من هم معتقدم که خانواده ها باید در جریان باشند ولی سوالم این بود که لازمه قبل از اینکه ما همو بشناسیم حتما یک جلسه خانوادش بیان خونه ما؟ آیا اگر فقط در جریان باشند کافی نیست؟
من منظورم از این 4 سال این بود که فکر میکنم ایشون با دید باز اومده جلو وگرنه اصلا فکر نمیکنم که تو این مدت به پای من نشسته!








علاقه مندی ها (Bookmarks)