به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 بهمن 91 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1391-3-30
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    786
    سطح
    14
    Points: 786, Level: 14
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    267

    تشکرشده 269 در 84 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برم یا نرم؟

    حامد خان اول شرمنده که باعث ناراحتیت شدم
    اما در مورد تصمیم من:راستش من پذیرشم بسیار خاص بود و تو جایی که اصلا فکرش نمیکردم به صورت فول فاند تحصیل کردم.به همین خاطر اون موقع تصمیم گرفتم برم.خوشبختانه بعد از رفتن من از ایران، برادرم که تا زمانی که من بودم،زیاد اهل قبول مسئولیت در برابر مشکلات برادر کوچکترمون نبود و همیشه من جلوتر از اون کار ها رو انجام میدادم. اما با رفتن من مجبور شد که جای خالی من رو پر کنه و بسیار بیشتر از من زحمت هم بکشه (ما کلا 3تا برادر هستیم-یکم پیجیده شد).بنابراین تمام دغدغه های من بعد از رفتن از بین رفت.من نمی تونستم برگردم و مجبور شدم کل دوره ارشد رو بمونم اونجا.2.5 که اونجا بودم خانواده به شدت تلتنگم شده بودند و این معضل بسیار بزرگی شده بود.دلیلشم عاطفی بودن و وابستگی شدید مادر و پدرم به فرزنداش بود.حالا که برگشتم گرچه نتونستم دکترا ادامه بدم،اما از لحاظ مادی و کاری بسیار در ایران پیشرفت کردم و با سابقه کاری علمی که پیدا کردم بسیار راحت تر میتونم پذیرش حتی بهتر از قبل بگیرم(به دلیل رشته خاصم) الان اصلا پشیمون نیستم برگشتم و به خانوده ام نزدیک شدم.چون وقتی در کنار خانواده ام هستم(محصوصا مادرم)بسیار شاد و خوشجال تر و پر شورتر هستم.البته همه این ها شخصی هست و ممکنه به دلیل روحیات من و محیط خانواده ام باشه.اما به طور کلی اصلا به قولی اون ور آب مدینه فاضله ای نیست که فکر میکنی و مخصوصا زندگی کردن خیلی سخت هست برای مهاجرین(البته من اروپا نبودم).ازدواج خیلی سخت تر هست برای ما ایرانی ها و... از مشکلات دیگه که خودت بهتر از من میدونی اما فواید خاص خودش هم داره که گاها سختی هاش رو قابل پذیرش میکنه.مثلا حقوق من با دلار مبادلات ارزی!!! در ایران حدود 3 برابر حقوق و مزایا من در خارج ایران(فاند) هست،اما اگر اونجا حتی 3 برابر این مقدار رو میگرفتم،کیفیت زندگیم بهتر از حالت فعلیم در ایران نمیشد.دقت کن من نمیخوام بگم اونجا جهنمه،اتافاقا از ابعادی بهشته و ایران جهنم به حساب میاد،اما به نظر شخصی من برای یک ایرانی با در آمد خوب و موقعیت کاری خوب ماندن در ایران در کنار خانواده بهتر از خارج هست.

    در کل موندن یا رفتن همون طور که احتمالا قبلا شنیدی خیلی به طرف بستگی داره .پس تصمیم با خودته.


    من فقط خاطره تعریف کردم و تجریباتم رو گفتم و هدفم مشاوره یا راهنمایی یا .... نبود در این پست.پس برداشت مشاوره ای نکن.
    موفق باشی



  2. 5 کاربر از پست مفید sayrex تشکرکرده اند .

    sayrex (جمعه 17 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. انصراف از تحصیل
    توسط Pooh در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 تیر 95, 21:10
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 02 اسفند 93, 12:21
  3. ادامه تحصیل در داخل یا خارج؟
    توسط taha91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 07 بهمن 91, 12:20
  4. تحصیلات خواستگارم پایین تر از تحصیلات منه
    توسط میترا در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 مهر 91, 00:28
  5. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 تیر 91, 14:33

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.