به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 مرداد 92 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    578
    سطح
    11
    Points: 578, Level: 11
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 13 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم به نظر من اهمیت نمیده و خیلی لج میکنه

    مصطفوی
    حرفای شما خیلی کمکم میکنه .
    یه چیزاییرو براتون میگم اگه مایل بودید جواب بدید .
    خانواده شوهر من خیلی انتظار دارند شوهرم به اونها کمک مالی کنه . مثلا اونها انتظار دارند
    ۱ . شوهرم برای خواهرش که ازدواج کرده لباس بخره و از نظر مالی حمایتشون بکنه در حالیکه خواهرش ازدواج کرده .
    ۲. اونها دوست دارند بدون خبر و سرزده به خانه ما بیایند ولی من دوست دارم از قبل آمادگی داشته باشم .
    ۳. وقتی من در جمع صحبت میکنم مادر شوهرم و خواهرشوهرم وسط حرف من شروع به صحبت میکنند و در هنگام حرف زدن من خودشان را به کار دیگری مشغول میکنن که من خیلی ناراحت میشوم ولی من نمیتوانم این کارها را با آنها بکنم و واقعا از لحاظ روحی حالم بد میشه چون تو فرهنگ من این کارها خیلی بد است .
    ۴. جلوی همه خودشان را طور دیگری نشان میدهند و با من خوب میشوند ولی همینکه اطرافیان نیستند و شوهرم نیست بدترین رفتار را با من میکنند .
    ۵ . دوست ندارند من و شوهرم با خانواده من زیاد رفت و آمد کنیم و اگر شوهرم پیش خانواده ام بیاید یک طوری ناراحتیشان را نشان میدهند و یا به یک طریقی برنامه های مارا کنسل میکنن .
    ۶. از الان با اینکه ما بچه نداریم همش در مورد تربیت بچه به من گوشزد میکنن و میگن بچه که بیاد میره طرف خانواده پدریش و به حرف مادرش گوش نمیده . خیلی میترسم . آخه منو همسرم واقعا همدیگرو دوست داریم ولی اونا واقعا تو زندگی ما تاثیر دارن . همسرم از نظر اخلاقی مرد خوبیه ولی نمیتونه ارتباطش با خونوادشو کم کنه . هفته ای دو سه بار هم میبینیمشون .
    خواهشا بگید تو هریک از قسمت های بالا که گفتم چه رفتاری عاقلانست ؟
    تشخیص درست و غلط واقعا برام سخت شده .
    به همسرم هم که اینارو میگم فایده ای ندارد چون کاری از دستش برنمیاید و از روی ناراحتی سر من داد میزند و دوست ندارد این چیزهارا بشنود . از انها حساب میبرد و نمیتواند چیزی به آنها بگوید .
    کار درست از نظر شما چیه ؟چه رفتاری درسته ؟
    نمیخام با خانواده شوهرم بد باشم یا میانه ما خراب شود ولی میخام از خواسته های خودم دفاع کنم . از حق خودم . از شخصیت خودم .

  2. کاربر روبرو از پست مفید پری 88 تشکرکرده است .

    پری 88 (یکشنبه 12 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.