به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 دی 91 [ 10:59]
    تاریخ عضویت
    1391-8-03
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    247
    سطح
    4
    Points: 247, Level: 4
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اختلاف سطح تحصيلات من و خواستگارم... به نظر شما مشكل سازه؟؟؟؟

    سلام راما جون
    منم یه دخترم تو سن و شرایط شبیه به شما
    ولی وقتی اونهمه معیارها و خصوصیات خوبی رو که مدنظر هستند رو یه پسر تو شرایط فعلی که خودت بهتر میدونی رو داره این بهترین موقعیت هست و به شخصه میگم که از دستش نده .شانس در خونت رو زده .حتما باهاش وارد فاز آشنایی شو و حتما هم زیر نظر خانواده ها.رابطه پنهانی ممنوع.
    تجربه بهم ثابت کرد... که تحصیلات عالیه داشتن اصلا مهم نیست برای یک مرد بلکه(( یه جو انسانیت،عقل و شعور ودرک متقابل.عقل و شعور ودرک متقابل.عقل و شعور ودرک متقابل))

    عزیزم شما ارشده چی میخونی؟آزاد یا دولتی؟رشته لیسانست با ارشد یکیه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط ژپتو

    با این تفاسیری که شما از معیارهای ازدواجتون دارین پس ایشون رو دو دستی بچسبین و از دستشون ندین چون دیگه همچین چیزی گیرتون نمیاد
    احتمالا ایشون هم اگه میخواست ادامه تحصیل بده و دکترا بگیره و کار نکنه الان اون خونه و ماشین که شما ترجیحا ملاکتونه رو نداشت
    سطح تحصیلات تاثیر گذار هست ولی انسانیت مهمه
    >>>>>>>>>>خیلیا هستن همه چی دارن دکتر هم هستن دو زار شعور و انسانیت ندارن<<<<<<<
    مدرک کارشناسی گرفتنم کاری نداره
    به فوق لیسانستونم اینقدر تکیه نکنین
    >>>>>>>>>>الان همه جا لیسانسو و فوق لیسانس ریخته. مهم انسانیته که کم شده<<<<<<<<

  2. 3 کاربر از پست مفید elia joon تشکرکرده اند .

    elia joon (یکشنبه 12 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. روش خواهرم درسته یا روش من؟؟؟؟
    توسط *مونا* در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 96, 01:30
  2. چرا خواستگارایی در سطح خودم ندارم؟؟؟؟
    توسط مهنا67 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 اسفند 92, 23:16
  3. پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 دی 92, 17:49
  4. چرا خواستگاری رو به تاخیر می اندازد؟؟؟؟
    توسط ناز در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 آبان 89, 16:26
  5. وابستگي شديد به همسر؟؟؟؟
    توسط yasamin در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 03 مهر 89, 16:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.