نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
سلام ممنونم taraneh89نوشته اصلی توسط taraneh89
اینقدر نظرات منفی تو این دوماه شنیدم که کلا منتظرم بچه ها بگن این کار اشتباست
همین طور هم هست کلا آمار مخالف بیشتره
در پست 7 گفتم می خوام بعد امتحانات اقدام رسمی از طرف خانواده انجام بگیره.
در پست 8 یلدای مهربان یه مقاله مفید برام قرار داد. خیلی هم ازش ممنونم.
در پست 9 برادر بزرگوارم H.M گفت فعلا صبر کن و ... .
در پست 15 دوست خوبم tamas فرمودن رهاش کن .
در پست 16 برادر H.M ما رو تشبیه به بچه بی دندون کردن که زوده نون دستش بدن.
در پست 17 فرشته مهربان دوست گرانقدرم فرمودن یا اقدام کن یا بی خیال.
حالا من باید چی کار می کردم؟
دوستش دارم رهاش کنم؟
شرایطم جور نیست اقدام کنم؟
شما جای من چی کار می کردی؟ یه لحظه خودتو جای من بزار یکی رو دیوانه وار دوست داری اما موقعیت نداری فعلا اما مطمئنی تا چند سال آینده موقعت های خوبی بدست میاری چیکار می کردی؟
فعلا ما به حرف tamas گوش می دیم و رهاش می کنم
آخرین بار که خواستم رهاش کنم فقط 20 روز تونستم ندیدنشو تحمل کنم اینبار نمی دونم؟؟؟
یلدا جان نظراتت برام ارزشمنده و احترام خاصی برات قائلم ممنونم که تایپیکمو پیگیری می کنی.
انتظار سخت است… فراموش کردن هم سخت است…
اما اینکه ندانی…
باید انتظار بکشی یا فراموش کنی…
از همه سخت تر است…









)


الان اينجاها نيستن

علاقه مندی ها (Bookmarks)