من یه سوال برام پیش اومده؟ چجوری میشه با یه پسر دوست شد . چون واقعا پسرها از دخترایی که اهل دوستی باشن بیشتر خوششون میاد نه اینکه ساکتو مودب بشیننو ... اینو واقعا به عینه چندییییییین مورد دیدم که دخترایی که دوست پسر داشتن زود ازدواج کردن همشونم کلی عاشق داشتن . من پشیمونم کاش زودتر میفهمیدم توی دانشگا پیشنهاد دوستیارو رد نمیکردم .
من میگم حالا که دیر شده خودم برم از هر پسری که خوشم اومد یه راهیی پیدا کنم غیر مستقیم بهش بگم ولی نمیدونم چجوری . چجوری باید به یه نفر بگم من ازت خوشم میاد که خیلی بد نشه .






الان من بد شانسم نه ؟
الانم که درس میخونم دیگه بدتر اسمم یادم میره چه برسه به قصه خوشبختی بقیه و تنهایی خودم . نمیگم دیگه بهش فکر نمیکنم نه فکر میکنم چون من به وقتش به خودم حسابی ظلم کردم انقدر غصه خوردم که حالا هرچه قدرم بخوام مثبت باشم و شاد زندگی کنم مغزم قبول نمیکنه چون من یه منفی باف شدم و شاید خیلی طول بکشه که بهتر بشم شاید کل سالهای جوونیم . به خاطر همین هست میگم اشتباهی که من کردم رو تو نکن الان میگم کاش اون مدتی که بیکار بودم میرفتم یه کاری یه هنری یاد میگرفتم چرا بیخودی وقتمو هدر دادم ؟ با غصه خوردن خدا برام از آسمون شوهر میفرستاد؟ نکن عزیزم تو هنوز سنی نداری جوونی باید پر از شور و شوق زندگی باشی به خدا توکل کن من مطمئنم خدا بهترین رو برات در نظر گرفته چون تو هم جزو بهترین هایی و لایقشی غصه نخور و فقط و فقط برای خودت زندگی کن بذار بقیه مردم خاله زنک هرچی میگن بگن اینم بدون کسی که واقعا خوشبخت باشه نمیاد برا بقیه تعریف کنه و به رخ بکشه مطمئن باش یه جای کار اونم میلنگه . همیشه شاد و موفق باشی
. دقیقا همینا

علاقه مندی ها (Bookmarks)