به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    272
    سطح
    5
    Points: 272, Level: 5
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 27 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من بدشانسم

    من یه سوال برام پیش اومده؟ چجوری میشه با یه پسر دوست شد . چون واقعا پسرها از دخترایی که اهل دوستی باشن بیشتر خوششون میاد نه اینکه ساکتو مودب بشیننو ... اینو واقعا به عینه چندییییییین مورد دیدم که دخترایی که دوست پسر داشتن زود ازدواج کردن همشونم کلی عاشق داشتن . من پشیمونم کاش زودتر میفهمیدم توی دانشگا پیشنهاد دوستیارو رد نمیکردم .
    من میگم حالا که دیر شده خودم برم از هر پسری که خوشم اومد یه راهیی پیدا کنم غیر مستقیم بهش بگم ولی نمیدونم چجوری . چجوری باید به یه نفر بگم من ازت خوشم میاد که خیلی بد نشه .

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array

    RE: من بدشانسم

    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بارونی
    بله درسته چیزهای مثبت هم هست واقعا به خاطره سلامتی و پدر و مادرم از خدا ممنونم اما یه چیزی توی زندگی ادما هست که خدا خودش جاشو خالی گذاشته و هیچ چیز جای اونو نمیگیره اون هم یه همسر یه همراهه که محبت و بودن کنارش ارامشی به ادم میده که هیچی نمیده یه نعمته بزرگه خودش گفته همه جفتن افریده شدن ولی.....
    ولی چرا به بعضی داده نمیشه بعضیا باید حسرت بخورن؟ باید توی تنهاییشون گریه کنن؟ باید تنها بمونن؟ واقعا کسانی که خودشون ازدواج کردن اینو درک نمیکنن براشون عادی شده خودشون دلگرمن ولی نمیفهمن واسه همین اطراف من دختر مجرد مثل خودم نیست که بتونم باهاش حرف بزنم راهنمایی بخام . مشکل خیلی هاست ولی این خیلیها باید چیکار کنن که به ارامش برسن
    خانم 28 ساله ای رو می شناختم که میگفت من بدبختم .. کسی منو دوست نداره .. چرا همه ازدواج میکنن من مجردم. اتفاقا لیسانس داشت و شاغل هم بود .
    پارسال ایشون ازدواج کرد و همسر خوبی هم گیرش اومد ولی بازم از زندگیش ناراضیه میدونی چرا؟ چون همیشه شکایت میکرد..
    بازم میگم خوشبختی احساس درونیه و به عوامل خارجی ربطی نداره دوست عزیز.
    اگه شما حس خوشبختی نداشته باشی شوهر هم بکنی محبت هم ببینی بازم همین حس رو داری. روی خودت کار کن.. بازم میگم مشکل از درون شماست به عوامل بیرونی ربطی نداره ( به همسر نداشتن و .. ربطی نداره باور کن ربطی نداره )
    هر چی به دنبال خوشبختی باشی بازم باید بدوی ولی اگر خوشبختی رو توی زمان حال پیدا کنی همیشه خوشبختی

    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بارونی
    من یه سوال برام پیش اومده؟ چجوری میشه با یه پسر دوست شد . چون واقعا پسرها از دخترایی که اهل دوستی باشن بیشتر خوششون میاد نه اینکه ساکتو مودب بشیننو ... اینو واقعا به عینه چندییییییین مورد دیدم که دخترایی که دوست پسر داشتن زود ازدواج کردن همشونم کلی عاشق داشتن . من پشیمونم کاش زودتر میفهمیدم توی دانشگا پیشنهاد دوستیارو رد نمیکردم .
    من میگم حالا که دیر شده خودم برم از هر پسری که خوشم اومد یه راهیی پیدا کنم غیر مستقیم بهش بگم ولی نمیدونم چجوری . چجوری باید به یه نفر بگم من ازت خوشم میاد که خیلی بد نشه .
    من خودم پسرم..
    از دخترایی که راحت دوست میشن با پسر خوشم نمیاد !!! هیچ پسری هم خوشش نمیاد

    یکی از دوستام کلی دوست دختر داشت و میگفت به هیچ کدوم نتونستم اعتماد کنم و خوشم بیاد که ازدواج کنم و بعد مدتی همشون رو ول کرده بود ... ( دوستی با پسر عاقبتش همینه عزیز چون پسرا دم رو میبیننن و به اینده رابطه کاری ندارن ... )
    مطمین باش با پسر دوست بشی بعد مدتی میای اینجا و میگی میخوام خودمو بکشم کمکم کنین

  3. 4 کاربر از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده اند .

    mohammad2012 (سه شنبه 14 آذر 91)

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 04 مهر 92 [ 12:39]
    تاریخ عضویت
    1391-5-08
    نوشته ها
    103
    امتیاز
    1,177
    سطح
    18
    Points: 1,177, Level: 18
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    246

    تشکرشده 257 در 72 پست

    Rep Power
    24
    Array

    RE: من بدشانسم

    کاملا درست میگی خیلی سخته
    وقتی میری مهمونی همه جفت جفت نشستن تو باید تنها بشینی
    همه سر سفره دوتایی میشینن تو تنهایی
    تو تولدا و...همه دوتایی عکس میگیرن تو باید دنبال یکی مثل خودت بگردی که عکست ضایع نباشه
    سر شب وقتی حوصلت سر میره کسی سراغتو نمیگیره
    کارمندم نیستی حداقل بگی کار میکنم
    دلت از این میسوزه که خیلی هم از اونایی که عروس شدن و خوشبختن سری
    میبینی چه خوب درک میکنم؟
    منم مثل تو بودم بیست و نه سالگی ازدواج کردم
    خدا رو شکر خوشبختم ناشکری نمیکنم
    ولی باور کن حاضرم همه چیزمو بدم یه بار دیگه بشم هم سن تو
    اون وقت به جای تمرکز روی ازدواج روی استعداد هام تمرکز میکردم که هدر رفت
    از وقتم استفاده میکنم که نفهمیدم چطور گذشت
    اگه انقدر غصه ازدواج نمیخوردم شاید الان یه ورزشکار خوب بودم یا یه هنرمند یا .........
    اگه شاد زندگی میکردم مطمئنم الانم خوشبخت تر بودم
    خیلی ها همینطورند نه فقط من و شما
    فقط فقط فقط آرامش و خوشبختی الانت رو درک کن
    دوستان واقعا درست میگن خوشبختی درون آدمه پیداش کن


  5. 4 کاربر از پست مفید سینان تشکرکرده اند .

    سینان (چهارشنبه 15 آذر 91)

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 98 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-8-09
    نوشته ها
    103
    امتیاز
    6,007
    سطح
    50
    Points: 6,007, Level: 50
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    567

    تشکرشده 566 در 110 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من بدشانسم

    سلام دوست عزیزم
    حرف همه ی دوستان درسته اما این شعر رو آویزه گوشت کن:
    هر که پندارد که حال مردم دنیا خوش است
    برق را در خرمن آتش تماشا کرده است

    این شعر رو یک روزی خواهرم بهم یاد داد و معنیش هم اینه: هر کس به حال و احوال مردم دنیا غبطه بخوره مثل اینه که یه جایی آتیش گرفته باشه و اون غافل از خاکسترشدن و دود شدن همه هستی به جرقه های آتیش نگاه کنه و باخودش بگه:به به چه آتیش خوشگلی...چه جرقه های زیبایی...

  7. 2 کاربر از پست مفید khanoomi تشکرکرده اند .

    khanoomi (سه شنبه 14 آذر 91)

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 00:59]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    284
    سطح
    5
    Points: 284, Level: 5
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 83 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من بدشانسم

    باور کن یه سری این حرفا رو تایپ کردم دستم خورد پاک شد الان من بد شانسم نه ؟
    ببین دوست جون منم یه زمانی مثل تو بودم . همش شب و روز غصه میخوردم که تنهام و همه ازدواج کردن الا من همه خوشبختن الا من همه دارن تو زندگی عشق رو تجربه میکنن الا من ! یعنی بدجور آدم دوست داره تو این شرایط خودش رو گول بزنه که چی ؟ همه شاد و خندان میروند الا من که بدبخت ترین موجود روی کره زمینم!
    توصیه من به تو اینه که بیکار نشینی تو خونه اصلا که سرمنشا این فکر همش بیکاریه . برو یه هنری یاد بگیر اگه علاقه دار ی درس بخون حتی اشپزی کن ... منم بعد اینکه لیسانسمو گرفتم یه چهار ماهی نشستم خونه شبانه روز غصه میخوردم که چرا خواستگار ندارم چرا همه ازدواج کردن جز من ؟ بعد یه مدتی رفتم سرکار اصلا از خستگی یاد شوهر نمیفتادم الانم که درس میخونم دیگه بدتر اسمم یادم میره چه برسه به قصه خوشبختی بقیه و تنهایی خودم . نمیگم دیگه بهش فکر نمیکنم نه فکر میکنم چون من به وقتش به خودم حسابی ظلم کردم انقدر غصه خوردم که حالا هرچه قدرم بخوام مثبت باشم و شاد زندگی کنم مغزم قبول نمیکنه چون من یه منفی باف شدم و شاید خیلی طول بکشه که بهتر بشم شاید کل سالهای جوونیم . به خاطر همین هست میگم اشتباهی که من کردم رو تو نکن الان میگم کاش اون مدتی که بیکار بودم میرفتم یه کاری یه هنری یاد میگرفتم چرا بیخودی وقتمو هدر دادم ؟ با غصه خوردن خدا برام از آسمون شوهر میفرستاد؟ نکن عزیزم تو هنوز سنی نداری جوونی باید پر از شور و شوق زندگی باشی به خدا توکل کن من مطمئنم خدا بهترین رو برات در نظر گرفته چون تو هم جزو بهترین هایی و لایقشی غصه نخور و فقط و فقط برای خودت زندگی کن بذار بقیه مردم خاله زنک هرچی میگن بگن اینم بدون کسی که واقعا خوشبخت باشه نمیاد برا بقیه تعریف کنه و به رخ بکشه مطمئن باش یه جای کار اونم میلنگه . همیشه شاد و موفق باشی

  9. کاربر روبرو از پست مفید افرا90 تشکرکرده است .

    افرا90 (سه شنبه 14 آذر 91)

  10. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    272
    سطح
    5
    Points: 272, Level: 5
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 27 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من بدشانسم

    وقتی میری مهمونی همه جفت جفت نشستن تو باید تنها بشینی
    همه سر سفره دوتایی میشینن تو تنهایی
    تو تولدا و...همه دوتایی عکس میگیرن تو باید دنبال یکی مثل خودت بگردی که عکست ضایع نباشه
    سر شب وقتی حوصلت سر میره کسی سراغتو نمیگیره
    کارمندم نیستی حداقل بگی کار میکنم
    دلت از این میسوزه که خیلی هم از اونایی که عروس شدن و خوشبختن سری
    خدایااااااااااا شکرت یکی حرف دل منو زد . دقیقا همینا

    توصیه من به تو اینه که بیکار نشینی تو خونه اصلا که سرمنشا این فکر همش بیکاریه . برو یه هنری یاد بگیر اگه علاقه دار ی درس بخون حتی اشپزی کن ... منم بعد اینکه لیسانسمو گرفتم یه چهار ماهی نشستم خونه شبانه روز غصه میخوردم که چرا خواستگار ندارم چرا همه ازدواج کردن جز من ؟ بعد یه مدتی رفتم سرکار اصلا از خستگی یاد شوهر نمیفتادم
    منم واسه ارشد خوندم ولی قبول نشدم میدونم امسال هم رتبه ای که باید نمیارم چون باید رتبم دو رقمی شه واسه همین بی خیال شدم
    سر کار هم که والا چند جا رفتم دنبالش ولی متاسفانه سودی نداشت .
    کسی سوال منو جواب نمیده ؟؟ چجوری شخصیو انتخاب کنم و خودم بهش پیشنهاد بدم همون دوستی خوبه دیگه پسرا امکانات و پولی ندارن که بیان ازدواج کنن

  11. #17
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: من بدشانسم

    دختر جان یه روز تنهایی شرف داره به صدسال رابطه ای که آخرش جز پشیمونی چیزی نداره.

    همین ساحلو بچسب تا یه کشتی بیاد با قایق کاغذی به دریا نزن،غرق می شی.

  12. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 14 آذر 91)

  13. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    272
    سطح
    5
    Points: 272, Level: 5
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 27 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من بدشانسم

    بچه ها یه خبر بد واسه خودم آخرین دختر مجرد خونوادمونمم نامزدیشه . مامانش زنگ زده خونمو از شانس من برداشتم یک ساعت تعریف کرد دلم آب میشه دیگه حالا دیدید من اینجا تک موندم تنها من خیلی بدشانسم


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.