سلام عزیز دلم
من نظر خودم را میگم و کارشناس نیستم،
برای یک ازدواج موفق خیلی لازم هست که دو نفر از سلامت روحی و روانی سالم برخوردار باشند، به نظرم ابتدا روی خودت کار کن، نگرانیها و ناراحتی هایت که بر طرف شد، روی ازدواج جدی تر فکر کن، باز هم به نظر من مشکلت به گونه ای نیست که تنها از پسش بر بیایی، حتما حتما پیش یه روانپزشک برو، بهتره مهر سکوت را از لبت برداری و برای کسی غیر از خدا و همدردی رازتو فاحش کنی، البته فقط روانپزشک و مشاور، چون ضربه سختی خوردیی و باید التیام پیدا کنه، تا التیام هم پیدا نکرده فکر ازدواج نکن چون احتمال داره با تجربه واقعیه سکس به مشکل بر بخوری!!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)