به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 62
  1. #31
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختري را دوست دارم اما نمي دانم چه كاري درست است.

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    saber-g1 گرامی

    اقدام رسمی چاره کار شماست .

    اگر فکر می کنید شرایط ازدواج را ندارید ، دمیدن در تنور احساسات ممنوع . همین جمله را سرچ کن تا مقاله اش را در تالار پیدا کنی و بخوانی .

    موفق باشی .


    .
    نقل قول نوشته اصلی توسط taraneh89
    متاسفانه تنها پستی که بهش توجه نکردی پست فرشته ی مهربان بود!مسیری که براتون مشخص کردن بهترین مسیره
    اینجا هر کس نظر شخصیشو میگه نتیجه گیری نهایی با خودتونه.مقایسه ی خودتون با بقیه اعضا و بیان احساس فقط تو سایت و رفتار منفعلانه تو محیط واقعی مسلما مشکلی رو براتون حل نمی کنه
    موفق باشید
    سلام ممنونم taraneh89
    اینقدر نظرات منفی تو این دوماه شنیدم که کلا منتظرم بچه ها بگن این کار اشتباست
    همین طور هم هست کلا آمار مخالف بیشتره
    در پست 7 گفتم می خوام بعد امتحانات اقدام رسمی از طرف خانواده انجام بگیره.
    در پست 8 یلدای مهربان یه مقاله مفید برام قرار داد. خیلی هم ازش ممنونم.
    در پست 9 برادر بزرگوارم H.M گفت فعلا صبر کن و ... .
    در پست 15 دوست خوبم tamas فرمودن رهاش کن .
    در پست 16 برادر H.M ما رو تشبیه به بچه بی دندون کردن که زوده نون دستش بدن.
    در پست 17 فرشته مهربان دوست گرانقدرم فرمودن یا اقدام کن یا بی خیال.
    حالا من باید چی کار می کردم؟
    دوستش دارم رهاش کنم؟
    شرایطم جور نیست اقدام کنم؟
    شما جای من چی کار می کردی؟ یه لحظه خودتو جای من بزار یکی رو دیوانه وار دوست داری اما موقعیت نداری فعلا اما مطمئنی تا چند سال آینده موقعت های خوبی بدست میاری چیکار می کردی؟
    فعلا ما به حرف tamas گوش می دیم و رهاش می کنم
    آخرین بار که خواستم رهاش کنم فقط 20 روز تونستم ندیدنشو تحمل کنم اینبار نمی دونم؟؟؟
    یلدا جان نظراتت برام ارزشمنده و احترام خاصی برات قائلم ممنونم که تایپیکمو پیگیری می کنی.

    انتظار سخت است… فراموش کردن هم سخت است…
    اما اینکه ندانی…
    باید انتظار بکشی یا فراموش کنی…
    از همه سخت تر است…

  2. کاربر روبرو از پست مفید صاعد تشکرکرده است .

    صاعد (پنجشنبه 16 آذر 91)

  3. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1391-9-04
    نوشته ها
    252
    امتیاز
    1,377
    سطح
    20
    Points: 1,377, Level: 20
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,356

    تشکرشده 1,286 در 287 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: دختري را دوست دارم اما نمي دانم چه كاري درست است.

    آقا صابر فقط همینو بگم که ماهایی که مشکل داریم واقعا اول از همه باید روحیه مون رو حفظ کنیم و قوی باشیم.
    افسردگی بدترین چیزه !
    پس شادی و انرژی و امیدواری رو گم نکن !
    بعدشم امیدوارم هرچی که صلاحته برات اتفاق بیفته
    تو پسر خوبی هستی ، حتما خدا کمکت میکنه
    [size=medium][align=center]هیچ وقت نگذارید كه هیاهوی بقیه صدای درونی شما را خاموش كند
    و شجاعت این را داشته باشید كه از احساس قلبی تان و ایمانتان پیروی كنید...
    [/align][/size]

  4. کاربر روبرو از پست مفید Royaye Sedaghat تشکرکرده است .

    Royaye Sedaghat (سه شنبه 14 آذر 91)

  5. #33
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختري را دوست دارم اما نمي دانم چه كاري درست است.

    سلام
    خیلی حالم بهتره باید بگم خیلی خیلی حالم بهتره.
    خوب فکر کردم هم به خودم هم به اون خانم به آینده هردومون فکر کردم.
    تصمیم گرفتم رهاش کنم، tamas جان دیدی آخرش حرف شما شد.
    خیلی فکرا تو سرمه خیلی برنامه ها دارم اما برای رسیدن به هدفم باید زمان بگذره تا به هدافم برسم.
    دوست خوب و دلسوزم H.M حرف درستی زد ایشون دختره زمان کمی داره برای انتخاب نباید جلوی خوشبختی یه انسان را برای خود خواهی خودم بگیرم و همیشه برای این خانم آرزوی خوشبختی می کنم و امیدوارم با کسی باشه که خوش بختش کنه.
    احساس می کنم در پست های آخر با خانم kamr بد صحبت کردم همینجا ازشون عذر خواهی می کنم و بزارید پای جونیم خواهر بزرگوارم.
    حالا موندم سه روز اول هفته رو چیکار کنم خدا کنه دیگه نبینمش خدا رو شکر هم رشته نیستیم وگرنه دیونه می شدم.
    از مدیر همدردی تشکر ویژه می کنم که چنین محیط دوستانه ایی را ساختن.
    مدیر خیلی مخلصیم.

  6. 2 کاربر از پست مفید صاعد تشکرکرده اند .

    صاعد (جمعه 17 آذر 91)

  7. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1391-9-04
    نوشته ها
    252
    امتیاز
    1,377
    سطح
    20
    Points: 1,377, Level: 20
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,356

    تشکرشده 1,286 در 287 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: دختري را دوست دارم اما نمي دانم چه كاري درست است.

    خدا رو شكر


    وضعيت شما هم مشخص شد
    حتما اينم حكمتي داره
    (خوش به حال شما پسرا)

    راستي ميدونم فرشته مهربان اين پست رو حذف ميكنه چون چت گونه ست،پس تا حذف نشده بخونش

    بدو تشكر رو بزن كه بدونم خونديش
    البته فكر كنم فرشته عزيزم الان اينجاها نيستن
    (دوباره براي چند لحظه بچه شدم!!)

    راستي اينو جدي ميگم
    روزايي كه ميري دانشگاه زودتر از زمان كلاست نرو ، همين كه رفتي توي دانشگاه سرتو بنداز پايين تا وقتي كه ميرسي سر كلاس
    سعي كن جايي بشيني كه راهرو رو نبيني كه كي مياد و ميره
    بعد از كلاس هم همينطور
    به قول مدير يه جورايي بستر زدايي كن!
    [size=medium][align=center]هیچ وقت نگذارید كه هیاهوی بقیه صدای درونی شما را خاموش كند
    و شجاعت این را داشته باشید كه از احساس قلبی تان و ایمانتان پیروی كنید...
    [/align][/size]

  8. کاربر روبرو از پست مفید Royaye Sedaghat تشکرکرده است .

    Royaye Sedaghat (پنجشنبه 16 آذر 91)

  9. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array

    RE: دختري را دوست دارم اما نمي دانم چه كاري درست است.

    سلام صابر جان
    خیلی خوشحالم که از اون حالا و هوا اومدی بیرون. تو فعلا اول راهی بهتر از اینا میتونی از زندگی و جوونیت لذت ببری مگه نه؟ الکی میخواستی خودتو محدود و فکرتو درگیر چیزی کنی که معلوم نبود میشه یا نه.
    به هر حال بهت تبریک میگم تصمیم خوبی گرفتی انشااله با موفقیت فارغ التحصیل بشی

  10. کاربر روبرو از پست مفید kamr تشکرکرده است .

    kamr (پنجشنبه 16 آذر 91)

  11. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 آبان 92 [ 15:06]
    تاریخ عضویت
    1391-9-11
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    697
    سطح
    13
    Points: 697, Level: 13
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    39

    تشکرشده 39 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختري را دوست دارم اما نمي دانم چه كاري درست است.

    سلام آقا صابر.
    من رو که حتما می شناسی؟
    پست های جدیدی که دوستان زدند رو خوندم
    به نظرم همه دوستان دارن تمام تلاششون رو می کنند تا بهترین راهو انتخاب کنی
    یادم می آد یه بنده خدایی تو یه دانشگاهی به من می گفت اگه عاشق یه نفر بشی می تونی فراموشش کنی یا نه که منم گفتم آره
    ولی اون بنده خدا گفت نه
    حالا امروز این بنده خدا پست گذاشته که دیگه تصمیممو گرفتم و فراموشش می کنم.
    ولی سعی می کنم دیگه تو دانشگاه نبینمش.به نظرم همین جمله نشون میده که هنوز اون دختر توی ذهنته
    من تجربه صحبت با عاشق رو بیش از یک سال داشتم.البته مورد شما کمی متفاوته.ولی از لحاظ احساسات عاشقی شباهت ها بسیار زیاده
    همون کسی که نمی تونست دوری معشوقش رو تحمل کنه در کمتر از یکسال بعد از عقد خودش به من گفت تو دیگه اشتباه منو نکن.بشین درستو بخون و پیشرفت کن.همون آقا گاهی از دست عشقش چنان عصبانی میشه که تو به عشقش شک می کنی و و گاهی چنان عاشقانه رفتار می کنه که تو هم آرزوی ازدواج می کنی
    من تا جایی که ممکنه مخصوصا تو مساله ازدواج سعی می کنم به کسی توصیه صریح نکنم.چون اصلا این بحث شوخی بردار نیست
    من درباره موضوعت فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که تو به یه راه بلد نیاز داری و برای همینه که توی بیابون دلت سرگردانی.به نظرم بهترین راه اینه که پاشی بری پیش یه مشاور و همه چیزو براش بگی و ببینی اون چی میگه و قدم به قدم مشکلت رو حل کنی
    من با یک مورد تجربه احساس می کنم خیلی چیزها را فهمیدم حالا خودت حساب کن مشاور با اون همه تجربه دیگه چی می دونه.مطمینم خیلی فراتر از انتظارت می دونه


  12. 2 کاربر از پست مفید mjr100 تشکرکرده اند .

    mjr100 (پنجشنبه 16 آذر 91)

  13. #37
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختري را دوست دارم اما نمي دانم چه كاري درست است.

    نقل قول نوشته اصلی توسط mjr100
    سلام آقا صابر. "سلام بر شما"
    من رو که حتما می شناسی؟ "بله شما داداش گل منی."
    پست های جدیدی که دوستان زدند رو خوندم "ممنون که وقت گذاشتی"
    به نظرم همه دوستان دارن تمام تلاششون رو می کنند تا بهترین راهو انتخاب کنی "از همه دوستان ممنونم"
    یادم می آد یه بنده خدایی تو یه دانشگاهی به من می گفت اگه عاشق یه نفر بشی می تونی فراموشش کنی یا نه که منم گفتم آره "یادمه "
    ولی اون بنده خدا گفت نه "اینم یادم"
    حالا امروز این بنده خدا پست گذاشته که دیگه تصمیممو گرفتم و فراموشش می کنم."دروغ می گه شما باور نکن"
    ولی سعی می کنم دیگه تو دانشگاه نبینمش.به نظرم همین جمله نشون میده که هنوز اون دختر توی ذهنته "آره بدجور هم تو ذهنشه"
    من تجربه صحبت با عاشق رو بیش از یک سال داشتم.البته مورد شما کمی متفاوته.ولی از لحاظ احساسات عاشقی شباهت ها بسیار زیاده "بله داستان اون بنده خدا را تا جاهایی با خبرم"
    همون کسی که نمی تونست دوری معشوقش رو تحمل کنه در کمتر از یکسال بعد از عقد خودش به من گفت تو دیگه اشتباه منو نکن.بشین درستو بخون و پیشرفت کن.همون آقا گاهی از دست عشقش چنان عصبانی میشه که تو به عشقش شک می کنی و و گاهی چنان عاشقانه رفتار می کنه که تو هم آرزوی ازدواج می کنی "امیدوارم زندگیش سرو سامون بگیره"
    من تا جایی که ممکنه مخصوصا تو مساله ازدواج سعی می کنم به کسی توصیه صریح نکنم.چون اصلا این بحث شوخی بردار نیست "کار درستی می کنی"
    من درباره موضوعت فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که تو به یه راه بلد نیاز داری و برای همینه که توی بیابون دلت سرگردانی.به نظرم بهترین راه اینه که پاشی بری پیش یه مشاور و همه چیزو براش بگی و ببینی اون چی میگه و قدم به قدم مشکلت رو حل کنی "فکر خیلی خوبیه"
    من با یک مورد تجربه احساس می کنم خیلی چیزها را فهمیدم حالا خودت حساب کن مشاور با اون همه تجربه دیگه چی می دونه.مطمینم خیلی فراتر از انتظارت می دونه "آره این کارو می زارم تو اولویت هام و حتما انجام می دم"

    داداشی لطف کردی وقت گذاشتی خیلی خوشحالم کردی.
    شما منو از نزدیک میشناسی با اخلاق و روحیه من آشنایی و فکر کنم بدونی که چقدر دوسش دارم پس می دونی که من بگم فراموشش کردم یه دروغه یا می خوام فراموشش کنم یه دروغ بزرگه.
    بهترین کار صحبت با مشاوره اما مشاور چی می خواد بگه می خواد حرف فرشته مهربان رو تکرار کنه یا اقدام رسمی یا فراموشی.
    الان جلو روم یه دوراهیه وارد هرکدومش بشم بهم ضربه می زنه واقعا گیج شدم.
    از بیرون که منو می بینی میگی خیلی حالت خوبه خیلی سرحالی گاهی اوقات خودم باورم می شه که حالم خوبه خیلی خوشحالم اما از درون بیمارم یعنی هنوز به خودم می گم به همین راحتی؟ تموم شد؟ این همه دوست داشتن این همه علاقه خودم می دونم چه شبایی با نگرانی اینکه بهش نرسم خوابم می برد و با بغض از خواب بیدار می شدم و می شم. معمولا یه نفر از خواب پامیشه یه مقدار منگه بی حاله یعنی تا چند دقیقه فکر می کنه امروز چند شنبست کجاها کار دارم ولی من هر روز تا بیدار می شم می گم امروزم نبینمش؟ حالا چیکار کنم؟
    یه جورایی ته دلم خوشحالم که شنبه نزدیکه اما باز می ترسم.
    خیلی برنامه ها دارم می دونم با ازدواج از همه چیز می افتم خیلی جاها دوست دارم مسافرت کنم اما با قبول مسئولیت امکان پذیر نیست اما واقعا مرددم چیکار کنم.
    یعنی 90 درصد وجودم می گه رهاش کن بابا بیخیال خیلی رویاها توسرمه که باید تنهایی بهشون دست پیدا کنم باید به خیلی جاها برسم
    اما 10 درصد دیگه می گه نمی تونی فراموشش کنی . البته بر اون 90 درصد غالب هم می شه انگار جاهاشون عوض می شه.
    خلاصه فکرم می گه این کار اشتباست رهاش کن همه حساب و کتاب ها می گن اشتباست اما قلبم می گه نباید عقب بکشی .
    حالا من موندمو یه قلبو یه عقل که هر کدومشون یه ساز می زنن موندم به ساز کدومشون ...
    خودم از خودم و حرفام خسته شدم ؛ الان دو روزه که اصلا نمی تونم درس بخونم کلی برنامه ریزی کرم اما دو روزه که با یه صابر جدید روبه رو هستم اصلا مثل قبل نیستم که با انگیزه درس بخونم با انگیزه به کارام برسم انگار دیگه هیچی برام مفهوم نداره (از وقتی که گفتم رهاش می کنم)
    انگار مردم وای ....
    این نوشته رو اون 10 درصده تایپ کرده و اون 90 درصده داره فریاد می زنه راهاش کن.
    یه جورایی از این نوشته خجالت می کشم اما نمی تونم جلوی خودمو بگیرم.
    یه علامت سوال گنده جلومه که هیچ جوابی براش ندارم
    ؟
    ولی اول و آخر باید رهاش کنم.

  14. 2 کاربر از پست مفید صاعد تشکرکرده اند .

    صاعد (جمعه 17 آذر 91)

  15. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 آبان 92 [ 15:06]
    تاریخ عضویت
    1391-9-11
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    697
    سطح
    13
    Points: 697, Level: 13
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    39

    تشکرشده 39 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختري را دوست دارم اما نمي دانم چه كاري درست است.

    اره مشاور ممکنه حرف فرشته مهربون رو تکرارر کنه.یا بگه اقدام رسمی یا فراموشی
    ولی سوال من اینه مگه غیر از این دوحالت حالت به درد بخور دیگه ای هم هست؟
    اگه رفتی پیشش ملزم نیستی حتما حرفشو گوش کنی ولی عوضش خیالت راحتتره که با یه آدم با تجربه هم صحبت کردی

  16. 2 کاربر از پست مفید mjr100 تشکرکرده اند .

    mjr100 (جمعه 17 آذر 91)

  17. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1391-9-04
    نوشته ها
    252
    امتیاز
    1,377
    سطح
    20
    Points: 1,377, Level: 20
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,356

    تشکرشده 1,286 در 287 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: دختري را دوست دارم اما نمي دانم چه كاري درست است.

    آقا صابر
    يه جورايي حسمون نزديك به همه!
    منم خيلي بي انگيزه شدم ! حتي دوست داشتم با ارشد قبول شدنم خوشحالش كنم و اين برام شده بود انگيزه
    اما حالا خيلي سختمه درس خوندن !
    حتي قبلا توي خريد شال و كفش و ... انگيزه م اون بود ، الان از خريدي كه قرار بود انجام بدم منصرف شدم(يعني تا اين حد)
    خودت بهتر ميدوني كه منم بين همين قلب و عقل موندم و آخرش سمت عقل رفتم و خودمو انداختم وسط كاري كه ازش بي نهايت ميترسيدم!
    اما فكر كنم شما يه خورده قضيه ت متفاوته ،هنوزراهي هسبت كه نرفته باشي ، پس بهترين كار همون مشاوره كه دوستمون گفتن!
    پس لطفا تصميم بگير كه پيش مشاور بري و تا اون موقع زانوي غم بغل نكن
    اميد و توكلت به خدا باشه
    [size=medium][align=center]هیچ وقت نگذارید كه هیاهوی بقیه صدای درونی شما را خاموش كند
    و شجاعت این را داشته باشید كه از احساس قلبی تان و ایمانتان پیروی كنید...
    [/align][/size]

  18. کاربر روبرو از پست مفید Royaye Sedaghat تشکرکرده است .

    Royaye Sedaghat (جمعه 17 آذر 91)

  19. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 خرداد 92 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1391-8-24
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    618
    سطح
    12
    Points: 618, Level: 12
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    159

    تشکرشده 162 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختري را دوست دارم اما نمي دانم چه كاري درست است.

    آفرین پسر.
    از حرفی که زدم منظوری نداشتم.
    I am sorry
    بی خیال شو برو به کار زندگیت برس.
    میای بالاتر دخترای خوشگل و موشگل انقدر می بینی یادت میره که قبلا همچین دختریو می خواستی.
    آقایون تنوع طلبند هرچقدر هم عاشق باشن.
    من امسالم با سال دیگه از زمین تا آسمون فرق کرده.
    زوم کن روی درس - ارشد همزمان کار و .....
    دختر فقط بیخودی ازت انرژی می گیره.
    والسلام.
    موفق باشی

  20. 2 کاربر از پست مفید H.M تشکرکرده اند .

    H.M (جمعه 17 آذر 91)


 
صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شوهرم بابچه مخالف است ومن به شدت بچه دوست دارم
    توسط آزیتا546 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: چهارشنبه 28 تیر 91, 12:46
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. همسرتان را آن گونه كه هست دوست بداريد
    توسط دانه در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 87, 09:50

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.