به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 21:33]
    تاریخ عضویت
    1391-7-27
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    314
    سطح
    6
    Points: 314, Level: 6
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    67

    تشکرشده 67 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه

    اینکه تنهایی درون خودمونه و ربطی به حضر یا عدم حضور جنس مخالف نداره رو اکیدا نمیپذیرم. ب نظر من این فقط یه توجیهه. چون هم از نظر جنسی و هم از نظر روانی این نیاز طبیعیه. کسی که رشد روانی طبیعی داشته باشه در محدوده ی 20 تا30 سالگی نیاز به تشکیل خانواده علاقه به داشتن فرزند دوست داشتن و مورد دوست داشتن قرار گرفتن بوجود میاد. وقتی کسی نتونه خانواده تشکیل بده و همسر مناسبشو پیدا کنه خوب مسلما احساس تنهایی میکنه.
    درمورد متاهلینی که احساس تنهایی میکنن خوب طبیعتا یه مشکلی توی زندگی و روابطشون دارن مثلا مرد ساعات زیادی خونه نیست و خانمش احساس تنهایی میکنه یا خانم خیلی با دوستاش میگرده و وقت کافی برای همسرش نمیذاره.
    پس بهتره بجای اینکه توجیه کنیم کاری کنیم که همه بتونن راحت ازدواج کنن.

  2. 3 کاربر از پست مفید maryam1772 تشکرکرده اند .

    maryam1772 (چهارشنبه 15 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمالگرایی یا وسواس؟؟ نمیدونم کدم ولی اذیتم میکنه
    توسط parvaaz در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 مرداد 94, 23:34
  2. عاشق کردن کسی که دوست دارم!راهنمایی کنید لطفا
    توسط روزگار تنهایی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 92, 11:53
  3. چیکار کنم از عصبانیتم کاسته بشه...(نیازمند راهنمایی شدید)
    توسط بی وفا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 مرداد 92, 16:36
  4. در موفقیتهای مالی شوهرم جایی ندارم
    توسط anahid در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 15 تیر 92, 10:07

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.