[size=medium]با سلام.
"دختری بودم برونگرا با هزاران رزو ولی اون درونگراست" بله همه دنبال تفاهم اند. ولی تفاهم به معنی مشابه بودن اخلاق که نیست! به معنی فهمیدن و درک کردن تفاوت هاست! هم برای شما و هم برای همسرتون. اینکه شما فکر میکنی که با یک برونگرا خوشبخت تر بودین، لزوما درست نیست.
اتفاقا روانشناسی و مطالعه ی تیپ های شخصیتی میگه که بهترین روابط معمولا در افراد متفاوته نه مشابه. اینکه در مورد شما اینطور نیست به خاطر اینه که شما دو نفر به خوبی نمیتونید باهم ارتباط برقرار کنید
"ولی کارایی که دوست دارمو برام انجام نمیده" به نظر من شما انتظار دارید که همسرتون بدون تلاش شما پی به نیازهای شما ببره. که این امکان پذیر نیست. اون احتمالا قلبا شمارو خیلی هم دوست داره ولی نمیتونه اونارو بیان کنه. ما درونگراها اینجوری هستیم دیگه! شاید ساعتها به ظاهر شما فکر کنه ولی جلوی شما نتونه بگه که چه لباسی رو برای شما ترجیه میده
گفتن این مسائل به همسرتون کمکی نیکنه. اگه واقعا درونگرا باشه، ترجیه میده خودش اینا رو از یه کتاب یاد بگیره. کتاب رازهایی درباره ی زنان نوشته باربارا دی آنجلیس رو توصیه میکنم. این کتاب رو بخرید(ارزونم هست!) بعد یه جایی در معرض دید همسرتون بذارید. خودتون هم بخونیدش. چون کتاب جوری نوشته شده که مخاطبش هم زنان هستن وهم مردان کتاب خیلی کاملیه و واقعا فکر میکنم کمک کنه
لینک برای دانلود نسخه ی پی دی اف (اینو گذاشتم که اگه خواستین یه نگاهی بش بکنید)
لینک دانلود








علاقه مندی ها (Bookmarks)