختر جوان در ابتدای راه زندگی چه توقعات و خواسته هایی دارد . اما این توقعات و خواسته ها زمانی تحقق می یابد که تو هر روز نگاه ارزشمندی به خودت و مسائل پیرامونت و اطرافیان داشته باشی .

    و چطور میشه از دل یک تجربه ی سخت مسائل را ارزشمند دید ؟ با این دید که این مسئله به تو الارم می دهد که باید حواست به چه مسائلی باشد و چه حساسیت هایی را در خودت و همسرت مورد بازبینی قرار دهی . ......

    زندگی قهر و دلخوری و تفاوت ذائقه و ....دارد . مهم این است که چطور از این بستر تجربه توام با هارمونی سالم عبور کرد .

    به نظر من هر کس که برای من و شما تجربه ای می سازد حتی تلخ باید ممنون او باشیم چرا که درس و مبحث بزرگی را برای ما بابش را باز می کند .


    انتخاب با خود شماست .

  9. 7 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (پنجشنبه 16 آذر 91)

  10. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 15:01]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    444
    سطح
    8
    Points: 444, Level: 8
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    57

    تشکرشده 61 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تروخدا راهنماییم کنید - اس ام اس های مشکوک همسرم

    من هیچوقت نگفتم من کامل هستم یا شوهرم بد
    اتفاقا شوهر من بهترین شوهر دنیاس حتی با این لغزشی که داشته
    من گفتم براش کم نذاشتم ازلحاظ مادی معنوی عاطفی جنسی گفتم اما شاد ایرادی داشته باشه اینکم نذاشتنم که من ندیدم
    اگر شما مشاور هستین و قراره با این لحن مشاوره بدین من بعنوان یه مراجع هیچوقت شما رو انتخاب نمیکنم
    حتی اگه من یه انسان از لحاظ ناقصی باشم بازهم بعنوان یه زن نمیتونم از یه زن دیگه برا اینکه زیر پای شوهرمن نشسته تشکر کنم و بگم خدا خیرش بده و دوباره هم میگم آرزوی بدترین ها رو دارم براش.
    این انتظار رو از هیچ مراجع دیگه هم در این خصوص نداشته باشین.

  11. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 95 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    394
    امتیاز
    4,863
    سطح
    44
    Points: 4,863, Level: 44
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    906

    تشکرشده 891 در 308 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: تروخدا راهنماییم کنید - اس ام اس های مشکوک همسرم

    سلام
    من درکتون می کنم. آزرده شدید. اما شما چرا اینقدر بد برداشت می کنید دوست عزیزم؟ ani کلماتی رو بیان کردند که با اندکی دقت بهشون متوجه می شید راهگشای زندگیتون هست. شما چند نفر از این زنان عقده ای رو میتونید از سر راه بردارید؟ بهتر نیست که به این زنان عقده ای و ... به چشم یک واکسن نگاه کنید که ایمنی زندگیتون رو افزایش می ده؟ ویروس فلج اطفال، برای همه انسانها خطر فلج شدن رو در پی داره ولی اگر کسی یک بار ویروس تضعیف شده فلج اطفال که بهش می گن واکسن فلج اطفال رو مصرف کنه دیگه خطری تهدیدش نمی کنه. اینکه ani عزیز می فرماییند به چشم یک فرصت نگاه کنید به این خاطره. شما واکسنی به اسم یک زن عقده ای وارد زندگیتون شده که شما رو متوجه یک سری مشکلات درون زندگی مشترکتون می کنه. ازش استفاده کنید و زندگیتون رو ایمن کنید. اون موقع که زندگیتون ایمن شد هیچ دختر/زن عقده ای نمی تونه همسرتون رو منحرف کنه یا زندگی مشترکتون رو با مشکل مواجه کنه.

    موفق باشید. دعای ما بدرقه شماست.

  12. 6 کاربر از پست مفید mehran21 تشکرکرده اند .

    mehran21 (جمعه 17 آذر 91)

  13. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 15:01]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    444
    سطح
    8
    Points: 444, Level: 8
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    57

    تشکرشده 61 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تروخدا راهنماییم کنید - اس ام اس های مشکوک همسرم

    بهار زندگی خیلی ممنون از راهنمایی صمیمانت
    همین کار رو کردم باهاش حرف زدم و سعی کردم آروم باشم.میدونم پشیمونه و واقعا هم پشیمونه این رو حس میکنم
    تو حرف زدنش باهام اصلا طوری حرف نمیزنه که بیخیال زندگیمونه یا میخاد از من جدا شه امروز واسه عروسی و خونمون اینا یا وسایل خونمون حرف میزد و حتی یه لحظه هم احساس نکردم حرفاش الکیه
    امیدم بخداس

  14. کاربر روبرو از پست مفید khnaomi تشکرکرده است .

    khnaomi (شنبه 18 آذر 91)

  15. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: تروخدا راهنماییم کنید - اس ام اس های مشکوک همسرم

    سلام دوست عزيز

    ما انسانها وقتي اشتباهاتي انجام ميدهيم
    دنبال مقصرميگرديم كه همه مشكلات رو برگردن اوبيندازيم.
    حالاكه همسرشما به اشتباهش پي برده وفهميده كه هيچ كس جاي همسرش رانميگيره حالاشما ازحاشيه بيا كنار و به زندگيتون بچسب.

    واون دختران هم گول حرفهاي مردهاروميخورند كه هزاران دليل مياورند كه گفتنش دراينجا جايزنيست،

    بانفرين كردن بجزاينكه دلت راسياه كني چيزه ديگري نميشود،

    خداوندكه نشسته ما بندگان نفرين كنيم بندگان ديگري را كه هيچ چيز ازدلش خبرنداريم ،مستجاب كند

    بجاي اينكه راهنماي دوستان وهمدليشون را بالهن مهربان بخواني تمام عصبانيتت را روي پاسخ دوستان ميگذاري،
    همين دوستان كلي وقت براي شماگذاشتن دلسوزي كردن .

  16. 4 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (شنبه 18 آذر 91)

  17. #30
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: تروخدا راهنماییم کنید - اس ام اس های مشکوک همسرم

    مسئله مهم در باب نفرین و انرژی منفی به هستی و کائنات فرستادن دریافت آن است .

    یعنی شما وقتی نفرین می کنی اتفاقا بر خلاف باور عامی انرژی های حاصل از نفرین به سمت خود فرد نفرین کننده بر می گردد ......نه کسی که نفرین شده .

    این باورهای عامیانه متاسفانه انرژی های مثبت و سازنده ی زندگی خودمان را مختل می کند .

    در ضمن من حرفم را می زنم شما دلت خواست مطلبی که به دردت می خورد را بگیر و ازش استفاده کن . دلت نخواست هم نکن . انتخاب کننده شما هستی و مسئله هم مسئله ی شماست .




  18. 7 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (جمعه 17 آذر 91)


 
صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. لطفا راهنماییم کنید
    توسط bita2 در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 مرداد 92, 12:17
  2. راهنماییم کنید لطفاً
    توسط roze siah در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 مرداد 92, 10:02
  3. می خوام ارشد حتما حتما قبول شم البته با این شرایط.... لطفا راهنماییم کنید
    توسط sami92 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 تیر 92, 12:07
  4. راهنماییم کنید همسرم را برگردونم
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 73
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 خرداد 92, 00:46
  5. آیا درانتخابم اشتباه کردم یانه؟(لطفا راهنماییم کنین)
    توسط هیلان در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 فروردین 90, 14:04

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.