غرورت رو بذار کنار .. تو این مسئله شما مقصر بودی ..
عذر خواهی اصلا سخت نیست .. بعدش میبینی که چه بار بزرگی از رو دوشت برداشته میشه ..
خیلی ساده بهش بگو عزیزم ببخش که به حرفت گوش نکردم .. نباید ماشین رو رو پل پارک میکردم .. من فکر کردم شما چون بابت ماشین ناراحت بودی بهم سیلی زدی اما الان فهمیدم میخواستی منو از شوک در بیاری و برای همین این کارو کردی .. ازت ممنونم عزیزم که سریع خودتو رسوندی و تو اون شرایط سخت کنارم بودی ..
به همین راحتی !![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)