سلام دوستان
آقا پیمان لطفا نوشته های منو با دقت بخون!
من تقریبا 7ماهه ازدواج کردم،اینطور که حرفاتونوخوندم متوجه شدم خیلی چیزایی که میگید شبیه شرایط من اوایل عقدم بود!!
منم اون اوایل واقعا اذیت میشدم، کاملا میفهمم چی میگید. من از یه خونواده با فرهنگ بالاتر یه شرایط خیلی بهتر بودم،از لحاظ مالی اوضاع خوبی داشتیم،از لحاظ تحصیلی هم خودم هم پدرو مادر وخونوادم موقعیت خوبی داشتیم،از لحاظ اجتماعی هم یه موقعیت کاملا خوب و شناخته شده!!!
از لحاظ عاطفی هم کمبودی نداشتم هم من هم خواهرو برادرام.کاملا براتون ترسیم کردم که بدونیدچه شرایطی بود .
بعد با خونواده ای روبرو شدم که شاید همسرم یک سوم این شرایطی که من داشتمو از لحاظ خونوادگی داشت!!البته خواهراو براداراش تحصیلکرده ان ولی فرهنگشون واقعا فرق میکرد. اون اوایل خیلیییییییی سختم بود!! حال و احوال شما رو کاملا درک میکنم،خیلی چیزا از نظر اونا عادی بود که تا به حال من ندیده بودم، منی که عزیز دوردونه خونوادم بودم، بابام هنوزم که 7 ماهه ازدواج کردم بغلم میکنه اشک تو چشاش جمع میشه، خیلی چیزایی میدیدمو مجبور بودم تحمل کنم که تا اون موقع تصورشم نمیکردم!! مشابه این مثالایی که زدین منم خیلی دارم!!حتی از یه جنبه هایی بدتر...
من حتی برای جشن عروسی نگران همین چیزی بودم که شما هستین ، اینکه نکنه خیلی رفتارای بدی داشته باشن که جلو بقیه بد بشه!!
ولی...
من همسرمو خودم انتخاب کرده بودم، با همه چیزش!! نمیشد و نباید از خونوادش جداش میکردم! هیچ وقت بهش چیزی نگفتم ولی اون سعی میکرد اگه چیزی هست بهشون تذکر بده یا خودش جبرانش کنه چون این تفاوتو میفهمید!! اون زمان شرایط خوبی رو نگذروندم ولی هیچ وقت نخواستم به جدایی فکر کنم، همه ما در مقابل تعهدی که میدیم مسوولیم!!به علاوه من همسرمو خیلی دوست داشتمو دارم، سعی کردم با تقویت حس خودم به اون مسایل کم اهمیت بشم.
آقا پیمان به همسرتونم فکر کنید عواقب طلاق برای دختر حتی تو جامعه امروز واقعا زیاد و سخته!!
شما به فکر شناسنامه خودتونو ابروریزی هستین!! آقا پیمان منطقی تر همه شرایطو کاملا در نظر بگیرین!! طرف مقابل مسوول این نیست که منو شما اوایلش چشممونو خوب باز نکردیم!!
به همه اینا فکر کنید لطفا!! یه تصمیم درست بگیرید.
اگه دیدید نه واقعا هیچ راهی نیست نباید همسرتونو تو این شرایط بذارید!!
من از خودم گفتم تا یه نمونه عینی رو ببنید بعد تصمیم درستی بگیرید.
امیدوارم خدا کمکتون کنه که بهترین و عاقلانه ترین تصمیمو بگیرین![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)