نوشته اصلی توسط خارپشت
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
نوشته اصلی توسط خارپشت
ویدا@ (پنجشنبه 09 آذر 91)
تشکرشده 1,426 در 250 پست
نوشته اصلی توسط ویدا@
[/quote]
همین دیگه !!!!!!!!!!!!!!
میشه بیشتر توضیح بدی؟یعنی مرد باید دستور بده و زن اطاعت کنه؟مدام درحال سرویس دادن باشه؟
یعنی من اینجام در خدمت شما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فائزه_م (جمعه 22 دی 91)
تشکرشده 135 در 57 پست
دوست عزيزم سلام
شايد نظري كه مي دهم اشتباه باشد و شايد هم درست (تجربه زندگي مشترك ندارم)
با توجه به صحبت هاي خودتان، همسرتان دوست دارد در كارهاي خانه همراهي كند و فكر مي كنم تمايل دارد محبتش را به اين صورت نشان دهد. شايد بهتر باشد برخي كارها را با كمك هم انجام دهيد مثل درست كردن آب ميوه و غذا به جاي اينكه همه چيز را حاضر و آماده برايش فراهم كني
در حين كار كردن مي تواني باب شوخي و شادي را هم فراهم كني
ببخشيد وقتي بنده خدا كاري در خانه ندارد انجام دهد به جاي وقت تلف كردن به كارهاي خودش مي رسد. بد نيست بعد از تمام كردن كارهاي مشتركتان يك وقت هم به او بدهيد به كارهايش رسيدگي كند و آن زمان هم شما مي تواني به كارهاي شخصي خودت رسيدگي كني
ضمنا خيلي از مردها به جزئيات بي توجه اند زياد به خودت زحمت نده
سارا 2010 (یکشنبه 12 آذر 91)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
مهاجر عزیز
خودت رو با این تعبیرا (شاه - ملکه) خسته نکن. وظیفه مرد اینه وظیفه زن این و...
به اندازه ظرفیتت مهربون باش ، اگه لطفی می کنی بی چشمداشت انجام بده ، آرایش و ... هم به اندازه باشه . افراط و تفریط نکن.
به همسرت اجازه بده کمکت کنه ، راه کمک کردن رو نبند. وقتی ازت می پرسه چیکار کنه؟ یه کاری رو بهش بسپر.
راحت و ریلکس ، با انعطاف زندگی کن. با همسرت رفیق باش.
baby (یکشنبه 12 آذر 91)
تشکرشده 29 در 15 پست
سلام فائزه جون
عزیزم زیاد نگران نباش باور کن همه چی به روال عادی برمیگرده
اینکه الان تو دچار افسردگی و ناراحتی شدی اصلا چبز عجیبی نیسب و 99% زوجین بعد ازدواج باهاش مواجه میشن
عزیزم باید اینو قبول کنی که تو دوراد نامزدی و عقد پسر دغدغه انچنانی نداره و فقط به فکر خوشگذرونی با عشقشه
ولی وقتی وارد زندگی میشه با انبوهی از مشکلات و سختیها مواجه میشه و این مسئله یکم طول میکشه تا به روال عادیش برگرده و به زندگی جدید عادت کنه...اینو بدون یه مرد از اینکه با خیال راحت و ارامش و زضایت همسرش بتونه بشینه روزنامه مورد علاقشو بخونه یا فیلم مورد علاقشو ببینه خیلی بیشتر از تزیین انچنانی میز شام خوشحال میشهب هت قول میدم همه چی با درک متقابل درست میشه.من همه اینارو روز به روز تجربه کردم ...ما هم اول زندگیمون همین مشکلاتو داشتیم ولی الان بعد 2 سال کم کم همه چی داره خوب میشه...عزیزم این رو هم باید بپذیری که زندگی فقط عشق و عاشقی و توو بغل هم بودن نیست...باور کن یه روز خودت به این حرفا میخندی و خدارو بخاطر زندگی خوبت شکر میکنی
sheidi (یکشنبه 12 آذر 91)
تشکرشده 1,426 در 250 پست
ممنون دوستای گلم
ممنون سارا جان بله شما کاملا درست میگی دیروز به نتیجه حرف شما رسیدم حالا میگم بهت چی شده
ممنون baby عزیز دیروز این جمله شاه و ملکه و رو زدم رو تخته وایت برد خونمون نمیدونم قبولش نداشتم ولی وقتی بهش فکر کردم خیلی خوشم اومد محسنم خوشش اومد هی میگه ملکه بیا پادشاه کارت داره به یاد احترام و در عین حال صمیمیتی که بین دونگ یی و پادشاه بود افتادم همچین حرف بدی هم نزده ویدا
sheidi عزیز ممنون که از تجربت گفتی کلی امیدوار شدم و مطمئن خوشبخت باشی
دیروز مهمون داشتم محسن ظهر اومد خونه یعنی از کارش که خیلی خیلی واسش مهمه زد و به خاطر من اومد خونه!!!!به خاطر کمک به من
اولش مقاومت نشون دادم نمیزاشتم به چیزی دست بزنه کلی استرس داشتم بعد خودش اومدو همه چیو از دستم گرفت گفت بهم اعتماد کن دقیقا همین کلمه
باهمدیگه تو اشپزخونه کوچیکمون شروع به کار کردیم گفتیم خندیدیم مخصوصا با این لفظ جدید شاه و ملکه
یه سالاد الویه ای درست کرد که غذاهای من در قبالش هیچی نبود
سخته اعتماد بهش ولی درست ترین کاره من قبول دارم مشکل از منم هست اما .........
فائزه_م (یکشنبه 12 آذر 91)
تشکرشده 135 در 57 پست
خوشحالم مهاجر جان كه حدسم درست بوده
مردهاي به روز با پدرشان فرق دارند دوست دارند در كارهاي منزل همدوش همسرانشان كمك كنند و از اين كار لذت مي برند. نمي خواهد روش مادر مهربانتان را پياده كنيد روش مادرتان به درد همان نسل قديم مي خورد.
مادر دوستم كه متعهل است هنگام رفتن او به خانه شوهر گفته گوشهايت را خوب باز كن و دهانت راببند، اگر شوهرت خواست در خانه كار كند بگذار انجام دهد حتي اگر كثيف كاري كرد سرزنش نكن سعي كن به او ياد بدهي با محبت، حالا جالبش را گوش كن الان انقدر كه شوهر جانش كارهاي خانه را انجام مي دهد خانم تپل شده و كيف مي كند از شستن توالت و آبكش كردن برج و هر كاري كه بگويي را به شوهرش مي سپارد. اما ناگفته نماند زبانش خيلي خوب كار مي كند با ناز و ادا و قربان صدقه حسابي سوار شوهرش شده مثلا مي گويد مي ترسم برنج را آبكش كنم به شوهر جان واگذار مي كند. خودش مي گويد چون تك دختر بوده از اول هيچ كاري بلد نبوده، مي گويد شوهرش ظرف كه مي شورد همه جا را خيس آب مي كند بعد خانم جان دستمال مي دهد شوهر جان همه جا را تميز مي كند. به نظرم اين روش از روش مادر عزيزتان مفيد تر است. كمي قربان صدقه برو بعد از كار هم از او تشكر فراوان بكن ببين چقدر به شما خوش مي گذرد تازه بر خلاف انتظار عزيز هم مي شوي
سارا 2010 (دوشنبه 13 آذر 91)
تشکرشده 41 در 13 پست
عزیزم منم تقریبا سه ماهی میشه که با همسرم همخونه شدم...دوران نامزدی ار بی برنامگی و بی سلیقگی هاش اطلاع داشتم ،اما فقط در همین حدبود ووقتی بهش میگفتم میگفت خونه ی خودمون فرق میکنه....اما حالا که همخونه شدیم ،همون روش قبلیشو یعنی بی برنامگیشو و بی سلیقه بودنش ادامه داره....نمیتونم بهش یاد بدم وقتی شلوارشو درمیاره آویزوون کنه...یا یه لباسشو فقط یک هفته بپوشه نه یک ماه!!!عزیزم اول زندگی سخته،ماهم واسه خودمون برنامه ها داشتیم،اما الان همسرم ساعت 6صبح از خونه میره و ساعت 9شب برمیگرده!!!منم روزهایی که سرکار باشم،زیاد دلتنگ نمیشم اما موقعی که از صبح خونه ام کلافه میشم از تنهایی!ساعت 9 هم که میاد اول شام بعدش خواب!!!به نظر من همه ی مردا اینجورین...همسر من جمعه ها هم منو خونه تنها میزاره و میره سرکار!!!پس باید همه ی کارهامو بدون اون برنامه ریزی بکنم.تو هم سعی کن به کارت ادامه بدی و تلاشتو بکنی...مثلا وقتی غذاتو خورد اگه تشکر نکرد بگو دست خودم درد نکنه...
sr2282 (سه شنبه 14 آذر 91)
تشکرشده 3 در 2 پست
من واقعا به نحوه صحبت کردن خانوم ها با همدیگه لذت میبرم.
ظاهرا کل این انجمن رو خانوم ها میچرخونن.
از دید یک مرد جواب میدم:
یه کاری کنید که تغییرات زیاد تکراری و حالت لوس شدن نداشته باشه.
یکم بیخیال باشید.مطمئنا از طرف آقا پیشنهاد ها شروع میشه.
داروک (سه شنبه 14 آذر 91)
تشکرشده 1,426 در 250 پست
نوشته اصلی توسط داروک
فائزه_م (سه شنبه 14 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)