کاملا واضح و مشخص هست ، هرچقدر دوستان برای شما نظر های سازنده بدهند
شما نمی خوانید و یا اگر می خوانید ، سرسری خواهد بود و بی توجه
می گن اگر یه چیزی رو می خوهی باید براش تلاش کنی
هرکس به اندازه پولش آش می خوره
هرکه بامش بیش برفش بیشتر
یه جایی هم می گن ، اگر این دنیا تون رو اصلاح کنید ، اون دنیاتون هم اصلاح میشه
اگر خودتون را بسازید ، دنیاتون هم ساخته میشه
خلاصه اینکه برای اینکه به خواسته هامون برسیم ، باید از خودمون شروع کنیم
من وقتی همش از یک راه رو می روم ، خوب همش به یک مقصد می رسم دیگه
وقتی از میدان انقلاب به سمت میدان آزادی می روم ، خوب به میدان آزادی می رسم ، نمیشه که به ولیعصر برسم که !!!!
لذا اگر می خواهی تغییری در وضعیتت ایجاد کنی باید از خودت شروع کنی و یکسری تغییرات را ایجاد کنی و یکسری رفتارهای درست را در پیش بگیری و انها را مدتی تمرین کنی تا شالوده شخصیت شما بشود ، تا انگاه بتوانی در آینده ات نیز آنچه را که خواهان هستی ، بدست بیاوری
یکی از مهم ترین تغییراتی که باید انجام بدهی ، تغییر این نگرش و طرز فکر هست
این طرز فکر فوق العاده غلط هست ، چون نباید نیروی از بیرون ، یا عامل بازدارنده از بیرون بر ما حاکم شود ، ما باید خودمون بر خودمان حاکم باشیم و تسلط داشته باشیمنوشته اصلی توسط taraneh1370
اگه این استارت را بزنی ، می تونی روی بقیه قسمت ها نیز کار کنی
برای بقیه قسمت ها و روش ها، هم دیگه لزومی نیست بنویسم ، ( به همان دلیل اول پست)
موفق باشی و سربلند









علاقه مندی ها (Bookmarks)