به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 17 آذر 91 [ 18:18]
    تاریخ عضویت
    1391-9-05
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    224
    سطح
    4
    Points: 224, Level: 4
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنوع طلبی من باعث شده از عشقم کم بشه

    سلام دوست من
    من هم امیدوارم سلامت و شاد و تندرست باشین

    اول یه سوال؟؟ خودت قبول داری که رابطه های قبلیت پوچ و به قول خودت چرته؟؟؟
    ""بله قبول دارم""


    قبول داری که ازدواج یه رابطه دوستی کوچه و خیابونی نیست؟؟؟ و صحبت یه عمر زندگیه؟؟
    و قراره اون مادر بچه های تو بشه؟؟؟
    ""واقعا به این موضوع فکر نکرده بودم که همسرم با اونا خیلی خیلی فرق میکنه و قراره مادر بچه هامون بشه،خیلی ازاین سوالت خوشم اومد""


    انتظار تو از ازدواج چی بوده؟؟ انتظارت از همسرت چی بوده؟
    ""منظورتون رو متوجه نشدم""


    چه چیز باعث شده که بخاطر همسرت قید همه رابطه ها رو بزنی و اینو انتخاب کنی؟؟
    ""خانومی،زیبایی،پختگی،فهمی دگی و باهوش بودنش نسبت به بقیه ی دخترا و اینکه ایشون درحال تحصیل در رشته ی عمران و شهرسازی هستن و میتونیم آینده ی مالی خوبی داشته باشیم""


    دوست عزیز هنوز چهار ماهه با همسرت عقد کردی و اونهم عاشقانه و قید همه چیزو بخاطرش زدی..پس حتما خصوصیت بزرگی بوده که باعث شده بخاطرش یه عالمه رابطه رنگی و
    پرخاطره رو بذاری کنار....فکر نمیکنی کمی زوده واسه به زبون آوردن کلمه جدایی و سردی بین شما دوتا؟؟
    ""اتفاقا تا الان دوبار بحثمون شده که من حرف از جدایی زدم و خانومم خیلی ناراحت شده و ازم قول گرفته که انقد زودرنج نباشم و دیگه هیچوقت حرف از جدایی نزنم""


    چند تا خاطره قشنگ با همسرت به وجود آوردی که بتونه ازشون باهات حرف بزنه؟؟؟
    ""خیلی خیلی زیاد""


    چقدر سعی کردی خودتو بهش نزدیک کنی و باهاش صمیمی بشی تا یخش آب شه؟؟؟
    ""دقیقا همین احساس رو دارم که هروقت پیش همدیگه ایم طول میکشه تا یخمون آب بشه""


    چقدر تو اخلاقهاش و رفتاراش دقیق شدی تا بتونی کشفش کنی؟؟
    ""منظورتونو متوجه نشدم عزیز""


    دوست عزیز
    تو تنوع طلب نیستی عجولی....
    باید سعی کنی یه مشکلی که پیش میاد رو حل کنی نه اینکه به قول روانشناسها صورت مسئله رو
    پاک کنی... تو تعهد دادی به کسی که فکر کردی لیاقتشو داره که در کنارت باشه و خوشبختت کنه...
    باید صبور باشی... هنوز اول راهی ....
    باید باهاش حرف بزنی هرچند اون ساکت باشه... باید باهاش خاطره بسازی...
    خاطره های قشنگ.... باید بهش بفهمونی که دوستش داری ... باید ترسهاشو
    از زندگی کم کنی و و و
    باید کاری کنی که بهت به عنوان مرد زندگیش افتخار کنه
    اونوقت ببین اونقدر واست حرف بزنه و مزه بریزه که دیگه یاد گذشته هات هم نیوفتی...
    ببینم
    همه ی این راهها رو رفتی و باز هم میگی کم حرفه و سردیم یا نه؟؟؟؟
    ""تک تک حرفاتو و اینکه من عجولم رو قبول دارم میشه بیشتر راهنماییم کنین دوس دارم تغییر کنم""

  2. کاربر روبرو از پست مفید ya.hoseyn تشکرکرده است .

    ya.hoseyn (شنبه 18 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه نامشروع (موضوع فراگیر، راه حلی هست؟)
    توسط رامتین 777 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 اردیبهشت 97, 00:08
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 04:32
  3. شروع یک زندگی با شک و تردید؟
    توسط fariborz در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 91, 15:59

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.