اینکه تنهایی درون خودمونه و ربطی به حضر یا عدم حضور جنس مخالف نداره رو اکیدا نمیپذیرم. ب نظر من این فقط یه توجیهه. چون هم از نظر جنسی و هم از نظر روانی این نیاز طبیعیه. کسی که رشد روانی طبیعی داشته باشه در محدوده ی 20 تا30 سالگی نیاز به تشکیل خانواده علاقه به داشتن فرزند دوست داشتن و مورد دوست داشتن قرار گرفتن بوجود میاد. وقتی کسی نتونه خانواده تشکیل بده و همسر مناسبشو پیدا کنه خوب مسلما احساس تنهایی میکنه.
درمورد متاهلینی که احساس تنهایی میکنن خوب طبیعتا یه مشکلی توی زندگی و روابطشون دارن مثلا مرد ساعات زیادی خونه نیست و خانمش احساس تنهایی میکنه یا خانم خیلی با دوستاش میگرده و وقت کافی برای همسرش نمیذاره.
پس بهتره بجای اینکه توجیه کنیم کاری کنیم که همه بتونن راحت ازدواج کنن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)