پدر بزرگ عزیز من ۲۴ سالمه اما به خاطره مشکلاتو غم و غصه زود دارم میشکنم صورتم بیشتر از سنم نشون میده .لیسانس گرفتم شاغل نیستم . مینوش جان همه ی پدرمادراشون دوسشون دارن عزیزم چرا دلتو خفه کنی راهی براش باید پیدا کنیم اروم شه البته اگه راهی باشه
تشکرشده 27 در 13 پست
پدر بزرگ عزیز من ۲۴ سالمه اما به خاطره مشکلاتو غم و غصه زود دارم میشکنم صورتم بیشتر از سنم نشون میده .لیسانس گرفتم شاغل نیستم . مینوش جان همه ی پدرمادراشون دوسشون دارن عزیزم چرا دلتو خفه کنی راهی براش باید پیدا کنیم اروم شه البته اگه راهی باشه
دختر بارونی (سه شنبه 14 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)