سلام بزرگوار ؛نوشته اصلی توسط iman_1362
اولا چرا اینقدر با عجله ! بابا نوبتیه هااا :D
دوما ً خداوکیلی صندلی رو با "ص" مینویسن نه با "س" ! :D
تشکرشده 507 در 236 پست
سلام بزرگوار ؛نوشته اصلی توسط iman_1362
اولا چرا اینقدر با عجله ! بابا نوبتیه هااا :D
دوما ً خداوکیلی صندلی رو با "ص" مینویسن نه با "س" ! :D
108 (سه شنبه 15 مرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)