اگه واسه دوست دخترت یا دوس پسرت می خوای،به نظر من هیچی نمی خواد بخری چون من خریدم بعد مدتی پسشون آورد!!!
وللش!!!!
تشکرشده 15 در 13 پست
اگه واسه دوست دخترت یا دوس پسرت می خوای،به نظر من هیچی نمی خواد بخری چون من خریدم بعد مدتی پسشون آورد!!!
وللش!!!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)