به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 64
  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 09 دی 91 [ 12:52]
    تاریخ عضویت
    1391-8-30
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    259
    سطح
    5
    Points: 259, Level: 5
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 68 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    آقای Bivojdan لطفا این داستان واقعی را مطالعه فرمائید ...


    دختر دانش آموزی صورتی زشت داشت. دندان هایی نامتناسب با گونه هایش، موهای کم پشت و رنگ چهره ای تیره.

    روز اولی که به مدرسه جدید آمد، هیچ دختری حاضر نبود کنار او بنشیند .
    نقطه مقابل او دختر زیبارو و پولداری بود که مورد توجه همه قرار داشت.
    او در همان روز اول مقابل تازه وارد ایستاد و از او پرسید :
    میدونی زشت ترین دختر این کلاسی؟
    یک دفعه کلاس از خنده ترکید ...
    بعضی ها هم اغراق آمیزتر می خندیدند.
    اما تازه وارد با نگاهی مملو از مهربانی و عشق در جوابش جمله ای گفت که موجب شد در همان روز اول، احترام ویژه ای درمیان همه و از جمله من پیدا کند:
    اما بر عکس من، تو بسیار زیبا و جذاب هستی .
    او با همین یک جمله نشان داد که قابل اطمینان ترین فردی است که می توان به او اعتماد کرد.
    و لذا کار به جایی رسید که برای اردوی آخر هفته همه می خواستند با او هم گروه باشند .
    او برای هر کسی نام مناسبی انتخاب کرده بود. به یکی می گفت چشم عسلی و به یکی ابرو کمانی و...
    به یکی از دبیران، لقب خوش اخلاق ترین معلم دنیا و به مستخدم مدرسه هم محبوب ترین یاور دانش آموزان را داده بود.
    آری ویژگی برجسته او، تعریف و تمجیدهایش از دیگران بود که واقعاً به حرف هایش ایمان داشت و دقیقاً به جنبه های مثبت فرد اشاره می کرد.
    مثلاً به من می گفت بزرگترین نویسنده دنیا و به خواهرم می گفت بهترین آشپز دنیا ! و حق هم داشت.
    آشپزی خواهرم حرف نداشت و من از این تعجب کرده بودم که او توی هفته اول چگونه این را فهمیده بود.
    سالها بعد وقتی او به عنوان شهردار شهر کوچک ما انتخاب شده بود به دیدنش رفتم و بدون توجه به صورت ظاهری اش احساس کردم شدیداً به او علاقه مندم.
    پنج سال پیش وقتی برای خواستگاری­اش رفتم، دلیل علاقه­ام را جذابیت سحرآمیزش میدانستم.
    و او با همان سادگی و وقار همیشگی اش گفت:
    برای دیدن جذابیت یک چیز، باید قبل از آن جذاب بود!
    در حال حاضر من از او یک دختر سه ساله دارم. دخترم بسیار زیباست و همه از زیبایی صورتش در حیرتند.
    روزی مادرم از همسرم سؤال کرد که راز زیبایی دخترمان در چیست؟
    همسرم جواب داد :
    من زیبایی چهره دخترم را مدیون خانواده پدری او هستم.
    و مادرم روز بعد نیمی از دارایی خانواده را به ما بخشید.
    شاد بودن، تنها انتقامی است که می­توان از زندگی گرفت.
    آیا می دانید این داستان از کیست؟
    ارنستو چه گوارا

  2. 7 کاربر از پست مفید nc60 تشکرکرده اند .

    nc60 (سه شنبه 14 آذر 91)

  3. #42
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-09
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    430
    سطح
    8
    Points: 430, Level: 8
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    62

    تشکرشده 63 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    داروک و nc60 عزیز: ممنون بابت داستانهای قشنگتون ولی زنها چهار دسته اند: زشت ظاهری و درونی، زشت ظاهری و زیبای درونی، زیبای ظاهری و زشت درونی، زیبای ظاهری و درونی. شما دسته اول و آخر را نادیده گرفته اید.

  4. 2 کاربر از پست مفید bivojdan تشکرکرده اند .

    bivojdan (دوشنبه 13 آذر 91)

  5. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 تیر 93 [ 15:40]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    453
    امتیاز
    4,461
    سطح
    42
    Points: 4,461, Level: 42
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,177

    تشکرشده 2,204 در 465 پست

    Rep Power
    61
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    دوست عزیز، سوال شما مثل این میمونه که بخوای در مورد چگونگی انجام فلان اشتباه کمکت کنیم. لیکن دوست من اینجا چنین محیطی نیست. اینجا صرفا تلاش بر اینه که با به مشورت گذاشتن یک مطلب صحیح ترین پاسخ رو به مراجع داد. بنابراین انتظار چنین پاسخی بیهوده است.

    لذا حالا که شما تصمیمتون رو گرفتین و کوتاه هم نمیاین، اینجا کسی نمی گه واسش فیلم بازی کنید، با دروغ دلشونو خوش کنید. تظاهر کنید و .... همه یک پاسخ به شما میدن. اگه تصمیمتون قطعیه، همانطور که دین میگه: مهرشون رو تمام و کمال پرداخت کنید، حقوقشون رو اجرا کرده، به روشی نیکو رها کنید. فوقش میگید تو این مدت نتونستم بهت علاقه مند شم. یا از عنوان علت معذورم . نیازی به دروغ هم نیست.
    اینجا کسی شما رو به دروغ دعوت نخواهد کرد.

  6. 3 کاربر از پست مفید shabe barooni تشکرکرده اند .

    shabe barooni (دوشنبه 13 آذر 91)

  7. #44
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    حالا که تصمیمتون رو گرفتید به نظرم این تصمیمتون مثل یک جراحی در زندگی شما و همسرتون (و حتی خانواده هاتون) هست و نیاز هست که قبل از این جراحی ، شما و همسرتون برای این جراحی از نظر روحی اماده باشید و همچنین آمادگی روانیتون برای این تصمیم توسط یک کارشناس تایید بشه. اگرچه کارشناسای این سایت (خانم آنی) این آمادگی رو الان برای شما تایید نکردند.
    اولین مرحله برای شما: به نظرم 2 هفته صبر کنید. در این دو هفته سعی کنید اصلا به هیچ وجه به مسائل مربوط به این تاپیکتون فکر نکنید. سعی کنید در این دو هفته کارهایی که همیشه دوست داشتید انجام بدید و فرصتشو نداشتید انجام بدید. همین. فکر کنید همین دو هفته فرصت زندگی کردن داشته اید.

    باز هم می گویم به نظرم تصمیم گیری برای شما، اون هم تصمیم به این مهمی که در سطر اول از عواقبش گفتم، الان بسیار نامناسبه و نیاز هست که در طی زمان آمادگی لازم رو کسب کنید.

  8. کاربر روبرو از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده است .

    deljoo_deltang (سه شنبه 14 آذر 91)

  9. #45
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    بزارید بعد طلاق رو براتون تصور کنم
    یه هفته بعدش این فکر مثل خوره ذهنتو می خوره چه دلیلی بود آخه ؟
    1 ماه بعد کل فکرت مشغول اینه که اشتباهی کردم
    می خواهی ازدواج بعدی کنی تو جلسه خواستگاری یاد خاستگاری قبلیت می افتی !
    خیلی رک بگم ، نمی تونی از ذهنت خارج کنی
    چون الان خودت رو نزدیک به مشکل ساخته شده می بینی برات بزرگ شده
    ولی وقتی دور شدی ، می فهمی هیچی نبوده

  10. 3 کاربر از پست مفید داود.ت تشکرکرده اند .

    داود.ت (جمعه 06 بهمن 91)

  11. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 07 تیر 92 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1391-2-03
    نوشته ها
    141
    امتیاز
    1,341
    سطح
    20
    Points: 1,341, Level: 20
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    299

    تشکرشده 333 در 115 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    این طور که به نظر میرسه شما تصمیم خودتونو گرفتین و دوستان هرچی بگن شما چسبیدین به تصمیم خودتون

    اما میدونی چرا حالا نمیدونی چه جوری باید بری به همسرت بگی که می خوای ازش جدا بشی جوری که کمترین صدمه را ببینه؟!!!

    چون اون قدر همیشه بهش (به یه آدم ) سطحی نگاه کردی و فقط از روی ظاهرش در موردش قضاوت کردی که نه شناختیش و نه روحشو لمس کردی تا بتوونی بهش نزدیک بشیو الان بدونی که رگ خوابش چیه!!
    ما همسر شما را نمی شناسیم و نمی دونیم چه جور آدمیه ...با چه برخوردایی میشکنه...چه جوری خوشحال میشه...و نمی توونیم در این زمینه به شما راهنمایی کنیم..

    اما چیزی که واضحه اینه که شما هم اونو نشناختین و حتی این زحمتم به خودتون ندادین که ایشونو صرف نظر از ظاهرش بشناسین...بهش نزدیک بشین
    ببین...توی تموم چیزایی که از همسرت تعریف کردین، گیر دادی به اینکه ظاهرش بده...حتی سعی نکردی برای ما توصیف کنی چه تیپ آدمیه!!!!!!

  12. 2 کاربر از پست مفید اندیشه 22 تشکرکرده اند .

    اندیشه 22 (سه شنبه 14 آذر 91)

  13. #47
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-09
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    430
    سطح
    8
    Points: 430, Level: 8
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    62

    تشکرشده 63 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    دیگه دارم دیوونه میشم. ناراحتی ها و دلشکستنها از یک طرف، 1365 سکه از طرف دیگه.

  14. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 07 تیر 92 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1391-2-03
    نوشته ها
    141
    امتیاز
    1,341
    سطح
    20
    Points: 1,341, Level: 20
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    299

    تشکرشده 333 در 115 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    1365 سکه به نظر من تاوان خیـــــــــــــــــــــــ ــــــلی کم و سطحی ای هست برای همچین اشتباهی که شما کردین
    جالبه!!! یکی بیاد به من بگه ارزش زندگی و احساسات یه آدم (که تنها گناهش اینه که از نظر یه نفر زشته!!!)چقدره؟!!!!!!

  15. 4 کاربر از پست مفید اندیشه 22 تشکرکرده اند .

    اندیشه 22 (جمعه 06 بهمن 91)

  16. #49
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 بهمن 91 [ 00:56]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    نوشته ها
    200
    امتیاز
    919
    سطح
    16
    Points: 919, Level: 16
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    562

    تشکرشده 568 در 180 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    سلام
    ببخشید میگما.....
    شما احیانا تو جلسه خواستگاری وبله برون تشریف برده بودین دیگه؟؟؟؟؟
    دخترو که نپسندیدیدیک میلیارد ونیمم که مهر کردید

    اون موقعی که باید نظر میدادید وخودی نشون میدادید ودرمورد ایندتون تصمیم درست میگرفتید به خواب ناز فرو رفته بودین...
    الان که کار از کار گذشته یادتون افتاده ابراز وجود کنید.......

    تورو خدا قبل از هر حرف وکاری خوب فکر کنید
    حتی اگه نصف مهریه رو هم ازتون بگیرن
    بابا خوشگلی مهمه اما نه به اندازه اخلاق وقلب مهربون ....یکم بیشتر به همسرتون نزدیک بشین شاید زیر ظاهری که نمیپسندید روحی باشه که دنبالشید.....

    ببخشید حرفای تکراری زدم.....میدونم دوست ندارید.....موفق باشید

  17. 4 کاربر از پست مفید هیام تشکرکرده اند .

    هیام (جمعه 06 بهمن 91)

  18. #50
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 95 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    394
    امتیاز
    4,863
    سطح
    44
    Points: 4,863, Level: 44
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    906

    تشکرشده 891 در 308 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    درود

    طبق توصیه های مدیران سایت که صحیح هست نمی توان به شما توصیه ای داد. ولی من چند حقیقت را به صورت هینت میارم. تصمیم را خود شما می گیرید. حقیقیت ها را من می گویم.

    - شما به نبودن با او می توانید مدتی زندگی بگذارنید! به عبارت دیگر، می توانید مدت کوتاهی او را اصلا نبینید و ببینید آیا فقط زیبایی او بوده که مهم هست یا خیر. این در تصمیمی که می گیرید مهم هست.

    - مرحله دوم ریشه در نتیجه مرحله اول دارد. اگر هنوز هم زیبایی تنها معیار است جلسات مشاوره مختلفی برای شناخت جزئیات رفتاری همسرتان و ارزیابی معیارهای فعلیتان می توان گذاشت.

    - مرحله سوم طلاق الزامما پایان همه چیز نیست. ولی عواقب بسیار وخیمی می تواند داشته باشد. تنها می تواند، نه اینکه قطعی است.

    - مرحله چهارم، مهریه را می توان قسطی کرد و بالای 110 سکه آن حکم خاصی ندارد!! هرگز تا در مورد سه مرحله قبل فکر هایتان را کامل نکرده اید دست به مرحله چهارم اقدام برای طلاق و سپس مهریه نزنید.

  19. کاربر روبرو از پست مفید mehran21 تشکرکرده است .

    mehran21 (سه شنبه 14 آذر 91)


 
صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.