به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 25 از 40 نخستنخست ... 5151617181920212223242526272829303132333435 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 241 تا 250 , از مجموع 398
  1. #241
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    298
    امتیاز
    2,164
    سطح
    28
    Points: 2,164, Level: 28
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,619

    تشکرشده 1,636 در 313 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط baby
    سلام ولک ، ا ببخشید جنوبیا به گل کاغذی چی میگن؟
    سلام اقای baby ؛ من ولک نیستـــــــــــم ها... همون گل کاغذی...

    خوبی؟
    خوبــــــــــــم

    گرد و خاک که نیست اونجا؟ خب الحمدلله.
    نه؛ شهر من گرد و خاک نمیاد...

    تو شهرتون رودخونه هست؟
    بله

    شهرتون کنار دریاست؟
    بله

    اول اسم شهرتون با چی شروع میشه؟
    ب

    اونجا به سوسک چی میگن؟ به موش چی؟
    سوسک اصیل اصیلش می شه:برزومو ولی الان دیگه کم می گن موش هم می شه: "دَجُک"

    یه آزاد مرد از شهرتون رو معرفی کن؟
    داییم

    عبود بیشتره یا جاسم؟
    دقت کن... با ب شروع می شه ... ما عرب زبون نیستیم.

    فروش عینک ریبون نسبت به ده سال پیش کمتر شده یا بیشتر؟
    خوبه خداروشکر

    میگو دوس داری ؟ چه مدلش رو؟
    آره خیـــــــــــــــــــــــ ــلی؛ آخر شهریور که فصل صید میگوئه؛ میگوها خیلی درشتن، من عاشق سوخـــاریشم؛ طرز تهیه شو خواستی بگم!

    کدوم فصل شهرتون رو بیشتر دوس داری؟
    شهرما تابستون و بهارش تابستونه؛ پاییز و زمستونشم بهاره... کلاً دو فصل داریم... بهارش بهتره

    مردم اونجا بجز خونگرمی و مهمون نوازی به چی مشهورن؟
    به حفظ فرهنگشون

    میگم اگه هنوزم متوجه نشدی اسم شهرمو رودروایسی نکنی ها... بگو تا کامل برات هجــــــــــــی کنم.

    حالا چند تا سوال اینجوری:

    خودت رو تو موقعیتهای زیر قرار بده :
    واکنشت چیه ؟
    بهترین واکنش چیه؟

    1-سالهای اوائل ازدواجتونه ،همسرتون از کاری که کردید ، ناراحته چون با اصول زندگیش در تضاده ، این موضوع رو عنوان میکنه شما...
    ازینکه ناخواسته ناراحتش کردم ازش معذرت خواهی می کنم و دلیل انجام اون کار رو براش توضیح می دم.

    2-تو یه مهمونی متوجه میشی که یکی از خانمای فامیل شما خارج از حد انتظار شما با همسرتون گرم گرفته و خودمونی شده شما ...
    سعی می کنم با اون خانوم بیش تر گرم بگیرم و کم کم از همســـــــرم دورش کنم.

    3-همسرسابقتون رو تو خیابون می بینی که دست یه خانمی رو گرفته و با هم میخندن وخوشن ، چشم تو چشم میشین ، اونوقت شما ...
    چشامو می دزدیم و به راه خودم ادامه می دم؛ گرچه می دونم برسم خونه یه دل سیری گریه می کنم.

    4-بطور اتفاقی یه اس.ام .اس تو گوشی همسرتون میبینی که یه دختری براش فرستاده و مثلا آخرش هم گفته "دوستت دارم " شما...
    ندید می گرفتم

    5-ساعت 11 شبه که هردوتون خسته و کوفته رسیدین خونه ، همسرتون انتظار داره که سفره شام رو شما پهن کنید شما...
    شروع به آماده کردن می کنم و یه ذره یه ذره اون رو هم می کشونم تو اشپزخونه کمک بده.

    6-روزتولدتونه ، بعدازظهرشما زودتر اومدی خونه و تزئینات رو هم انجام دادی و کیک و شمع و... همسرتون شب میاد و اصلا یادش نبوده که هدیه ای براتون بخره ...
    بغلش می کنم و مطمئناً بغضم می ترکه....

    7-یه ساعت به سال تحویل مونده ، او دوس داره برید خونه پدر ومادرش شما هم دوس دارید برید خونه پدر ومادرتون ، او به خواسته شما توجه نمی کنه شما...
    بهش می گم خونه ی هر کی اول بریم کم تر می مونیم و انتخاب رو می دم به خودش؛ اینجوری شرایط مساوی می شه؛ به پدر و مادرامونم همینو می گیم،دلخوریم پیش نمیاد...

    8-
    بله درسته، کاملاً صحیــــــــــــــح ؛توضیح اینکه

    9-مدیرتان ازاینکه دیر به محل کاررسیدید و اتفاقا جلسه مهمی هم داشتید به شما می توپد شما ...
    برعکس شما مدیرید و کارمندتان دیر رسیده شما...
    معذرت می خوام، درواقع من اصلاً بلد نیستم تو اینجوری موقعیت ها توضیح بیشتری بدم.
    اول ازش توضیح می خوام بعد به مراتب جوابش توبیخ می کنم یا می گذرم.


    10-قسمت عقب یه تاکسی مینشینید ، کناردستتون یه مرد نشسته و حریمش رو رعایت نمی کنه شما ...
    من همیشه کیفم رو بغل دستم میذارم؛ یعنی بین خودم و اون آقا... دیگه مجبور به رعایت حریمه

    11-با همسرتون تو کوپه قطار نشستید یه آقا سیگاری رو روشن میکنه و شروع به کشیدن سیگار می کنه شما...
    معمولاً وقتی با قطار مسافرت میرم اگه جمع یه کوپه محرمم نباشن؛ میرم کوپه ی خواهران؛ ولـــی یه بار که جا نبود اتفاقاً به همچین مشکلــــی هم برخوردیم، به همسرم گفتم که به آقا تذکر بده سیگار نکشه، از باقی راه آقا می رفت بیرون و سیگار می کشید.

    13-فامیلای شوهر مهربون رو دعوت می کنید برا شام ، بعضی از اونها برا کمک به شما میان تو آشپزخونه شما دوس ندارید تویخچالتون رو ببینند اتفاقا اونا میرن سر یخچال ،شما ...
    گرچه رو این مورد حساسیتی ندارم ولی اگه تو این موقعیت قرار بگیرم به محض احساس خطر سریع یه حرفیو می ندازم وسط مثلاً بهش می گم فلانی بیا این غذا رو مزه کن ببین چه جوریه

    14-دوست صمیمی تون تو یه جمع غریبه تر یه تیکه حسابی میندازه و شما رو کاملا ضایع میکنه ، در همون لحظه شما....
    منم یه شوخی می کنم که همه فکر کنن حرف دوستم هم شوخی بوده

    15- همسرتون از خطوط قرمز زندگیتون برا بار اول و دانسته رد میشه شما... بار دوم ...
    تذکـــــــــــــــــــر می دم.. تذکــــــــــــــر می دم و بازم تذکر می دم ؛ در نهایت عاقبت می شه سرنوشت زندگی قبلیم...

    برا سوال 8 یه جواب بده !!!!!
    جواب دادم دیگه

    بعضی از سوالا رو واقعاً تو موقعیتشون قرار گرفتم ولی از اون جایی که حرف زدن در مورد همســـــــــر سابقم برام خوشایند نیست توضیح ندادم که تو اون موقعیت چه اتفاقی افتاده فقط اولین عکس العمل خودم رو گفتم.

    ممنونم baby جان...
    امروز جو پست زدن داشتی ها... رکورد زدی به قول نادیااا؛ اعتراف کن بگو چــــــــــــــرا؟؟؟

    وقتی قرارمان پروانه شدن است ، بگذار روزگار هرچقدر میخواهد پیله کند .

  2. 10 کاربر از پست مفید gole kaghazi تشکرکرده اند .

    gole kaghazi (یکشنبه 12 آذر 91)

  3. #242
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام گل کاغذی .


    خوبی ؟ خوشی ؟

    چرا اینقدر این شکلک هایی که میذاری ورجه وورجه می کنن؟ ، خیلی بامزه ان به خدا .

    به نظر تو هدف پدربزرگ از این همه سوال پرسیدن چیه ؟

    به نظر تو منی که با پدر و مادرم مشکل دارم ، لازمه دختره رو هم در این مورد آگاه کنم ؟ کی این حرف رو بهش بزنم ؟

    اگه یکی الان هلت بده و بیفتی تو آب چیکار می کنی ؟ (آواتارت )

    به نظر تو یه یه خانواده به چه دلیلی باید دخترشون بدن به من ؟

    به نظر تو اگه یکی بی پول باشه ، اصلاً دختر دادن بهش حرومه آیا ؟


  4. 10 کاربر از پست مفید omid65 تشکرکرده اند .

    omid65 (یکشنبه 12 آذر 91)

  5. #243
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    298
    امتیاز
    2,164
    سطح
    28
    Points: 2,164, Level: 28
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,619

    تشکرشده 1,636 در 313 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط ویدا@
    سلام gole kaghazi عزیز
    سلام ویـــــــــــدای مهربــــــــــــونم

    چقدر خوشحالم دعوت صندلی داغ را پذیرفتی و خسته نباشی بابت پاسخ به دوستان....
    دیدی چه جوری یه تعارف زدی پریدم رو صندلی؟!

    اینم سوالای من.......

    بهترین هدیه ای که تا حالا گرفتی؟
    یهترینش از این گوشی های بی سیم اسباب بازی بود؛ من دیگه اصلاً مثه آدم نمی ایستادم حرف بزنم حتماً باید می رفتم تو اتاق با بی سیم حرف می زدم... یادش بخیــــــــــر...

    دوست داری نفر بعد صندلی داغ کی باشه؟
    ترانه یا یلدا

    رشته ورزشی و خواننده مورد علاقه؟
    شنا؛ طناب زدنم انواعش رو بلدم :؛ والا من خواننده ها رو درست حسابی نمی شناسم دیگه چه جوری درمورد اینکه کدوم مورد علاقمه حرف بزنم؟!

    لینک یکی از پست های خوب تالار ؟
    پستی که راحیل توی تاپیک خودم زده بود؛ دقیقا اون حرفی بود که من یه شنیدنش نیاز داشتم.

    یک ویژگی خوب و بد از خودت؟
    خوب: خیلی دیر حرف یا رفتاری رو به دل می گیرم و به راحتی می بخشم
    بد: وقت دلخوری نمی تونم حرف یزنم و فقط گریه می کنم!!!


    چرا تصمیم گرفتی عضو همدردی بشی؟
    چون می خواستم در مورد روزهای بعد طلاقم حرف بزنم

    بهترین فصل سال؟
    بهـــــــــــار

    یک فیلم که شما رو تحت تاثیر قرار داده نام ببرید؟
    اتوبوس شب

    یه انتقاد از من؟
    چرا اینقده کم حرفی ویــــــدا؟؟؟ از بهــــــــار شادی یاد بگیــــــر

    پیشاپیش از پاسخت ممنونم و برایت موفقیت آرزومندم......
    قابل تو رو نداشت ویـــدا خانووم

    نقل قول نوشته اصلی توسط khanoomi
    سلام دوستم
    سلام خانووومی عزیزم

    من فقط 1 سوال دارم
    اگه بخوای توی ایمان به خودت نمره بدی نمرت چند میشه؟؟
    بارُم سوال از چند نمره است؟

    از بیست به خودم 13 می دم. مشروط نمی شم ؛ نه؟


    نقل قول نوشته اصلی توسط bahar.shadi
    ای وای نوبت راحیل تموم شد؟ چه حیف من دیر فهمیدم. راحیل جون سوالای صندلیمو حالا ازت کجا بپرسم؟
    از من بپرس من جای راحیل جواب می دم

    حالا بریم سراغ مهمون تازه وارد تالار که زیاد نمی شناسمش ولی خیلی از جواباش و نگاهش خوشم اومده

    سلام گل کاغذی خوش رو و زیبا کلام
    سلام بهار جوون

    محبت دیگه بسه بریم تو قالب صندلی داغ...
    نه بیا در مورد قسمت قبلی بیش تر صحبت کنیم... خوب بود ها...

    حالا پستای من طولانی و رنگیه؟ بعدشم میخندی؟ سبیل هات رو به باد دادی دختر جون
    بهــــــــــــار من اهل مذاکرم .... بیا بین خودمون حلش کنیم...

    مگه نشنیدی هر که با بهار شادی در افتاد ور افتاد؟
    نه نشنیده بودم!!!

    2- به نظر میاد در عین مهربانی آدم قاطع و جدی ای باشی درسته؟
    جایی که قاطعیت لازم باشه ... آره ولی مدتش خیلی کمه!!!

    3- به نظرت چرا همدردی بنا شد؟ انگیزه مدیر چی بوده به نظر تو؟
    به نظر من دلش می خواسته معروف شه

    4- تا حالا از این فرفره کاغذی ها که میزنن سر چوب بعد با فوت میچرخه درست کردی؟
    آره... خیلی دوسشون دارم چه خوب یادم انداختی بهار برم درست کنم

    5- چرا خدا زن رو آفرید؟
    دوست داشته خب... وااا... بابت خلقت خودمونم سوال داری؟

    6- یک پیام اخلاقی بگو مستفیض بشیم
    بهترین دوست هر کسی خانواده است.

    7- فکر می کنی دنیای خوب چه رنگیه؟
    آبی

    8- تا حالا عدس پلو با مربا خوردی؟
    نــــــــــــه؛ مگه باهمم می خورن؟؟؟

    9- اگر کسی سر غذایی که خیلی دوستش داری زنگ بزنه بخواد باهات صحبت کنه میری باهاش صحبت کنی؟ چه شکلی میشی به خصوص که زیاد هم حوصله اون آدم رو نداشته باشی؟
    با غذام می رم پای تلفن، تلفن رو می زنم رو پخش؛ اون حرف می زنه و من می خورم؛ هر چند وقت یکبارم می گم بله... درسته

    10- نظرت راجع به این جمله چیه : "من نمیتوانم کسی را قضاوت کنم چون به واقع از درون انسانها بی خبرم؟"
    درسته؛ مثه این جمله " قبل از این که بخواهی در مورد من قضاوت کنی.. کفش های من را بپوش و در راه من قدم بزن"

    11- آش رشته ، ترشی ، لواشک ، فسنجون ، مربا بلدی درست کنی؟ میونت با آشپزی چطوره؟
    فسنجون رو بلد نیستم؛ مامانمم بلد نیست... مامان بزرگمم بلد نبود.. تو عمرمم یه بار بیشتر نخوردم، دوسشم ندارم؛
    خوبه خداروشکر


    12- آزادی از دید تو یعنی چی؟
    یعنی بتونی نظر خودت رو بدون محدودیتی اعلام کنی

    13- بچه بودی از این نقاب پلاستیکی های پسر شجاع و اینا داشتی؟
    نه...

    14- کارتون و کتاب محبوب سالهای کودکیت؟
    کارتون خونه ی مادربزرگــــــــــه یه کتاب رو به پدربزرگ گفتم ولی یه کتاب دیگه هم داشتم اسمش خرس مهربون بود... کلاً بچگیم کتاب خیلی خوندم

    15- نظرت راجع به خودت و آینده زندگیت چیه؟
    خوبه

    16- اگر تو خیابون 1 مرد غریبه بدون هیچ دلیلی یهو بیاد بزنه تو گوشت عکس العملت چیه؟
    وااای نمی دونم؛ گمونم تا یه ربعی همون جا میخ شم و تو شوک بمونم!!!

    خوب بسته دیگه گناه داریخیلی جیز شدی...


    تا تو باشی دیگه به پستای بلند بالای من نخندی (به قول زهره یاه یاه یاه )

    راستی از نوشته هایت بسی خوشمان آمد و یحتمل از دوستان خوب ما شوی;)
    پس باهم دیگه دوستــــــــــیم دیگه دعوام نکنی که بهت خندیدم ها، باشه دوست خوبم؟

    ممنونم بهار جان


  6. 11 کاربر از پست مفید gole kaghazi تشکرکرده اند .

    gole kaghazi (یکشنبه 12 آذر 91)

  7. #244
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    298
    امتیاز
    2,164
    سطح
    28
    Points: 2,164, Level: 28
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,619

    تشکرشده 1,636 در 313 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ
    سلام من اومدم.
    سلام... خوش اومدی

    من همینجا اعلام کنم از دست هیچ کسی دلخور یا ناراحت نیستم
    میکروفون افتاده دستت داری سو استفاده می کنی پدربزرگ؟؟؟ در ضمن حرفتم تکراری بود... من قبلاً اعلام کرده بودم.

    شندیدم. معتاد شدی ای واااای چرا .درمانشم با بستن به تخت حل شدنی نیست .
    باید یه فکر اساسی کنی .
    آره پدربزرگ!!! پس درمانش چیه؟ من نمی تونم فکر کنم

    از اون نقابها که خانمها تو شهرتون میزنند میزنی . چه رنگیه من طلابافشو دوستدام.
    اگه لباس محلی بپوشم ... آره

    چرا این همه فلفلی میخوری تو این گرما .
    خوشمزس خوووب، دوس دارم

    لواشک ترش یا شیرین .؟
    ترش

    تخمه یا چوس فیل آخ پف فیل
    این چوس فیل و پف فیل چی هست؟ با این سنت هله هوله می خوری برات ضرر داره ها!

    بستنی یا یخ در بهشت .
    یخ در بهشت

    آب خنک یا شربت آبلیمو.
    شربت آب لیموی تازه

    کتانی یا صندل
    معلومه صندل

    کفش یا پوتین . تو این گرما
    کفش

    چادور عرب یا دانشجویی.
    عبا

    هد بند یا مچ بند .
    مچ بند

    طلا یا نقره .یا پلاتین؟؟
    طلا

    مروارید یا الماس.
    مروارید

    کوسه ماهی یا قزل آلا.هرچی که خودت دوستداری
    هوور

    ماهی شمال یا جنوب .
    جنوب

    موبایل یا کامپیوتر .
    کامپبوتر

    سمبوسه یا فالوده؟
    سمبوسه

    تشکرات در پستهای قدیمی دیده شده .خیلی وقته در تالار هستی .
    یکی بیاد این پدربزرگ رو بکنه پلیس سایت... هی مچ می گیره!!!

    روزی چندساعت میای تالار . الباقیشو چیکار میکنی .
    من رشتم جوریه که همش پای کامپیوترم؛ صفحه ی همدردی هم بازه

    شبها ساعت چند خوابی و صبحها چند بیداری
    معمولاً 12 می خوابم؛ صبحم بعد نماز دوباره می خوابم 7-8 بیدار می شم.

    صبحانه چی میخوری . چای فلفلی یا .....
    چای نمی خورم اصلاً معمولاً نون و پنیر و گردو

    چندبار اومدی تهران آخرین بار کی . کجاها رفتی .
    نمی دونم چندبار اومدم؛ ولی یه مدت تهران زندگی می کردیم؛ آخرین بار هم 19 آبان؛ رفتم کووووه

    اینهای که میگم تو ذهنت چه شکلی هستند . چند خطی .
    گشتم ولی چیزی تو ذهنم نبود

    مدیر همدردی . :
    فرشته مهربون.
    کیوان.
    حامد.
    لرد حامد.

    ویدا @
    زهره
    نادیا7777
    بی دل
    آنی
    مریم 123
    بهارشادی

    بهارزندگی
    امید 65
    فرهنگ 27
    محمد ابراهیمی

    taraneh89
    نازنین آریایی
    پدربزرگ
    yaaldaa
    gole kaghazi
    مسافر زمان

    khanoomi
    baby
    راحیل خانم
    هستی
    فکور
    رازقی
    رایحه عشق
    پاییزان
    زیبا کردستانی
    fm.mohajer

    والا کل تالار رو دخترها غروق کردن هرچی میگشتم پسر پیدا نمیشد.
    آقایون مثه شما مخفی حضور پیدا می کنن؛ ما دختراییم که صاف و ساده ایم دیگه

    برنامه کودک چی دوست داری؟؟
    مدرسه ی موش ها رو هم دوست داشتم

    چرا تو انقد شیطونی؟؟وانمود میکنی یا هستی .
    بچه که بودم هر وقت صدایی ازم در نمی اومد؛ مامانم می گفت برین ببینین این گلی کجا داره آتیش می سوزونه؛ دیگه جواب سوال با خودت

    این شیطنت از کجا سر چشمه میگیره.
    از کنجکاویه بیشتر

    چرا دخترها بیشتراز آقایون شیطونن.
    واقعاً؟ تا به حال دقت نکرده بودم.

    الان الان میخواسی زندگیت چطور باشه؟؟
    همه ی جای زندگیمو دوس دارم جز طلاقش

    عینکی هستی از این ته استکانی ها
    نه عینکی نیستم

    هرچی میزنی مرقصند .
    هرچی بزنند میرقصی .
    هر دو

    بامزاحمهای تلفنی چطور برخوردی داری . چطوری دکشون میکنی .
    پدربزرگ حداقل سوالی که خودت یه بار پرسیدی رو دوباره نپرس دیگه!

    تو خیابون یکی سیریش بشه هر جا بری میاد دنبالت چیکار میکنی. ال فرار
    میرم یه جای شلوغ

    بچه بودی مگفتند شلوغ کنی میدم آقا پلیسه ببرت.
    نه... مامان من مخالف سر سخت همچین حرفیه

    الان چی میترسی .یا میترسونیشون .
    هیچکدوووم

    به فقیر کمک میکنی .
    اگه ریا نمی شه بله... البته فقیر ها... نه گدا

    از این دخترپسرهای خیابون فال میخری .
    آره شده...

    به فال اعتقاد داری .
    نه ولی برا سرگرمی خوشم میاد

    به کف بینی چطور .
    نه

    انتقاد برای بهبود همدردی داری . چیه بگو.
    یکم این شکلاکش رو بیشتر کنه... چارتا فونت بیاره... دلم پوسید به خدا...

    همدردی بیشتر کدوم انجمنش رو میخونی .
    طلاق و متارکه

    در دنیای مجازی آدمها همین طور که مینویسند هستند یا فرق میکنند .
    فرق می کنن

    نظرت با ازدواج یا آشنایی اینترنتی چی هست.
    مخالفم

    ازدواج سنتی یا مدرن.
    سنتی

    چه آرزوهای داری که میشه بیان کرد .
    دلــــــــــــم می خواد برف ببینم

    چرا تعداد خانمها در تالار بیشتراز آقایونه .
    آمار دقیق داری؟

    ممنونم آبجی . یورولماسان .

    خواهش می کنم داداش این آخریش که گفتی یعنی چی؟
    اینقد هولم کردی که تند تند جواب دادم

  8. 11 کاربر از پست مفید gole kaghazi تشکرکرده اند .

    gole kaghazi (یکشنبه 12 آذر 91)

  9. #245
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    بخش مهم سوالهام همینهاست . قانون صندلی داغ نباید از زیره سوال فرار کنی .
    در غیره این صورت بن خواهی شد تا 3 الی 7 روز

    اینهای که میگم تو ذهنت چه شکلی هستند . چند خطی .
    گشتم ولی چیزی تو ذهنم نبود
    عجله نکن و هول هولکی هم جواب نده وقت بسیار است . هستیم در خدمت شما

    مدیر همدردی . :
    فرشته مهربون.
    کیوان.
    حامد.
    لرد حامد.

    ویدا @
    زهره
    نادیا7777
    بی دل
    آنی
    مریم 123
    بهارشادی

    بهارزندگی
    امید 65
    فرهنگ 27
    محمد ابراهیمی
    taraneh89

    نازنین آریایی
    پدربزرگ
    yaaldaa
    gole kaghazi
    مسافر زمان
    khanoomi

    baby
    راحیل خانم
    هستی
    فکور
    رازقی
    رایحه عشق
    پاییزان

    زیبا کردستانی
    fm.mohajer

  10. 10 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (یکشنبه 12 آذر 91)

  11. #246
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 اسفند 98 [ 02:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-09
    نوشته ها
    274
    امتیاز
    9,988
    سطح
    66
    Points: 9,988, Level: 66
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    SocialVeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    2,955

    تشکرشده 2,271 در 375 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام گلــــی جوووون
    چطوری؟
    خوبی؟
    خوش میگذره؟

    جات خوبه؟
    جیز نشدی هنوز؟

    چرا اسمتو فینگلیش نوشتی؟چرا ننوشتی گل کاغذی؟

    چرا اکثر جوونا فکر میکنن واسه زندگی مشترک (تو انتخاب همسر) فقط عشق کافیه؟؟؟

    اصلا واسه داشتن زندگی مشترک خوب و موفق چیا لازمه بنه نظرت؟

    چرا من سوالی به ذهنم نمیرسه؟
    یعنی مخم یخ زده؟
    یا کلا مخ ندارم؟ :D

    میدونی من چه سوالی رو از همه میپرسم؟؟ بگو بینم
    نمیدونی؟خب خودم میگم
    آخرین سوتی ای که دادی رو تعریف کن
    ضایع ترین سوتی رو هم تعریف کن

    به نظرت من شارژ نکنم که مثلا درسمو بخونم بهتره یا اینکه فرقی به حالم نمیکنه؟؟؟
    اصلا چرا من اصلا حوصله ی این درسا رو ندارم؟
    چی؟؟؟ تو نمیدونی؟پس کی میدونه؟

    نه،مثل اینکه واقعا مخمم سرما خورده

    ما رفتیـــــم
    درود و دو صد بدرود
    به قول z o h r e h سنگرو حفظ کن تا من بیام

    رنگی ننوشتم اذیت نشی

  12. 8 کاربر از پست مفید راحیل خانوم تشکرکرده اند .

    راحیل خانوم (دوشنبه 13 آذر 91)

  13. #247
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    298
    امتیاز
    2,164
    سطح
    28
    Points: 2,164, Level: 28
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,619

    تشکرشده 1,636 در 313 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ
    بخش مهم سوالهام همینهاست . قانون صندلی داغ نباید از زیره سوال فرار کنی .
    در غیره این صورت بن خواهی شد تا 3 الی 7 روز

    حالا چرا تهدید می کنی؟؟؟ چشـــــــــــم جواب می دم

    اینهای که میگم تو ذهنت چه شکلی هستند . چند خطی .
    گشتم ولی چیزی تو ذهنم نبود
    عجله نکن و هول هولکی هم جواب نده وقت بسیار است . هستیم در خدمت شما

    قبلاً از تمام کسایی که اسمشون تو این لیسته معذرت می خواام؛ قصد توهین ندارم؛ به دل نگیرین ها... اینا صرفاً تخیلات یک کودک 22 ساله است....

    مدیر همدردی : فکر می کنم قدبلند باشه یه ریش بلندی هم داشته باشه؛ موهای وسط سرشم ریخته
    فرشته مهربون : گمونم سفیده؛ یکمم تپله؛ وقتی هم حرف می زنه همیشه یه لبخندی رو لباشه
    کیوان : موهاش بلنده، قهوه ایه، یعنی رنگ می کنه... صورتشم کشیده است، هیکلشم مثه این ورزشکاراست.
    حامد : موهاش مشکی و کم پشت؛ چشاش قهویه ای، بینیشم ریزه، یکمم لاغره
    لرد حامد : نمی دونم چرا احساس می کنم شبیه خارجیاست... آخه متناش انگار ترجمه شده از زبان اصلی به فارسی روونه
    ویدا @ : قدش کوتاهه اما نه چاقه نه لاغر، همیشه کفش پاشنه بلند می پوشه،
    زهره : بینیش مثه این عملیاست، به خال ریزم زیر لبش داره
    نادیا7777 : سفیده؛ بوره، صورتشم گرده، چشاشم عسلیه، یکمم تپله
    بی دل : قد بلنده، با توجه به آواتارش چادریه، نه چاقه نه لاغر...
    آنی : از این خانوما که چادرای بدون کش می پوشن و روسریشونم گره می زنن؛ اون شکلیه، خط خنده هم شدیداً داره
    مریم 123 : مریمم گمونم چادریه و قدشم کوتاست ولی چشاش درشته و مشکیه
    بهارشادی : در مجموع اجزای صورتش بهم میان، فاصله ی چشم و ابروشم کم، ابروهاشم باریکه
    بهارزندگی : گمونم عینکی باشه ( شمارش پایینه ها)؛ یکمم لاغره امـــا صورتش پره، بدلیجاتم زیاد استفاده می کنه.
    امید 65 : با تقلب از خودش لاغره... چشم و ابرو مشکیه، فرم صورتشم بیضیه
    فرهنگ 27 : فرهنگ قدش 170 این حدوداست... یه اخمی هم رو صورتشه ، خوش لباسه
    محمد ابراهیمی : فکر می کنم یکم لاغر باشه و همیشه کت و شلوار بپوشه
    taraneh89 : ترانه هم بوره، چشاش ریزه، دستاشم ظریف و کشیده است، فکر می کنم پوست خوبی هم داره
    نازنین آریایی : یه دختر ریز نقش، سفید و موهاشم لخته
    پدربزرگ : یکم دیگه مونده چاق بشه، شونش پهنه، موهاشم پرپشته
    yaaldaa : قدش بلنده، چشم و ابرو مشکی، سبزه هم است
    gole kaghazi : وااای مردم از خنده آخه خودم که دیگه شکل خودمم
    مسافر زمان : بیشتر موهاش ریخته، بینی بلندی داره و قدشم بلنده و کاملاً با وزنش هم خونی داره
    khanoomi : استخون بندیش ریزه؛ ظریفه، لبشم کوچولو موچولوئه
    baby : موهای پرپشتی داره، ابروهاش یکم پیوندیه،
    راحیل خانم : صورتش گرده، خنده رو لباش خوب می شینه، چشاشم مشکیه و شیطنت از چشاش می باره
    هستی : موهای مشکیشو همیشه می زنه بالا، یدونه از گیرهای پفی هم میزنه زیر شالش، رنگارو هم همیشه ست می کنه می پوشه
    فکور : فکر می کنم ورزش می کنه برا همین وزن مناسبی داره؛ از این لباسای اداری می پوشه معمولاً، تمیــــز و اتو کشیده
    رازقی : اندام خوبی داره؛ یه عطر ثابت همیشگی هم می زنه، چشم و ابروشم مشکیه
    رایحه عشق : چشاش ریز و رنگیه، ریزه میزه هم هست
    پاییزان: لباسای رنگای شاد می پوشه، ابربوهای بلندی داره
    زیبا کردستانی : شکسته تر از سنش نشون میده، وقتی می خنده زیر چشمش چروک میوفته، چشامم ریز و رنگیه
    fm.mohajer : قدش خیلی بلند نیست ولی استخون بندیش ربزه، موهاشم بلنده


    واای چیا نوشـــــــــــــــتم با این اوصاف دوســــــــــــتان حلالم کنید اگه ندیدینم

    این قسمتش واقعـــــــاً داغ بود ، مجبور شدم برا هر کدوم برم چندتا از پستای هر کدومتون رو بخونم و تصور کنم ... شرمنده یه خدا اگه دری وری گفتم

  14. 14 کاربر از پست مفید gole kaghazi تشکرکرده اند .

    gole kaghazi (دوشنبه 13 آذر 91)

  15. #248
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    298
    امتیاز
    2,164
    سطح
    28
    Points: 2,164, Level: 28
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,619

    تشکرشده 1,636 در 313 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid65
    سلام گل کاغذی .
    سلام امید جان

    خوبی ؟ خوشی ؟
    خووووب و خووووش و سلااااااااااااااااااامتم

    چرا اینقدر این شکلک هایی که میذاری ورجه وورجه می کنن؟ ، خیلی بامزه ان به خدا .
    اگه جزوه ها و کتابای من رو هم نگاه کنی پره از این شکلکا... بیکار می شم سریع می شینم از اینا می کشم؛ جوری که روم نمی شه جزوه هامو رو به کسی نشون بدم

    به نظر تو هدف پدربزرگ از این همه سوال پرسیدن چیه ؟
    فکر کنم ریشه در کودکیش داره؛ احتمالاً زمان بچگیش یکی رو گهوارش جیزش کرده حالا می خواد تلافیش رو سر ما دربیاره

    به نظر تو منی که با پدر و مادرم مشکل دارم ، لازمه دختره رو هم در این مورد آگاه کنم ؟ کی این حرف رو بهش بزنم ؟
    به صورت سربسته باید بگی ولی نه کامل که اونم نسبت به پدر و مادرت گستاخ بشه

    اگه یکی الان هلت بده و بیفتی تو آب چیکار می کنی ؟ (آواتارت )
    امیـــــد این بغل آب نیست که؛ ریل قطاره، نمی افتم، من زیاد اینجوری راه رفتم

    به نظر تو یه یه خانواده به چه دلیلی باید دخترشون بدن به من ؟
    اول ایمان؛ بعد عرضه ی کار کردن؛ اصالت خانوادگی و ... هزارجور دلیل دیگه که فکر کنم ششم هفتمی پس انداز باشه

    به نظر تو اگه یکی بی پول باشه ، اصلاً دختر دادن بهش حرومه آیا ؟
    نه مباحه

    برا خاطر تو یکم آرووم می گیرم

  16. 9 کاربر از پست مفید gole kaghazi تشکرکرده اند .

    gole kaghazi (دوشنبه 13 آذر 91)

  17. #249
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    بازم سلام گل کاغذی جان

    فرزند چندم خونواده ای؟

    اسمتو کی برات انتخاب کرد؟

    معمولا اوقات فراغتت چگونه می گذره؟

    عجیب ترین آدمی که تا حالا دیدی کیه؟

    نظر دیگران دربارت چقدر برات مهمه؟

    یک جمله تکان دهنده ؟

    دوس داری چه جوری بمیری؟(دور از جونت !)

    تکه کلامت چیه؟

    اگه بتونی با خدا حرف بزنی اولین چیزی که میگی چیه؟

    وقتی احساس ناتوانی و شکست بهت دست میده چیکار میکنی ؟

  18. 8 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (دوشنبه 13 آذر 91)

  19. #250
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    298
    امتیاز
    2,164
    سطح
    28
    Points: 2,164, Level: 28
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,619

    تشکرشده 1,636 در 313 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط راحیل خانوم
    سلام گلــــی جوووون
    ســـــلام راحیل عزیزم

    چطوری؟
    خوبی؟
    خوش میگذره؟
    خوبم ؛ تو خوبی راحیل؟ چه خبرا؟ خانواده خوبن؟ درسات چطوره؟دیگه چه خبــــــــــــــر

    جات خوبه؟
    جیز نشدی هنوز؟
    از دست این پدربزرگ دارم جیـــــــــــــــز می شم

    چرا اسمتو فینگلیش نوشتی؟چرا ننوشتی گل کاغذی؟
    تا به حااال دقت نکردم؛ واقعــــــــاً چرا؟؟؟

    چرا اکثر جوونا فکر میکنن واسه زندگی مشترک (تو انتخاب همسر) فقط عشق کافیه؟؟؟
    چون هنوز تجربه نکردن... از زندگی فقط یه رویایی تو سرشونه که من محبت می کنم همسرم با عشق جواب می ده و ...

    اصلا واسه داشتن زندگی مشترک خوب و موفق چیا لازمه بنه نظرت؟
    بلوغ فکری... اجتماعی... اقتصادی و ...

    چرا من سوالی به ذهنم نمیرسه؟
    یعنی مخم یخ زده؟
    یا کلا مخ ندارم؟ :D
    گمونم مخت رفته دوپینگ برا امنحانا

    میدونی من چه سوالی رو از همه میپرسم؟؟ بگو بینم
    نمی دونم جوون خودم

    نمیدونی؟خب خودم میگم
    ممنونم دوست خوبم

    آخرین سوتی ای که دادی رو تعریف کن
    داشتم یه پیام خصوصی به ویدا می دادم اسمش رو اشتباه نوشتم؛ ویدا جان ببخشید

    ضایع ترین سوتی رو هم تعریف کن
    مراسم ختـــم مامان بزرگم خدابیامرزم بود؛ یکی از فامیلا برای تسلیت اومد پیشم، اشتباهی به جای اینکه بگه بقای عمر شما باشه میگه بار آخر شما باشه؛ منم اولش متوجه نمی شم و می گم ممنونم؛ همچنین برای شماواای این خانواده وقتی رفتن بیرون همین جور داشتن می خندیدن؛ شیشه هم رفلکتور بود من اونا رو می دیدم ولی اونا نه!؛ حالا خودمم خندم گرفته بود نه می تونستم بخندم نه می شد جلوی خودمو یگیرم

    به نظرت من شارژ نکنم که مثلا درسمو بخونم بهتره یا اینکه فرقی به حالم نمیکنه؟؟؟
    شارژ نکن... بشین درس بخووون؛ ببین کی دارم نصیحتت می کنم!!!

    اصلا چرا من اصلا حوصله ی این درسا رو ندارم؟
    طبیعیه راحیل اگه حوصله داشتی باید سوال می پرسیدی؛ منم اصولاً حوصلشو ندارم

    چی؟؟؟ تو نمیدونی؟پس کی میدونه؟
    من که دونستم خوب گوش بده!!!

    نه،مثل اینکه واقعا مخمم سرما خورده

    ما رفتیـــــم
    کجـــــــــــــــــا؟ نروووو!!!

    درود و دو صد بدرود

    به قول z o h r e h سنگرو حفظ کن تا من بیام

    رنگی ننوشتم اذیت نشی
    فدای دستت عزیزم

    نقل قول نوشته اصلی توسط maryam123
    بازم سلام گل کاغذی جان
    سلام مریم گلی
    به افتخــــــــــــــــــــا ر مریم که دوباره اومد

    فرزند چندم خونواده ای؟
    دختر اولم

    اسمتو کی برات انتخاب کرد؟
    مامان بابام؛ مادربزرگ اینجانب

    معمولا اوقات فراغتت چگونه می گذره؟
    کتاب؛ دریا؛ نقاشی

    عجیب ترین آدمی که تا حالا دیدی کیه؟
    پــــدر همسر سابقم؛ هنوزم نمی تونم درکش کنم، خیلی پیچیده و عجیب بود!

    نظر دیگران دربارت چقدر برات مهمه؟
    مهمه؛ می شه گفت 60 درصد

    یک جمله تکان دهنده ؟
    جمله نیست ولی این روزا این بیشتر از همه حالمو عوض می کنه:

    "ســـــــــــــــــاکتـــ ـــــــ کــه می مانـــی...
    میگذارند به حســـابــــــــــــ جوابــــــــــ نداشتنتـــــــــــــ !
    عـــــــــــــــــــمراً بفهمند داری جـــان میکنی
    تا حرمــــــــــــــــــــــ ــــــــــتهـا را نگه داری .............."


    دوس داری چه جوری بمیری؟(دور از جونت !)
    بعد از نماز صبح موقع خواب

    تکه کلامت چیه؟

    هااا... انواعِ ها ... کشیــــــــــــده ... کوتاه... به علامت فهمیدم... بله... خلاصه با این دوکلمه من خیلی حرف دارم

    اگه بتونی با خدا حرف بزنی اولین چیزی که میگی چیه؟
    خدایــــــــــــــــا شکـــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــرت

    وقتی احساس ناتوانی و شکست بهت دست میده چیکار میکنی ؟
    با بابام حرف میزنم؛ من همیشه از دعاهای مامان و بابام انرژی می گیرم؛ مامانم کوچکترین کاری براش انجام بدی فوراً با صدای بلند دعا می کنه که انشالله بی حساب بری بهشت... بابامم همیشه دعاش اینه که عاقبت به خیـــر بشم... دنیـــــا رو به من بدن حاضر نیستم با این دو تا دعای همیشگی مامان و بابام عوض کنم

    بازم ممنونم مریـــــــــم جان

  20. 8 کاربر از پست مفید gole kaghazi تشکرکرده اند .

    gole kaghazi (دوشنبه 13 آذر 91)


 
صفحه 25 از 40 نخستنخست ... 5151617181920212223242526272829303132333435 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.