nazi خانم بعد از 4 سال نتونستید به همسرتان علاقه مند بشید و نتونستید یک زندگی با هیجان ایجاد کنید 50 درصدش سهم شماست
نخواستید که دوستش داشته باشید وگرنه تفاوت درون گرایی و برون گرا برای بسیاری از زوجین وجود داره .
سعی کنید هیجان در زندگی ایجاد کنید معمولا انسان های درون گرا در خلوت خودشون برون گرا هستن و یا پتانسیل بالقوه ای برای برون گرا شدن در خلوت را داراهستن








علاقه مندی ها (Bookmarks)