سلام آقای کامروا
یه جا کمک خیلی خوبی کردید به من و بازم ممنونم
به حرمت کمکتون دلم نیومد این حرفو نزنم
یه جا نوشتهبودید که یه عشق قدیمی رو دیدید و حالتون بده
خیلی بد بود حالتون
میدونم مسایل خصوصیتونه و نباید دخالت کنم اما حدس میزنم ریشه ناراحتی و فشار شدیدتون همونجاست
وبدتر اینکه نمیخواین در موردش صحبت کنین
این یه جور خودخوریه
گفتنش شاید دردی ازتون دوا نکنه اما باعث تخلیه احساسیتون تا حدودی میشه
پس صورت مساله رو پاک نکن برادر من
اگه دوست ندارید نگید اما چون میخواین مشکلتونو حل کنید پس حداقل با یه مشاور درد و دل کنید
ببخشید اگه دخالت کردم
احساس کردم مدیون راهنماییتونم








علاقه مندی ها (Bookmarks)