به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 35
  1. #21
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: روزهای اول هم خونه شدن با همسر و مشکلاتش

    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت
    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت

    مردها ذاتا دوست دارند که مثل یک مدیرکل ، یک رئیس باهاشون رفتار بشه میدونی معنی رئیس در خانواده یعنی چی؟
    توی زندگی ، رئیس بودن یک مرد یعنی اینکه
    >> همسرش به توانایی هاش ایمان داشته باشد ،
    >> برای کارهایی که انجام می دهد همسرش تشویقش کنه
    >> اگر جایی اشتباه کرد ، همسرش ، به رخش نکشد و بهش فرصت جبران بدهد


    فقط همین
    حالا اگه یک زن برای مردش سه اصل بالا را همراه با تکنیک های اصولی زندگی زناشویی همراه کنه ، برای شوهرش می شود یک ملکه ،
    بنظر من نظام خانواده کاملا یک نظام شاهنشاهی هست !
    اونهایی که سعی میکنن دموکراتیک برخورد کنن، لیاقت شاه بودن یا ملکه بودن رو ندارن ترجیح میدن یه شهروند با حداقل حقوق باشن

  2. 5 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (پنجشنبه 09 آذر 91)

  3. #22
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: روزهای اول هم خونه شدن با همسر و مشکلاتش

    نقل قول نوشته اصلی توسط ویدا@

    بنظر من نظام خانواده کاملا یک نظام شاهنشاهی هست !
    اونهایی که سعی میکنن دموکراتیک برخورد کنن، لیاقت شاه بودن یا ملکه بودن رو ندارن ترجیح میدن یه شهروند با حداقل حقوق باشن

    [/quote]

    همین دیگه !!!!!!!!!!!!!!
    میشه بیشتر توضیح بدی؟یعنی مرد باید دستور بده و زن اطاعت کنه؟مدام درحال سرویس دادن باشه؟
    یعنی من اینجام در خدمت شما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. کاربر روبرو از پست مفید فائزه_م تشکرکرده است .

    فائزه_م (جمعه 22 دی 91)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 شهریور 96 [ 07:29]
    تاریخ عضویت
    1390-9-26
    نوشته ها
    86
    امتیاز
    4,735
    سطح
    43
    Points: 4,735, Level: 43
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    149

    تشکرشده 135 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: روزهای اول هم خونه شدن با همسر و مشکلاتش

    دوست عزيزم سلام
    شايد نظري كه مي دهم اشتباه باشد و شايد هم درست (تجربه زندگي مشترك ندارم)

    با توجه به صحبت هاي خودتان، همسرتان دوست دارد در كارهاي خانه همراهي كند و فكر مي كنم تمايل دارد محبتش را به اين صورت نشان دهد. شايد بهتر باشد برخي كارها را با كمك هم انجام دهيد مثل درست كردن آب ميوه و غذا به جاي اينكه همه چيز را حاضر و آماده برايش فراهم كني
    در حين كار كردن مي تواني باب شوخي و شادي را هم فراهم كني
    ببخشيد وقتي بنده خدا كاري در خانه ندارد انجام دهد به جاي وقت تلف كردن به كارهاي خودش مي رسد. بد نيست بعد از تمام كردن كارهاي مشتركتان يك وقت هم به او بدهيد به كارهايش رسيدگي كند و آن زمان هم شما مي تواني به كارهاي شخصي خودت رسيدگي كني
    ضمنا خيلي از مردها به جزئيات بي توجه اند زياد به خودت زحمت نده

  6. 2 کاربر از پست مفید سارا 2010 تشکرکرده اند .

    سارا 2010 (یکشنبه 12 آذر 91)

  7. #24
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: روزهای اول هم خونه شدن با همسر و مشکلاتش

    مهاجر عزیز
    خودت رو با این تعبیرا (شاه - ملکه) خسته نکن. وظیفه مرد اینه وظیفه زن این و...
    به اندازه ظرفیتت مهربون باش ، اگه لطفی می کنی بی چشمداشت انجام بده ، آرایش و ... هم به اندازه باشه . افراط و تفریط نکن.
    به همسرت اجازه بده کمکت کنه ، راه کمک کردن رو نبند. وقتی ازت می پرسه چیکار کنه؟ یه کاری رو بهش بسپر.

    راحت و ریلکس ، با انعطاف زندگی کن. با همسرت رفیق باش
    .

  8. 7 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (یکشنبه 12 آذر 91)

  9. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 بهمن 91 [ 16:03]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    287
    سطح
    5
    Points: 287, Level: 5
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 29 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: روزهای اول هم خونه شدن با همسر و مشکلاتش

    سلام فائزه جون
    عزیزم زیاد نگران نباش باور کن همه چی به روال عادی برمیگرده
    اینکه الان تو دچار افسردگی و ناراحتی شدی اصلا چبز عجیبی نیسب و 99% زوجین بعد ازدواج باهاش مواجه میشن
    عزیزم باید اینو قبول کنی که تو دوراد نامزدی و عقد پسر دغدغه انچنانی نداره و فقط به فکر خوشگذرونی با عشقشه
    ولی وقتی وارد زندگی میشه با انبوهی از مشکلات و سختیها مواجه میشه و این مسئله یکم طول میکشه تا به روال عادیش برگرده و به زندگی جدید عادت کنه...اینو بدون یه مرد از اینکه با خیال راحت و ارامش و زضایت همسرش بتونه بشینه روزنامه مورد علاقشو بخونه یا فیلم مورد علاقشو ببینه خیلی بیشتر از تزیین انچنانی میز شام خوشحال میشهب هت قول میدم همه چی با درک متقابل درست میشه.من همه اینارو روز به روز تجربه کردم ...ما هم اول زندگیمون همین مشکلاتو داشتیم ولی الان بعد 2 سال کم کم همه چی داره خوب میشه...عزیزم این رو هم باید بپذیری که زندگی فقط عشق و عاشقی و توو بغل هم بودن نیست...باور کن یه روز خودت به این حرفا میخندی و خدارو بخاطر زندگی خوبت شکر میکنی

  10. 2 کاربر از پست مفید sheidi تشکرکرده اند .

    sheidi (یکشنبه 12 آذر 91)

  11. #26
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: روزهای اول هم خونه شدن با همسر و مشکلاتش

    ممنون دوستای گلم

    ممنون سارا جان بله شما کاملا درست میگی دیروز به نتیجه حرف شما رسیدم حالا میگم بهت چی شده

    ممنون baby عزیز دیروز این جمله شاه و ملکه و رو زدم رو تخته وایت برد خونمون نمیدونم قبولش نداشتم ولی وقتی بهش فکر کردم خیلی خوشم اومد محسنم خوشش اومد هی میگه ملکه بیا پادشاه کارت داره به یاد احترام و در عین حال صمیمیتی که بین دونگ یی و پادشاه بود افتادم همچین حرف بدی هم نزده ویدا

    sheidi عزیز ممنون که از تجربت گفتی کلی امیدوار شدم و مطمئن خوشبخت باشی

    دیروز مهمون داشتم محسن ظهر اومد خونه یعنی از کارش که خیلی خیلی واسش مهمه زد و به خاطر من اومد خونه!!!!به خاطر کمک به من

    اولش مقاومت نشون دادم نمیزاشتم به چیزی دست بزنه کلی استرس داشتم بعد خودش اومدو همه چیو از دستم گرفت گفت بهم اعتماد کن دقیقا همین کلمه
    باهمدیگه تو اشپزخونه کوچیکمون شروع به کار کردیم گفتیم خندیدیم مخصوصا با این لفظ جدید شاه و ملکه
    یه سالاد الویه ای درست کرد که غذاهای من در قبالش هیچی نبود
    سخته اعتماد بهش ولی درست ترین کاره من قبول دارم مشکل از منم هست اما .........


  12. 9 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    فائزه_م (یکشنبه 12 آذر 91)

  13. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 شهریور 96 [ 07:29]
    تاریخ عضویت
    1390-9-26
    نوشته ها
    86
    امتیاز
    4,735
    سطح
    43
    Points: 4,735, Level: 43
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    149

    تشکرشده 135 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: روزهای اول هم خونه شدن با همسر و مشکلاتش

    خوشحالم مهاجر جان كه حدسم درست بوده

    مردهاي به روز با پدرشان فرق دارند دوست دارند در كارهاي منزل همدوش همسرانشان كمك كنند و از اين كار لذت مي برند. نمي خواهد روش مادر مهربانتان را پياده كنيد روش مادرتان به درد همان نسل قديم مي خورد.

    مادر دوستم كه متعهل است هنگام رفتن او به خانه شوهر گفته گوشهايت را خوب باز كن و دهانت راببند، اگر شوهرت خواست در خانه كار كند بگذار انجام دهد حتي اگر كثيف كاري كرد سرزنش نكن سعي كن به او ياد بدهي با محبت، حالا جالبش را گوش كن الان انقدر كه شوهر جانش كارهاي خانه را انجام مي دهد خانم تپل شده و كيف مي كند از شستن توالت و آبكش كردن برج و هر كاري كه بگويي را به شوهرش مي سپارد. اما ناگفته نماند زبانش خيلي خوب كار مي كند با ناز و ادا و قربان صدقه حسابي سوار شوهرش شده مثلا مي گويد مي ترسم برنج را آبكش كنم به شوهر جان واگذار مي كند. خودش مي گويد چون تك دختر بوده از اول هيچ كاري بلد نبوده، مي گويد شوهرش ظرف كه مي شورد همه جا را خيس آب مي كند بعد خانم جان دستمال مي دهد شوهر جان همه جا را تميز مي كند. به نظرم اين روش از روش مادر عزيزتان مفيد تر است. كمي قربان صدقه برو بعد از كار هم از او تشكر فراوان بكن ببين چقدر به شما خوش مي گذرد تازه بر خلاف انتظار عزيز هم مي شوي

  14. 4 کاربر از پست مفید سارا 2010 تشکرکرده اند .

    سارا 2010 (دوشنبه 13 آذر 91)

  15. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 16:45]
    تاریخ عضویت
    1391-9-05
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    254
    سطح
    5
    Points: 254, Level: 5
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    39

    تشکرشده 41 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: روزهای اول هم خونه شدن با همسر و مشکلاتش

    عزیزم منم تقریبا سه ماهی میشه که با همسرم همخونه شدم...دوران نامزدی ار بی برنامگی و بی سلیقگی هاش اطلاع داشتم ،اما فقط در همین حدبود ووقتی بهش میگفتم میگفت خونه ی خودمون فرق میکنه....اما حالا که همخونه شدیم ،همون روش قبلیشو یعنی بی برنامگیشو و بی سلیقه بودنش ادامه داره....نمیتونم بهش یاد بدم وقتی شلوارشو درمیاره آویزوون کنه...یا یه لباسشو فقط یک هفته بپوشه نه یک ماه!!!عزیزم اول زندگی سخته،ماهم واسه خودمون برنامه ها داشتیم،اما الان همسرم ساعت 6صبح از خونه میره و ساعت 9شب برمیگرده!!!منم روزهایی که سرکار باشم،زیاد دلتنگ نمیشم اما موقعی که از صبح خونه ام کلافه میشم از تنهایی!ساعت 9 هم که میاد اول شام بعدش خواب!!!به نظر من همه ی مردا اینجورین...همسر من جمعه ها هم منو خونه تنها میزاره و میره سرکار!!!پس باید همه ی کارهامو بدون اون برنامه ریزی بکنم.تو هم سعی کن به کارت ادامه بدی و تلاشتو بکنی...مثلا وقتی غذاتو خورد اگه تشکر نکرد بگو دست خودم درد نکنه...

  16. کاربر روبرو از پست مفید sr2282 تشکرکرده است .

    sr2282 (سه شنبه 14 آذر 91)

  17. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 دی 91 [ 18:41]
    تاریخ عضویت
    1391-9-11
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    181
    سطح
    3
    Points: 181, Level: 3
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: روزهای اول هم خونه شدن با همسر و مشکلاتش

    من واقعا به نحوه صحبت کردن خانوم ها با همدیگه لذت میبرم.
    ظاهرا کل این انجمن رو خانوم ها میچرخونن.
    از دید یک مرد جواب میدم:
    یه کاری کنید که تغییرات زیاد تکراری و حالت لوس شدن نداشته باشه.
    یکم بیخیال باشید.مطمئنا از طرف آقا پیشنهاد ها شروع میشه.

  18. کاربر روبرو از پست مفید داروک تشکرکرده است .

    داروک (سه شنبه 14 آذر 91)

  19. #30
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: روزهای اول هم خونه شدن با همسر و مشکلاتش

    نقل قول نوشته اصلی توسط داروک
    من واقعا به نحوه صحبت کردن خانوم ها با همدیگه لذت میبرم.لطف دارید
    ظاهرا کل این انجمن رو خانوم ها میچرخونن.خانومها ستون هر سازه ای هستند
    از دید یک مرد جواب میدم:
    یه کاری کنید که تغییرات زیاد تکراری و حالت لوس شدن نداشته باشه. میشه توضیح بدید فکر میکنم نظر جالبی باشه
    یکم بیخیال باشید.مطمئنا از طرف آقا پیشنهاد ها شروع میشه.در حال پیاده سازی همین فن هستم بیخیالی و ندید گرفتن ها نتیجه هم گرفتم ممنون

  20. کاربر روبرو از پست مفید فائزه_م تشکرکرده است .

    فائزه_م (سه شنبه 14 آذر 91)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ،،اخلاق و عادات بد روزمره من ،،یه روزمرگی بیخود
    توسط ARAM-ESH در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 مرداد 93, 16:33
  2. مشخص نمودن میزان اضافه وزن یا کمبود وزن(bmi)
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 تیر 91, 14:02
  3. همسرم روزه نمیگیرد چه برخوردی با او داشته باشم
    توسط ghalam63 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: شنبه 09 مهر 90, 14:57
  4. نظر در مورد وزن همسر
    توسط sina.sina11 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 مرداد 90, 04:12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.